Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Exitium schreef:Ik had vanmiddag een idiote vrachtwagenchauffeur.Ik rij op de dijk, vrachtwagen staat bij een T-splitsing en draait terwijl ik (van rechts) aan kom rijden en er bijna ben doodleuk de dijk op. Kon flink op m'n rem
Had ook geen knipperlicht aan ofzo, ik moest gewoon rechtdoor
Het kan best zijn dat de chauffeur je doodleuk niet heeft gezien.
Rechts zit een klein stukje wat we soms niet goed zien.
Ik heb het zelf een x op de linker kant gehad.
Ik reed op een rotonde af.
Zit echt de godganse tijd voortijd al goed te kijken of er wat aankomt...
Zit er een hermesbusje de godganse tijd achter mijn linker spiegel....
En ik schrok mij dus de paasei toen hij er achter vandaan kwam.. .
luuntje schreef:Mywish ik voel met je mee.
Zo herkenbaar.
Avalanche goed om vrachtwagens deruimte geven me draaien.
Probeer ik ook te doen.
En dan heb je een droeftoeter achter je die inhaalt en de boel klem zet.
FrNo schreef:Gisteren van stal naar huis, komen bij een gelijkwaardige (voldoende overzichtelijke) kruising, wij komen van rechts. Toch maar even gewacht. Wagen van links rijdt vol gas door.
marleen_usar schreef:Oh zo irritant inderdaad mensen die niet door rijden,ik heb vaak het idee dat ze niet weten hoe hard ze daar mogen rijden. Dus rijden ze gewoon langzaam om geen boete te krijgen.
Walkure schreef:Ook kleine ergernis: mensen die bij filerijdend verkeer niet de oversteekplekken vrijhouden. Zag gister een arme fietser die in de harde regen moest wachten omdat we gewoon stilstonden met zn alle en iemand dus over de oversteekplek stond. Mensen zijn echt blind maar dit is hier bij de rotonde elke dag hetzelfde liedje. Ik snap t niet
Walkure schreef:Ook kleine ergernis: mensen die bij filerijdend verkeer niet de oversteekplekken vrijhouden. Zag gister een arme fietser die in de harde regen moest wachten omdat we gewoon stilstonden met zn alle en iemand dus over de oversteekplek stond. Mensen zijn echt blind maar dit is hier bij de rotonde elke dag hetzelfde liedje. Ik snap t niet
Morrie schreef:Hier in de straat woont een dame die in haar auto stapt en wegrijdt. Ze heeft me al 2 x bijna van de fiets gereden. Nu weet ik het en stap ik af als ik haar zie.
Vanmorgen zag ik iemand die achteruit in een parkeerplaats wilde draaien, diezelfde dame die niet om zich heen kijkt komt eraan en glipte zo vooruit dat parkeervak in. Stond die ander mooi te kijken en kon een andere plek zoeken.
xPabloBokt schreef:Morrie schreef:Hier in de straat woont een dame die in haar auto stapt en wegrijdt. Ze heeft me al 2 x bijna van de fiets gereden. Nu weet ik het en stap ik af als ik haar zie.
Vanmorgen zag ik iemand die achteruit in een parkeerplaats wilde draaien, diezelfde dame die niet om zich heen kijkt komt eraan en glipte zo vooruit dat parkeervak in. Stond die ander mooi te kijken en kon een andere plek zoeken.
Klinkt meer als iemand die gewoon schijt heeft als ik eerlijk moet zijn