Ik denk dat hij niet helemaal voor je wil gaan helaas Yvanka. Next dan maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Tja aan de ene kant snap ik hem wel dat hij niet af wil spreken als hij happy is maar ik snap jou ook goed.
Ik denk dat hij niet helemaal voor je wil gaan helaas Yvanka. Next dan maar
Tanya schreef:Jammer dat er weer allemaal negatieve verhalen zijn, balen! Misschien een keer met zijn allen meedoen aan een speeddate avond?
Relaxed schreef:Haha en dan zeggen ze dat vrouwen vaag zijn
jooproo schreef:Nou, ik ben er helemaal klaar mee.
Mevrouw 'het is niet persoonlijk' is de afgelopen week weer erg kort en stil op Whatsapp. Dat kan, ik had iets van app maar als je er behoefte aan hebt... Laat ik laatst aan een vriendin haar profiel zien op Tinder (Ze zei dat ze het verwijdert had op de 2e date, de fotodate) zie ik ineens dat ze meerdere foto's heeft toegevoegd, waaronder 1 die ik van haar gemaakt heb tijdens die fotodate...
Ik ga dus maar weer wat actiever swypen, denk niet dat hier nog iets uit gaat komen
NoGo schreef:Hyppolyte bij alarmbellen zou ik toch gewoon zeggen....rennen...
Yvankaxx klinkt als hij vind je eigenlijk niet leuk genoeg???
Hier de datingapp sinds kort weer geinstalleerd maar man ik vraag mij echt af of er nog 'normale' mannen bestaan?
Nu zou ik vd week weer op date gaan met iemand waar ik mee app, maakt die ineens de opmerking dat zijn mama wel een leuke vrouw is en de rest niet.
Dacht nog even dat hij een grapje maakte....maar dit bleek niet het geval
Yvankaxx schreef:Gaat inderdaad wel weer dramatisch hier![]()
NoGo, het rare is dat hij op "goede" dagen juist super positief is. Maar dat wil ik op alle dagen
jooproo schreef:Na het weekend ff met haar praten (over telefoon/Whatsapp denk ik)
Prima dat ze me niks vindt maar zeg het dan!
Sterker nog, ze heeft letterlijk gezegd "ik ben niet iemand die mensen aan het lijntje houdt, ik geef graag duidelijkheid"