Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:14

Van dat bier? De standaard excuses, hij kan er goed tegen, langzaam drinken, blabla..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:15

Relaxed schreef:
Ik had gisteren mijn date die vorig weekend niet door ging. De verwachtingen waren hoog, de date was gezellig, maar ik mis toch iets.. Twijfel om nog voor een 2e date te gaan, ik miste gewoon de aantrekkingskracht. En met 6-7 bier op achter het stuur stappen vond ik ook wel een dingetje :+

Dat zou voor mij echt betekenen geen date 2..... drank op en dan nog rijden... nope gelijk afscheid nemen :evaw:
Wel jammer.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:16

Nr 1 afknapper.
Mijn ex deed dat ook op onze 1e date en werd gepakt.
Bleek uiteindelijk ook een alcoholist te zijn.
Dat dus nooit weer :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 09:40

Ik heb het om die reden ooit een keer bijna uitgemaakt met mijn ex. Maar die had mij beloofd dat hij het niet goed doen, kon niet tegen drank én ik hoefde hem niet te brengen. :+
Was al een voorbode dat hij geen ruggengraat heeft.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 10:25

Met zoveel drank op achter het stuur stappen is voor mij ook een hele harde no go :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 11:01

Heb morgen trouwens een date, eerste keer een date via Bumble. :j Lijkt me wel een leuke kerel!

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 14:41

Oei nee, iemand die met drank op, of dat nou 1 of 10 biertjes teveel is, achter het stuur stapt zou voor mij ook echt een no go zijn. Wel jammer als de rest van de date leuk was!

Wat is bumble precies? Zegt me niet veel. @MarlindeRooz

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 15:39

Bumble is hetzelfde als Tinder alleen na een match kan alleen de vrouw het gesprek beginnen en moet er binnen 24 uur antwoord gegeven worden anders verdwijnt de match.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 15:41

Silly1972 schreef:
Bumble is hetzelfde als Tinder alleen na een match kan alleen de vrouw het gesprek beginnen en moet er binnen 24 uur antwoord gegeven worden anders verdwijnt de match.
Nou ja zeg!

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 16:01

Maar zitten wel leukere mensen op haha

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 16:04

Die ervaring heb ik totaal niet.
Was er zo doorheen geswiped en heel veel mensen uit het buitenland die volgens Bumble allemaal in Amsterdam of Schiphol zaten.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 18:40

Oooh mannen die geen maat kunnen houden met drank als ze moeten rijden is hier ook :evaw: een van de mannen waar ik wel een paar maanden mee gedate heb stapte ook bij mij vandaan op zijn scooter na 1,5 fles wijn. Viel onderweg en belandde in de ambulance. Sorry, ik ben je moeder niet en vind dat echt je eigen verantwoording. Ik kan dat soort dingen er niet bij hebben en dat was ook gelijk klaar...

Veel plezier morgen Marlinde, hopelijk is hij in het echt net zo leuk!

Bumble... nee ik vind het toch wel leuk als de man mij aan spreekt, al neem ik ook wel het initiatief... maar dan is het geen moeten...

Nu ook contact met een man. Begon ook leuk, maar er komt steeds meer focus op uiterlijk. Kennelijk is hij onzeker over zijn uiterlijk ofzo. Maar ga me er nu wel aan storen nu hij er weer over begint dat het zo interessant is bij MAFS dat mensen gematch worden op interesses en niet op looks. In 3 dagen is dat echt de 4e opmerking en ik heb nu wel gezegd dat ik er enorm op af knap. Vraagjes of ik op zoek ben naar een knappe bad boy of naar een man die veiligheid geeft, aangeven dat hij mij zeker ziet zitten maar twijfelt of ik hem wel aantrekkelijk ga vinden... echt... We zouden dinsdag gaan lunchen. Maar ik denk niet dat het er in zit...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:39

Ik heb even een down momentje na date drie. Ik vind hem echt leuk. Echt. Ik heb nu alleen het gevoel alsof het andersom niet zo is. Alsof het voor hem meer casual is. Ik wou het eigenlijk opbrengen deze ochtend toen ik nog bij hem was maar ik kreeg de woorden niet uit mijn mond, bang voor het antwoord. -O-

Ik voel me echt een sukkel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:41

Je bent er blijven slapen denk ik? Dan zou ik wel even vragen wat zijn bedoeling is. Straks denkt hij handig zo'n meisje voor in het weekend. En jij denkt: ik wil een relatie met jou. Straks word je enorm gekwetst. :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:51

Ja, daar ben ik dus ook bang voor! Ik wou het echt bespreken deze ochtend maar ja... -O- En om dat nou over WhatsApp te doen vind ik ook niet zo tof. Of zouden jullie dat wel doen als jullie het dwars zat?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:55

Als jij je beter uit kan drukken op xd6app en je ziet hem deze week niet dan gewoon doen.
Hoe K* het antwoord ook kan zijn..... Beter het weten en verder kunnen gaan dan het je steeds maar afvragen, Dara ga je nl nog veel meer van kapot.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:55

Neverland schreef:
Ja, daar ben ik dus ook bang voor! Ik wou het echt bespreken deze ochtend maar ja... -O- En om dat nou over WhatsApp te doen vind ik ook niet zo tof. Of zouden jullie dat wel doen als jullie het dwars zat?

