Post NL frustratie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 16:28

karuna schreef:
Nee helaas niet, :n ik moet het voor 1 december geregeld hebben, in ieder geval 1 stuk om de kosten vergoed te krijgen. Met twee formulieren moet ik naar een kantoor om daar een aanvraag te doen voor de rest. Als ze deze brieven weer kwijt raken begin ik wel een probleem te krijgen -O-

Kun je de stukken ook (beveiligd) naar je laten mailen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 16:41

Nee het moet echt papier zijn helaas. Een is er binnen de andere blijft maar opschuiven in bezorging.

Kiki pfff hopelijk gaat het voortaan goed, een slager een heel eind verder op of de fietsenmaker om de hoek is nogal een verschil.

Die doos :') dat heb ik ook al eens gehad een mega doos voor een klein plat pakje

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 21:43

Grr. Normaal levert Amazon met DHL, maar nu ineens met Dragonfly? Ken het hele bedrijf niet, maar heb nu al een schijthekel aan ze. Krijg je in de ochtend een mail: vandaag komen we langs....

Maar géén tijdslot oid.

21:30: mail, vandaag komen we nog langs....

Dan moet ie héél snel gaan opschieten, ik wil namelijk naar bed!

Als ie er over 5 minuten niet is, trek ik de deurbel eruit en ga slapen, mag ie het morgen opnieuw proberen. Tis ondertussen 21:45

Na 21:00 is het niet Normaal meer om te bezorgen hoor.

Edit: het is uiteindelijk voor de deur neergegooid. Midden op straat dus, want ik heb maar een stoep van 50cm breed voor de deur. In de regen.. -:(- morgen maar bellen en een flinke klacht indienen.

Ezellover25

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 00:02

Ja ze waren huer een keer romdhalf 11.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 00:31

Ik heb 17 oktober een pakje verstuurd naar Australië, op 30 oktober kreeg ik bericht dat het pakket was aangekomen in het land van bestemming
En op 23 november is het wederom aangekomen in het land van bestemming :+
Ben benieuwd of en wanneer het aankomt, het heeft geen financiële waarde maar wel emotionele en vooral voor de ontvanger.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 00:48

Hier een klacht omdat een pakketje te vroeg aan kwam :+ Had wat besteld en voor leverdatum vandaag gekozen, omdat ik de afgelopen dagen op cursus was. Kwam het alsnog gisteren zonder dat ik een ander moment kon kiezen. Kon er wel voor kiezen om het direct naar het pakketpunt te laten gaan, maar daar moest ik dus vandaag alsnog heen om het op te halen :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 07:18

Nou pakket 2 bij het aflevering deel 2.
Ik kreeg echt enorm laat pas bericht dat het pakket eraan zou komen, nl pas nadat de afleverpoging mislukt was.
Tot mijn grote verbazing geweigerd door het pakketpunt.
Blijkbaar waren ze al enige tijd gestopt als pakketpunt, enkel nog voor inleveren van pakketten.

Daar kwam ik pas achter nadat ik het punt gebeld had.
Vond het al zo apart met aangeven van pakketpunt dat ze er tussen stonden en de pakketautomaat niet meer. Maar dacht, ze hebben het weer veranderd.
Blijkbaar heeft het punt al een jaar een strijd met post.nl hierover, die zetten steeds de functie weer aan.

Post.nl doet net alsof ze van niks weten. Konden niks betekenen en pakket gaat retour afzender. Verzender gaat het gelukkig opnieuw opsturen. Benieuwd hoelang het gaat duren

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:54

Gaan pakketjes bij jullie nu goed ? Ik heb 2 pakketjes/dingen onderweg sinds maandag. Maar ze staan beide nog steeds op niet aangemeld. (Beide zijn wel bij postnl afgegeven..)
Geen datum dus waarin vereacht is dat t binnen zou komen.
(Heb beide morgen nodig en zouden beide de volgende dag geleverd moeten worden. Nu snap ik in deze periode dat t 1 of 2 dagen kan schelen maar zoals dit nog niet eerder gehad)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:48

Misschien staan ze bij het pakketpunt te wachten tot er plek is om meegenomen te worden? Ik heb nu wel dat bijna alles een dagje later komt dan in eerste instantie gepland, maar mijd juist de pakketpunten omdat die hier vlakbij laatst al aangaf dat ze twee karren had geweigerd ivm ruimtegebrek.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 15:16

Ik heb een magisch pakketje, het zou volgens de PostNL app donderdag 27-11 in de brievenbus bezorgd zijn...maar niks.
Gister kreeg ik weer een melding dat er post onderweg is, is het datzelfde brievenbuspakketje %)

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 16:35

Yessy schreef:
Misschien staan ze bij het pakketpunt te wachten tot er plek is om meegenomen te worden? Ik heb nu wel dat bijna alles een dagje later komt dan in eerste instantie gepland, maar mijd juist de pakketpunten omdat die hier vlakbij laatst al aangaf dat ze twee karren had geweigerd ivm ruimtegebrek.

