Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:secricible schreef:Waarom is dat raar? Reden is toch vrij duidelijk?
Ja vanwege die trombose gevallen. Maar het is toch apart? Er wordt allebei met az gevaccineerd toch? Zowel bij de ggd als bij de huisarts
Morrie schreef:Als ik zo hier es uit het raam kijk en mijn Facebook tijdlijn bekijk, zal het me niet verbazen als er over een dikke week weer een piek aan besmettingen is: Huiskamers vol kinderen en kleinkinderen, alles hutje mutje, ramen potdicht vanwege de kou.
Femke_Tweety schreef:Ik zette dit net al in het vaccin topic.
Maar het hoort eigenlijk ook wel bij algemeen corona nieuws op dit moment, vind ik.
Omdat het echt de start is.
Tussen 18 en 25 april gaan ze starten met Jansen en Jansen.
25 april moeten er 20.000 gezet zijn.
Dat begint ergens op te lijken, want die hoeven maar 1x. Dus staat eigenlijk gelijk aan 40.000 van de andere.
De week later staan helaas nog geen gegevens van.
secricible schreef:Sizzle schreef:Zelfde als vorig jaar lijkt mij, mooier weer, betere weerstand, mensen gaan naar buiten.
Vorig jaar was er rond deze tijd nog niks om over te juichen toch?
moonsparkle schreef:Femke_Tweety schreef:Ik zette dit net al in het vaccin topic.
Maar het hoort eigenlijk ook wel bij algemeen corona nieuws op dit moment, vind ik.
Omdat het echt de start is.
Tussen 18 en 25 april gaan ze starten met Jansen en Jansen.
25 april moeten er 20.000 gezet zijn.
Dat begint ergens op te lijken, want die hoeven maar 1x. Dus staat eigenlijk gelijk aan 40.000 van de andere.
De week later staan helaas nog geen gegevens van.
Ik lees /hoor dat veel mensen vertrouwen hebben in Jansen, maar wordt er daadwerkelijk ook al ergens met Jansen gevaccineerd?
Morrie schreef:Als ik zo hier es uit het raam kijk en mijn Facebook tijdlijn bekijk, zal het me niet verbazen als er over een dikke week weer een piek aan besmettingen is: Huiskamers vol kinderen en kleinkinderen, alles hutje mutje, ramen potdicht vanwege de kou.