Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Voor de binnenlandse sector vind ik het inderdaad heel zuur. Voor al die illegale zooi kan ik er niet van wakker liggen. Van de week ging hier ook weer iets af dat serieus klonk als een bom of een explosie.Om die reden ben ik, los van corona, al voor een verbod op consumentenvuurwerk. Het siervuurwerk dat je hier kunt kopen is ook maar mwah, die harde knallen van illegaal vuurwerk hoeven van mij niet, dus ik heb liever grootse, professionele shows (zoals ze dat in bijna elk ander land doen) dan dat spul dat mensen voor je voordeur afsteken.
Ashleytjuhh schreef:Het is zeker balen voor de sector die er al op heeft ingekocht.
Het scheelt alleen zoveel stress voor dieren thuis en in de natuur, zoveel gewonde minder, heel veel troep minder en voor het milieu is het zoveel beter.![]()
Ik kan normaal bijna niet buiten komen door mijn astma om 00:00 vanwege de rook
Het ergste vind ik nog wel als er mensen gewond raken of komen te overlijden die zelf niet eens afsteken. Zo is jaren geleden bij mijn opa en oma in de flat een heel appartement uitgebrand doordat een of andere wijsneus dacht dat hij wel even een lawinepijl op het gebouw kon richten. Gevolg: twee overledenen.
Roodvos schreef:Lavitabella schreef:Hahaha we gaan weer offtopic inderdaad!
Laten we het is even hebben over de vulling van het pakket.ook geen verknipte krantenvulling dan neem ik aan ?
Heb jij nog vulling nodig dan in het pakket![]()