Shenavallie schreef:Nu laat ik mijn pakketjes die (helaas) via PostNL geleverd worden al naar een pakketautomaat sturen (ons huisadres lijkt namelijk heel lastig te vinden te zijn), maar dan nog is het een chaos. Pakketautomaat vol? Dan gaat het (logisch) naar een afhaalpunt, maar daar moet ik dan via de verzender achter komen. PostNL stuurt zelf namelijk niets meer. Ook geen bevestiging dat het afgehaald kan worden. Een poosje terug ook al iets, waarbij ik uit het niets ineens een bericht kreeg dat ik het pakket wel op moest komen halen (waar????) en uiteindelijk dat het retour afzender zou gaan. Ook de verzender (bedrijf) wist niet waar het pakket was gebleven, maar had dit nu al zo vaak aan de hand gehad dat het vast en zeker weer retour afzender zou komen. Dat is toch raar?
Ik ben nu aan het wachten wanneer PostNL een bevestiging stuurt dat het onlangs bestelde pakket opgehaald kan worden bij een servicepunt, want daar heb ik nog steeds niets van gehoord.
Heb je een T&T van het pakketje? Dan misschien zelf die even in de gaten houden maar... Echt slordig dat ze er niet gewoon een - automatisch - mailtje uit doen als je pakket ergens geleverd is...