Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet niet of ik moet lachen of huilen. Emmer is ondertussen aardig vol hier...
Ik heb deze week een volautomatische weckketel op de kop kunnen tikken voor €50. Nu ben ik wat aan het rondkijken op internet en ik zie dat er een groot aanbod aan accessoires is. Ik heb al een vultrechter en een tang om ze uit de ketel te halen. Wat is er nog essentieel? Ik zie zaken zoals een weckpotopener etc?
DeMolenhoek schreef:Ik heb even enkele vragenIk heb deze week een volautomatische weckketel op de kop kunnen tikken voor €50. Nu ben ik wat aan het rondkijken op internet en ik zie dat er een groot aanbod aan accessoires is. Ik heb al een vultrechter en een tang om ze uit de ketel te halen. Wat is er nog essentieel? Ik zie zaken zoals een weckpotopener etc?
Ze zitten overigens momenteel in een konijnenhok ivm de hitte
Volgende week gaan zij bij de rest.
gevoel bij. Maar dit klinkt logischer
Djoena schreef:Gaan jullie ook zo kapot van de hitte?![]()
Man oh man.... ik zou bijna verhuizen naar de noordpool. Ik ben zoooo niet gemaakt voor dit weer
vanmorgen vroeg de dieren allemaal verzorgd, veel schoon water gegeven en dat 3x aangevuld vandaag. Alles kan in de schaduw, de kippen hebben een privé zwembad en voor de rest lig ik in mijn privé vriezer bij de airco
Misschien een kleine tip om de volgende keer alle eitjes op te sparen en er in 1 maal onder te leggen. Nu zijn ze op 3 dagen er onder gelegd. Vaak zie je dat als de eerste eitjes uitkomen de moeder het nest verlaat met de uitgekomen kuikentjes en de andere eieren links laat liggen. De eitjes van dag 2 en dag 3 worden hierdoor in de steek gelaten 

Op de slaapkamers wordt het namelijk nog eens 10 graden warmer als buiten. Vorig jaar sliep kind daardoor in de hal en wij op de bank
Nu airco, godsgeschenk!
DeMolenhoek schreef:Wat is dat mooi aan het worden julius!
Wij hebben hier regenGepaard met onweer. Regent hier nu al een uurtje en zal nog even blijven regenen. Gisteren toevallig koeienmestkorrel gegooid dus echt ideaal. Wordt rond 17.00 alsnog even 33 maar dat maakt mij niet uit.

Kuggur schreef:Djoena schreef:Gaan jullie ook zo kapot van de hitte?![]()
Man oh man.... ik zou bijna verhuizen naar de noordpool. Ik ben zoooo niet gemaakt voor dit weer
Valt reuze mee![]()
Ik woon inderdaad aardig in de richting van de noordpool...
Wat overigens niet betekend dat we het niet warm hebben maar het went wel.
Wij kwamen toen terug in België in 28 graden met de standaard hoge luchtvochtigheid. Daar hadden wij het veel zwaarder mee
Nu, wij zaten wel in een dal ergens in zuid Frankrijk. Nog een stukje verder dan bij jullie