Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Omdat de grond te nat is om te oogsten..
Hier hebben ze zelfs hele stukken aardappels laten staan en omgeploegd omdat er niet door te komen was.
_Mirjam schreef:Deze beestjes vond ik in mijn hooivoorraad voor de cavia's. Iemand enig idee wat het zijn en of ze kwaad kunnen? De beestjes zijn erg klein, misschien 1 à 2 mm. De cavia's eten al bijna een week van deze voorraad en ik heb tot nu toe niks aan de cavia's gemerkt.
[ [url=m/bPz14k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Ik ga morgenochtend kijken bij een occasion bij een autodealer. Nu zag ik op 1 van de foto's dat de rechterspiegel kapot is, oftewel: het complete glas ontbreekt. De auto wordt ter plekke APK gekeurd maar wordt dit hierin meegenomen? En mag ik er überhaupt mee rijden als het niet ter plekke wordt gerepareerd? Ik kom namelijk uit Almere en de auto staat in Heerhugowaard dus het is ook niet zo dat we er even voor heen er weer rijden als we hem later willen ophalen.
Ik weet wel dat een rechterspiegel niet verplicht is aangezien de auto van 1999 is en hij geen trekhaak heeft maar hoe zit dit als er wel een spiegel hoort te zitten?
xMarieke schreef:Jolien87 schreef:Ik ga morgenochtend kijken bij een occasion bij een autodealer. Nu zag ik op 1 van de foto's dat de rechterspiegel kapot is, oftewel: het complete glas ontbreekt. De auto wordt ter plekke APK gekeurd maar wordt dit hierin meegenomen? En mag ik er überhaupt mee rijden als het niet ter plekke wordt gerepareerd? Ik kom namelijk uit Almere en de auto staat in Heerhugowaard dus het is ook niet zo dat we er even voor heen er weer rijden als we hem later willen ophalen.
Ik weet wel dat een rechterspiegel niet verplicht is aangezien de auto van 1999 is en hij geen trekhaak heeft maar hoe zit dit als er wel een spiegel hoort te zitten?
https://handboek.rdw.nl/regelgeving/apk ... fault.aspx
Yentaah schreef:1: X neemt een trekje van een sigaret.
2: Y neemt een trekje een blaast de rook uit, dit komt in het gezicht van X en die ademt de rook in.
Stel dat de hoeveelheden rook gelijk zijn. Is er verschil in het gevolg voor het lichaam van X?
Femek2902 schreef:Ik zou in dit geval absoluut niet het hoofdkantoor of een andere leidinggevende bellen. Het gaat om eenmalig driekwartier waarbij de uitloop komt doordat jij en/of je collega's te langzaam hebben gewerkt. Mocht dit nou wekelijks voorkomen dan zou ik proberen om een gesprek met je eigen leidinggevende aan te knopen over hoe jullie dit kunnen oplossen. Dan zou ik me vooral richten op tips om het beter te doen en aankaarten dat het jullie op dit moment niet lukt (door welke reden dan ook) om op tijd klaar te zijn.
Verder over het feest vind ik het echt hondbrutaal dat je uberhaupt er nog aan denkt om nu nog vrij te vragen. Had het een half jaar geleden gedaan, dan was er geen enkel probleem geweest. Nu kan het echt niet meer. De enige optie die je hebt is onderling ruilen, maar ik gok zomaar dat dat geen optie is en dat je dus gewoon zal moeten werken dat weekend.