Nee dan zouden ze iig al een keer een leveringsdatum gehad hebben. Maar t pakket punt zit ook niet vol.
Een dag extra later snap ik ook wel. Maar dit is een hele week niks qua updates

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 08:50

Mondy schreef:
Gaan pakketjes bij jullie nu goed ? Ik heb 2 pakketjes/dingen onderweg sinds maandag. Maar ze staan beide nog steeds op niet aangemeld. (Beide zijn wel bij postnl afgegeven..)
Geen datum dus waarin vereacht is dat t binnen zou komen.
(Heb beide morgen nodig en zouden beide de volgende dag geleverd moeten worden. Nu snap ik in deze periode dat t 1 of 2 dagen kan schelen maar zoals dit nog niet eerder gehad)

Mijn zoon had het ook.
Een pakket duurde ruim een week voordat deze volgbaar was. Was al netjes verzonden want had ook keurig de track and tracé gehad incl bewijs dat het ingeleverd was.
Woensdagavond werd deze volgbaar en zou gisteren binnen komen.
Maar gisteren veranderende de status opeens weer naar ontvangen bij post.nl
Als het goed is komt het nu vandaag.

Mijn eigen pakket heb ik gelukkig sinds woensdag binnen.
Het bedrijf die het terug kreeg heeft echt super gehandeld. Want na anderhalf uur nadat die bij hun terug kwam al een nieuw verzendlabel. En dat voor een groot en druk bedrijf. Top!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 08:52

Hier besteld bij pets place.
Gisteren besteld en als het goed is vandaag wordt het bezorgd.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 12:20

Ezellover25 schreef:
Ja ze waren huer een keer romdhalf 11.

Hier een keer om 2 uur ‘s nachts dat vond ik helemaal raar en eng. Ik heb als alleenstaande ook niet open gedaan en ben mijn bed ingedoken. Jammer voor hun, maar ze reageerden ook niet zo netjes of ik open wilde doen dus dan denk ik liever aan mijn veiligheid.

Bij mij stond er deze week dat mijn pakket door de brievenbus paste. Niet wetende dat het bedrijf de twee pakketjes aan elkaar gebonden had. Daar kwamen mijn buurvrouw en ik gister pas achter, oeps.xD

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 12:24

Om 2 uur in de nacht? Post NL??

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 12:25

Bedrijf had ik door de verwarring niet opgelet en is inmiddels ook weer 8 jaar geleden. Toch blijft je zoiets bij.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 13:10

Wij hebben gelukkig onze oude pakketbezorger weer terug. Diegene die hem een tijd heeft vervangen doet nu de reguliere postbezorging. Dat gaat ronduit waardeloos. Snap nu ook waarom. Het is een puinbende in zijn auto, overal ligt iets. Pas kwam hij aanrijden en heb hem opgewacht, scheelt mij weer een loopje. Ik wist aan de hand van de app wat er moest komen, volgens hem was dat niet zo, moest 7 stukken hebben en 1 brievenbus pakje. Hij wilde me afschepen met 4 dingen. Na veel zoeken kwam alles boven water. Zag ook post liggen van andere buren die een km terug aan de weg wonen, denk dat die nog een dag (of meer) op hun post kunnen wachten.
Had gister een praatje met de bezorger van de pakketdienst, hij moest van zzp-er naar loondienst verband. Overuren kennen ze niet wat uitbetalen betreft dus die maakt hij ook niet meer, wat ik volledig kan snappen. Hij gaf aan max 150 stuks aan pakketten per dag te bezorgen, voor meer krijgt hij niet betaald. Als dit nu bij alle bezorgers zo werkt snap ik de chaos wel en de langere tijden.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 13:29

Nadia schreef:
Ik heb een magisch pakketje, het zou volgens de PostNL app donderdag 27-11 in de brievenbus bezorgd zijn...maar niks.
Gister kreeg ik weer een melding dat er post onderweg is, is het datzelfde brievenbuspakketje %)