Als de helft van ons nu zegt ‘ja ik zou dat wel doen’ en de andere helft zegt ‘nee ik zou dat niet doen’, dan heb je er nog niks aan en het gaat er natuurlijk om wat jíj wilt!

Ik ken dat gevoel, een vraag niet durven stellen omdat je bang bent voor het antwoord. Maar het is beter om het wel te doen, anders maak je jezelf alleen maar gek.

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:56

Ah, hier ook ervaring mee, herkenbaar. -O- Je bent geen sukkel!

Hem even bellen anders? :) Dat vind ik wat fijner praten dan over Whatsapp, zeker als het over iets serieus gaat.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:10

Dankjewel voor jullie eerlijke antwoorden. :)

Normaal doe ik niet zo moeilijk en vraag ik het gewoon. Maar ben hartstikke bang om gekwetst te raken (het klinkt stom, maar ik heb nog nooit zo'n connectie gevoeld met iemand). En vooral op dit punt rennen de meeste mannen weg is mijn ervaring (derde date).

Ik denk dat ik er nog even mee wacht... We hadden afgesproken om de volgende keer bij mij samen te gaan koken want dat vindt hij heerlijk om te doen. Ik zal het dan vragen. Ben toch ook wel stiekem benieuwd of hij dit zelf gaat opbrengen voor een datum te prikken... :o

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:11

@Kaygee lastige situatie... Kan inderdaad wel begrijpen dat als iemand zo onzeker over zichzelf is dat dat dan een afknapper kan zijn. Maar vind je hem vanaf de foto’s wel aantrekkelijk? Of twijfel je zelf ook?

@Neverland Heel herkenbaar, zo’n vraag die je voor je gevoel eigenlijk moet stellen maar toch bang zijn voor het antwoord. Ik zou het vooral vragen wanneer je zelf denkt dat het het juiste moment is. Maar zou er ook niet te lang mee wachten omdat het dan nog lastiger kan worden... succes ermee!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:24

Ik heb dat soort dingen ook over de app gevraagd Neverland. Maar misschien niet na een derde date al. Anderzijds is het ook wel fijn om te weten waar je aan toe bent!

Missfloorx als ik niks in hem zou zien had ik niet geliked denk ik. Maar ik ben sowieso een beetje sceptisch geworden denk ik, durf pas te oordelen wanneer ik iemand ook echt ontmoet heb. Want vaak zijn ze ook totaal anders als op de foto...

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:46

@Kaygee Nee logisch ook natuurlijk! Dat is dus ook echt wel wat mij tegenhoudt ja om ook daadwerkelijk af te spreken met een match. Heb sowieso al een datefobie laat staan als hij dan ook nog niet aan de verwachtingen voldoet... :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:55

MarlindeRooz schreef:
Je bent er blijven slapen denk ik? Dan zou ik wel even vragen wat zijn bedoeling is. Straks denkt hij handig zo'n meisje voor in het weekend. En jij denkt: ik wil een relatie met jou. Straks word je enorm gekwetst. :j

Hier ben ik het mee eens. Vorige date was hij ook blijven slapen toch?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 23:42

Cheers :D

Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 04:42

Lastig Neverland! Ik zou proberen af te wachten, maar als je ineens toch het gevoel hebt ‘t gelijk te willen weten kun je altijd alsnog appen. Ben zelf altijd van “doe wat op dit moment juist/goed voelt”.

Als ik jullie dingen zo lees dan heb ik echt zo geeen zin om te gaan daten. Ben daar ook gewoon geen persoon voor, tot nu toe leerde ik iedereen van tevoren al op een normale niet date-achtige manier kennen. Maar ben ook dat kwetsbaar opstellen zat, kan mezelf nogal verliezen in iemand.

Toen ik merkte dat ik mijn vorige vriend écht leuk begon te vinden moest ik ook huilen :o dacht echt “my god, hier gaan we weer de rollercoaster in van kwetsbaarheid”. Maarja, je houdt het niet tegen.