Bubblewrap schreef:Ken een verhaal van een brandweerkorps die een politieauto om bovenstaande reden open moesten knippen. Brandweer neemt het dak incl. zwaailichtbak mee naar de kazerne als 'troffee'.
Daar kon de politie niet om lachen
Hier lag ik vlak om
jammer dat de politie het niet grappig vond, ik wel 
vionnesem schreef:Dit heb ik ook gehad! Heb mijn kaak gebroken op 4 plekken door de trap van een paard, en toen ik bijkwam in het weiland wilde mijn toemalige baas mij naar het ziekenhuis brengen, waarop ik aangaf (nja praten ging niet echt...) dat de paarden nog gevoerd moesten worden en er nog dieren in de stapmolen stonden. Dat ik die avond wel naar de dokter zou gaan en het wel over zou gaan..
De pijn kwam pas toen ik wakker werd uit narcose overigens. Ik werd rond half 11 bij het ziekenhuis gebracht en om 6u geopereerd. Toen kwam pas de pijn
Ja bizar he..... alsof je de hele tijd in een soort roes bent. Ik ben ook af en toe niet bij bewustzijn geweest, wat op zich fijn was, want ik moest een MRI, maar ik ben claustrofobisch. Tegenwoordig vallen liften erg mee, maar een MRI apparaat vind ik niet grappig. Maar ik heb het helemaal niet bewust meegemaakt, gelukkig.
En idd, pas als je echt wakker wordt en beseft wat er aan de hand is, dan komt ook de pijn, maar het ongeluk zelf heb ik niets van gevoeld.