Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Nee, heb hem net aan de telefoon gehad. Hij durft het niet aan met mij. Ik ben nog te kwetsbaar...
Pffff, zeg dat gewoon dat je niet verliefd bent.
listiglistje schreef:Storm schreef:Nee, heb hem net aan de telefoon gehad. Hij durft het niet aan met mij. Ik ben nog te kwetsbaar...
Pffff, zeg dat gewoon dat je niet verliefd bent.
Maar hoe kan je nu verliefd zijn na 2 x een korte date![]()
Misschien ben ik te nuchter...maar van 2 x iemand kort ontmoeten krijg ik geen verliefde gevoelens, dan moet er wel wat meer gebeuren!
Neemt niet weg dat het rot voor je is, maar hij is wel direct eerlijk en duidelijk.
lieveli schreef:listiglistje schreef:Maar hoe kan je nu verliefd zijn na 2 x een korte date![]()
Misschien ben ik te nuchter...maar van 2 x iemand kort ontmoeten krijg ik geen verliefde gevoelens, dan moet er wel wat meer gebeuren!
Neemt niet weg dat het rot voor je is, maar hij is wel direct eerlijk en duidelijk.
Laat mij dan maar onnuchter zijn. Ik was direct straalverliefd toen ik mijn man ontmoette. Tot kotsen aan toe. Ik snap Storm wel.
Robijntjah schreef:Ik kan niet zoveel met het concept ´de ware´...
Had bij mijn ex voor het eerst wel het gevoel: dit kan wel eens iemand zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.
Vaak zie je dan achteraf pas de hele situatie niet zo rooskleurig is als je jezelf dan voorhoud
Storm schreef:En of ik fwb wil. Tja, ik moet er eens over nadenken. Misschien niet eens zo'n slecht idee.