Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxCYNNxx schreef:12 man....55 euro; ieder zou 5 euro in hebben gelegd? Met andere woorden; diegene die het verder allemaal geregeld heeft, heeft niet eens meebetaald aan het cadeau dus, want dan kom je immers op 60 euro uit. Wat idd nog steeds een heel schraal cadeau is gezien de grootte van de groep.
julius_juut schreef:Het probleem is dat iedereen 17.50 ingelegd heeft.Dan is 5 euro wat naar het cadeau gaat en de rest naar wat koekjes en thee voor de ene groep, en een luxe maal voor de andere groep wel wat bijzonder te noemen.
verootjoo schreef:Ah ok. Ik had niet begrepen dat er verschillende groepen waren.
Ethelate schreef:Laatst werd er een babyshower georganiseerd voor een vriendin. Een vriendin van haar hadden het geregeld en we waren met zijn 12e en gezien de Corona maatregelen hadden we een ochtend en middag groep. De kosten waren €17,50.
Ik zat in de ochtend groep en we gaven namens allemaal een massagebon van €55.
Ik zat daar echt van "meen je dit nou? Nog geen €5 pp voor het cadeautje..?" maar hield mijn mond![]()
Nu hadden wij 's ochtends 'high tea' idee, dus dat waren wat thee smaken en wat koekjes (waar ik met gluten intolerantie niks aan heb, dus had zelf bakje chocolaatjes meegenomen). Dat ik dacht, we zitten hier toch geen €12 pp te eten/drinken![]()
Maar 's middags kwamen de foto's van de middag ploeg (waar dus de vriendin in zat die het organiseerde) en de hele tafel vol met lekkere hapjes, allerlei alcohol vrije cocktails enz.
Echt compleeeeet niet in verhouding en toen dacht ik wel had dit ff verdeeld in een ochtend en middag tarief
En voor mijzelf een wijze les: volgende keer vraag ik specifieker wat we cadeau doen, want vond dit echt wel schraal.
Relaxed schreef:verootjoo schreef:Ah ok. Ik had niet begrepen dat er verschillende groepen waren.Ethelate schreef:Laatst werd er een babyshower georganiseerd voor een vriendin. Een vriendin van haar hadden het geregeld en we waren met zijn 12e en gezien de Corona maatregelen hadden we een ochtend en middag groep. De kosten waren €17,50.
Ik zat in de ochtend groep en we gaven namens allemaal een massagebon van €55.
Ik zat daar echt van "meen je dit nou? Nog geen €5 pp voor het cadeautje..?" maar hield mijn mond![]()
Nu hadden wij 's ochtends 'high tea' idee, dus dat waren wat thee smaken en wat koekjes (waar ik met gluten intolerantie niks aan heb, dus had zelf bakje chocolaatjes meegenomen). Dat ik dacht, we zitten hier toch geen €12 pp te eten/drinken![]()
Maar 's middags kwamen de foto's van de middag ploeg (waar dus de vriendin in zat die het organiseerde) en de hele tafel vol met lekkere hapjes, allerlei alcohol vrije cocktails enz.
Echt compleeeeet niet in verhouding en toen dacht ik wel had dit ff verdeeld in een ochtend en middag tarief
En voor mijzelf een wijze les: volgende keer vraag ik specifieker wat we cadeau doen, want vond dit echt wel schraal.
Het staat er letterlijk meerdere keren in
Relaxed schreef:Babyshowers en vrijgezellenfeesten zijn volgens mij de momenten voor gierige acties
The_Cat schreef:Relaxed schreef:Babyshowers en vrijgezellenfeesten zijn volgens mij de momenten voor gierige acties
Yup, en ik ben daar ook iemand vanTegenwoordig moet je al naar 30 feestjes gaan voor de baby geboren is, en dan krijg je nog eens een cadeaulijst om op baby bezoek te gaan als de baby geboren is.
Ik zat overlaatst in een groep voor vrijgezellenweekend, daar werd er 700 euro p.p inleg gevraagd om een weekendje weg te gaan. Heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik had eerst nog gevraagd of het bedrag wel klopte, ik dacht dat ze misschien perongeluk een 0 teveel gezet had. Maar nee, we gingen op vakantie gaan en dat moest allemaal betaald worden. Zat nog niet eens drank bij inzo'n decadent levensstijl heb ik niet