CalipsoLover schreef:cursebreaker schreef:1 woord: DPD![]()
Ok, iets meer dan: Wat een klootviolen werken daar.
DPD heb ik ook echt al zo'n K*tzooi mee gehad.
Ja, wordt er echt niet goed van. M'n man had iets besteld wat dus met DPD geleverd werd. (normaal probeer ik er echt op te letten dat het dus niet meer met DPD komt, voor zover je dat onder controle hebt)
Zit ik in de auto toenstraks en wordt door een vreemd nummer gebeld. Bezorger van DPD (hoe komt die überhaupt aan mijn mobiele nummer?), die haast niet te verstaan is in persoon, dus via de telefoon was het helemaal drama. Is hij wat gepikeerd dat ik niet kan openmaken (sorry als niet iedereen 24/7 thuis zit en we hadden ook geen melding gehad van een tijdsbestek). Ik zeg van 'ja ik ben niet thuis dus de komende 1,5u dus sorry. Misschien is een van de buren thuis heb ik nog gezegd - er zijn een aantal die namelijk vaker pakketjes aannemen voor me.
Kwam een heel verhaal van zijn kant weer, maar wederom niet te verstaan dus moest maar gokken wat hij zei en uit het niks hing hij ook weer op en klaar. Zo asociaal. Laatst aan de deur stond hij ook al drama te maken omdat ik geen pakket van de overburen wilde aannemen (doe ik normaal wel), omdat ik een aantal dagen weg zou gaan. Uiteindelijk maar aangenomen nadat hij het zo ongeveer in m'n handen duwde. Maar de buren hebben een week op het pakket moeten wachten omdat we elkaar ook nog telkens misliepen.
Ben nu dus wel langzaam klaar met dat joch en de volgende keer ben ik niet meer zo vriendelijk en ga hier nu ook echt werk van maken en melden bij DPD - niet dat ze er wat mee doen waarschijnlijk. Ik heb nu dus ook geen briefje in de bus, dus ik heb geen flauw idee wat hij nu heeft gedaan met het pakket. Echt zo vervelend dit. Is ook niet de eerste keer dat wat fout gaat. Ook al vaker gehad dat ze zogenaamd aan de deur zijn geweest en het pakket opeens retour is naar afzender. Ik heb een bel die afgaat op de telefoon dus weet precies of er wel of niet iemand aan de deur is geweest. Eikels.