Bijzonder is dat toch. Ik heb ook een magisch pakketje. Die is al bezorgd maar staat sindsdien al een week op wordt morgen in de brievenbus bezorgd :D

Duurt het bij jullie verder ook lang nu met post NL? Ik heb drie dingen retour gestuurd maar die staan al drie dagen op zending is nog niet gesorteerd…

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 15:26

Krijg ik vandaag eindelijk mijn BF bestelling van Pharmahorse binnen, is de postnl er zo onvoorzichtig en wild mee omgegaan dat ALLE emmertjes supplementen compleet kapot zijn gegaan en de hele doos vol ligt met door elkaar gemengd los poeder |( |o
En heel mijn huis dus ook onder zat, want het kwam aan alle kanten de doos uit en alles zat natuurlijk helemaal onder... ^)

Waarom moeten ze altijd zo smijten met pakketten?! (want hoe krijg je dit anders voor elkaar!?)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 19:29

De sorteermachine wil nog wel eens pakketten slopen.. Dat ligt echt niet altijd alleen aan de bezorgers.

Gemiddeld gaan ze minimaal 2x over een sorteerband, als de emmers dan los in zo'n doos zitten gaat dat helaas lang niet altijd goed.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:38

Ik heb ook wel eens een kapotte emmer ontvangen, maar die zat dan verder ook niet al te degelijk ingepakt, zonder wat dempend materiaal oid.

Ik heb een klacht naar de verzender gestuurd, want ik vond het dus niet verzendwaardig ingepakt.
Vervolgens kreeg ik een nieuwe emmer en die zat wel in bubbeltjesplastic in de doos en kwam heel aan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:05

Nu laat ik mijn pakketjes die (helaas) via PostNL geleverd worden al naar een pakketautomaat sturen (ons huisadres lijkt namelijk heel lastig te vinden te zijn), maar dan nog is het een chaos. Pakketautomaat vol? Dan gaat het (logisch) naar een afhaalpunt, maar daar moet ik dan via de verzender achter komen. PostNL stuurt zelf namelijk niets meer. Ook geen bevestiging dat het afgehaald kan worden. Een poosje terug ook al iets, waarbij ik uit het niets ineens een bericht kreeg dat ik het pakket wel op moest komen halen (waar????) en uiteindelijk dat het retour afzender zou gaan. Ook de verzender (bedrijf) wist niet waar het pakket was gebleven, maar had dit nu al zo vaak aan de hand gehad dat het vast en zeker weer retour afzender zou komen. Dat is toch raar?

Ik ben nu aan het wachten wanneer PostNL een bevestiging stuurt dat het onlangs bestelde pakket opgehaald kan worden bij een servicepunt, want daar heb ik nog steeds niets van gehoord.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 10:25

Shenavallie schreef:
Nu laat ik mijn pakketjes die (helaas) via PostNL geleverd worden al naar een pakketautomaat sturen (ons huisadres lijkt namelijk heel lastig te vinden te zijn), maar dan nog is het een chaos. Pakketautomaat vol? Dan gaat het (logisch) naar een afhaalpunt, maar daar moet ik dan via de verzender achter komen. PostNL stuurt zelf namelijk niets meer. Ook geen bevestiging dat het afgehaald kan worden. Een poosje terug ook al iets, waarbij ik uit het niets ineens een bericht kreeg dat ik het pakket wel op moest komen halen (waar????) en uiteindelijk dat het retour afzender zou gaan. Ook de verzender (bedrijf) wist niet waar het pakket was gebleven, maar had dit nu al zo vaak aan de hand gehad dat het vast en zeker weer retour afzender zou komen. Dat is toch raar?

Ik ben nu aan het wachten wanneer PostNL een bevestiging stuurt dat het onlangs bestelde pakket opgehaald kan worden bij een servicepunt, want daar heb ik nog steeds niets van gehoord.

Heb je een T&T van het pakketje? Dan misschien zelf die even in de gaten houden maar... Echt slordig dat ze er niet gewoon een - automatisch - mailtje uit doen als je pakket ergens geleverd is...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 10:33

Dan moeten ze wel een mail hebben, niet bij alle pakketjes doet de verzender een mailadres opgeven.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 11:51

Gisteren 2 verschillende buren die aan de deur kwamen of ik misschien hun pakket had aangenomen.
Maar dat hadden we niet.
Track and tracé code zei afgeleverd op huisadres maar waren beide niet thuis. Na veel zoeken hebben ze het ergens gevonden.