Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mjetterd schreef:Ik mis een beetje in de persconferentie het stukje van sociaal leven. Het is bijna volledig gericht op het bedrijfsleven maar qua vrienden/familie bezoeken is niets over gezegd helaas.
Relaxed schreef:Mjetterd schreef:Ik mis een beetje in de persconferentie het stukje van sociaal leven. Het is bijna volledig gericht op het bedrijfsleven maar qua vrienden/familie bezoeken is niets over gezegd helaas.
Niet zo letterlijk, maar als je weer op de terrassen mag zitten, kun je toch ook weer naar familie?
Mjetterd schreef:Janine1990 schreef:Plus dat men op de terrassen met 10 man max bij elkaar mag zitten?
Oh een aantal heb ik gemist. Dan zou je inderdaad ook thuis met max. 10 personen mogen zitten.

LadyMadonna schreef:Amado7 schreef:Fijn voor je LadyMadonna, dat je weer open mag gaan per 1 juni! Als ik het goed begrepen heb!
Per 11 mei, dat is aanstaande maandag![]()
![]()
![]()
Mijn telefoon staat rood gloeiend
Hoop dat ik een beetje snel terecht kan en het niet uitloopt richting pinksteren want dan heb ik weer dienst
Cer schreef:Het ligt misschien ook aan hoe groot bijv een tuin bij iemand is.. als je buiten kan zitten, met 1,5 ertussen, kun je bij familie langs denk? zoiets?
Op de terassen mag je alsnog niet bij elkaar op schoot zitten, meen ik.
Overigens, mondkapjes in het OV... dat wordt handel vrees ik..
Cer schreef:Het ligt misschien ook aan hoe groot bijv een tuin bij iemand is.. als je buiten kan zitten, met 1,5 ertussen, kun je bij familie langs denk? zoiets?
Op de terassen mag je alsnog niet bij elkaar op schoot zitten, meen ik.
Overigens, mondkapjes in het OV... dat wordt handel vrees ik..
Shadow0 schreef:Een aantal dingen zijn wel hoopgevend: meer aandacht voor traceren en testen, en indammen en stoppen. Nu nog wel heel hard werken om de woorden ook daden te laten worden, maar toch, hoopvol.
En het is duidelijk en met voldoende voorbehoud, er worden geen verwachtingen gecreeerd dat de data ook echt hard zijn. Gelukkig.
Babootje schreef:Shadow0 schreef:Een aantal dingen zijn wel hoopgevend: meer aandacht voor traceren en testen, en indammen en stoppen. Nu nog wel heel hard werken om de woorden ook daden te laten worden, maar toch, hoopvol.
En het is duidelijk en met voldoende voorbehoud, er worden geen verwachtingen gecreeerd dat de data ook echt hard zijn. Gelukkig.
Nog niet te hard juichen want de ellende is nog lang niet voorbij.
Het kabinet ziet alleen nu genoeg controls (voldoende testen, voldoende beschermingsmiddleen, voldoende IC capaciteit) om het risico te nemen om de economie weer op gang te brengen.
Maar het zal aan onszelf liggen of dat ook gaat lukken.