Deze, met kaartjes er nog aan.
God bestaat. En hij zit op Vinted.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corinep schreef:Urbanus schreef:[ [url=m/BioL4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap wel dat de kaartjes er nog aan zittenzoiets doe je je kind toch niet aan zeg...
_Lorette_ schreef:Ik weet nul komma niks van kinderkleding en smaken verschillen, maar ik moest wel erg lachen om 'God bestaat. En hij zit op Vinted.'.
Urbanus schreef:Ja ik koop en verkoop eigenlijk nooit met Frankrijk. Nu 2 leggings verkocht en eigenlijk wil ik de koop annuleren want meh, Fransen.
Elitedeux schreef:Ik kreeg gisteren een mail van DPD over het pakketje wat inmiddels 2 maanden kwijt is, dat ik nog 1 dag had om het op te halen. Ik ben snel naar het pakket punt gereden, maar daar lag het pakket niet. Bleek de verkoopster het al terug te hebben ontvangen en het geld te hebben ontvangen omdat ik het niet had afgehaald..
Tussendoor helemaal niks van DPD gehoord dat het inmiddels wél beschikbaar was in het afhaalpunt, ook Vinted wist/weet van niks. Vinted gaat nogmaals bij DPD erachteraan dat ik ook mijn geld terug krijg. Echt heel irritant
corinep schreef:Urbanus schreef:[ [url=m/BioL4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap wel dat de kaartjes er nog aan zittenzoiets doe je je kind toch niet aan zeg...
Urbanus schreef:Ja? En waarom is het nodig om dat te delen? En dan op zo'n manier verwoorden? Het is je smaak niet, helemaal prima, ik kleed mezelf en m'n kinderen niet voor anderen.
Needje schreef:Urbanus schreef:Ja? En waarom is het nodig om dat te delen? En dan op zo'n manier verwoorden? Het is je smaak niet, helemaal prima, ik kleed mezelf en m'n kinderen niet voor anderen.
Je kiest er zelf voor om te reageren. Op net zo'n kinderachtige manier imo.