Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Ok, dit wordt een vage omschrijving maar vooruit;
Ik zoek een film/docu die ik een jaar of 10 geleden heb gezien. Het beschrijft in 24 uur het ontstaan van de aarde vanaf de oerknal, langs de dino’s, de ijstijd, tot aan de huidige tijd.
Het geeft weer hoe kort we als mens op aarde zijn, ergens in het 24e uur is pas het ontstaan van de mens.
Staat me bij dat ik hem heb gezien op NatGeo of Discovery Chanel. Stem van een Engelse man die alles verteld.
MizzMontana schreef:Ok, dit wordt een vage omschrijving maar vooruit;
Ik zoek een film/docu die ik een jaar of 10 geleden heb gezien. Het beschrijft in 24 uur het ontstaan van de aarde vanaf de oerknal, langs de dino’s, de ijstijd, tot aan de huidige tijd.
Het geeft weer hoe kort we als mens op aarde zijn, ergens in het 24e uur is pas het ontstaan van de mens.
Staat me bij dat ik hem heb gezien op NatGeo of Discovery Chanel. Stem van een Engelse man die alles verteld.
linnnh schreef:Ik zoek iets onmogelijke, namelijk: de muziek die gespeeld wordt, als je een videoband aanzette en er een scherm kwam over dat kopiëren verboden is enzo.
Ik heb me al helemaal suf gezocht, maar kan het écht niet vinden...
Iemand die toevallig nog een videoband heeft liggen en een videorecorder, die het eens wil opnemen voor me?
Janine1990 schreef:Ik zoek zoiets, dus echt in tweeluik...
[ [url=m/yRIcjJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan helaas niets vinden op de webshop van dit bedrijf. En ben nu al een behoorlijke tijd op zoek.
Deze post is van een paar maanden geleden.
Janine1990 schreef:Ik zoek zoiets, dus echt in tweeluik...
Ik kan helaas niets vinden op de webshop van dit bedrijf. En ben nu al een behoorlijke tijd op zoek.
nienmoon schreef:linnnh schreef:Ik zoek iets onmogelijke, namelijk: de muziek die gespeeld wordt, als je een videoband aanzette en er een scherm kwam over dat kopiëren verboden is enzo.
Iemand die toevallig nog een videoband heeft liggen en een videorecorder, die het eens wil opnemen voor me?
Ik heb hem hier voor je, als dit degene is die je bedoelt.
https://www.youtube.com/watch?v=SMGDW0lOFzc
Stichting Brein Intro heet het ook wel, geloof ik. Hopelijk heb ik je hiermee te kunnen helpen
Jet schreef:Janine1990 schreef:Ik zoek zoiets, dus echt in tweeluik...
https://www.bol.com/nl/l/dieren-wandkle ... 276268346/ , hier staan er drie bij.
nienmoon schreef:linnnh schreef:Ik zoek iets onmogelijke, namelijk: de muziek die gespeeld wordt, als je een videoband aanzette en er een scherm kwam over dat kopiëren verboden is enzo.
Ik heb hem hier voor je, als dit degene is die je bedoelt.
https://www.youtube.com/watch?v=SMGDW0lOFzc
Stichting Brein Intro heet het ook wel, geloof ik. Hopelijk heb ik je hiermee te kunnen helpen