Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:34

ProudJustify schreef:
Maar er zijn ook hele fijne mensen op MP :j

Gisteravond gereageerd op een trailer en deze is gewoon vandaag nog op stal gebracht door de verkoopster omdat mijn eigen auto (ook een Ford trouwens) nog in de garage staat.

Dus ook wel eens leuk om te zien dat het niet altijd vaag is :)

Maar daar gaat dit topic natuurlijk niet over :+

Weer die Ford :) :)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:46

IHN schreef:
ProudJustify schreef:
Maar er zijn ook hele fijne mensen op MP :j

Gisteravond gereageerd op een trailer en deze is gewoon vandaag nog op stal gebracht door de verkoopster omdat mijn eigen auto (ook een Ford trouwens) nog in de garage staat.

Dus ook wel eens leuk om te zien dat het niet altijd vaag is :)

Maar daar gaat dit topic natuurlijk niet over :+

Weer die Ford :) :)

Ja :')

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:01

Haha ford is goed vertegenwoordigd in Nederland!
Maar het zijn ook gewoon leuke auto's, we hebben een Ford focus nieuw model gehad als huurauto in Schotland. En ik moet zeggen dat ik het echt een fijne auto vind.

Maar buiten dat...

Fijn om te horen dat er nog mensen zijn waar het wel gewoon leuk mee kan verlopen via mp

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:42

Ik heb op dit moment een zadel te koop op marktplaats. Krijg veel vragen en biedingen waar ik allemaal gelijk op reageer. Maar niemand maar dan ook niemand reageert vervolgens nog op mijn reactie. Dus geen: bedankt voor de info/prijs is te hoog of iets dergelijks. Kom op! Normaal communiceren is er tegenwoordig niet bij. Krijg er echt een sik van.

Tevens heb ik ook op een zadel gereageerd en wat vragen gesteld, maar krijg ik hier antwoord op? NEE!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:41

Ik ga (denk ik) van de week een hangmat met standaard op marktplaats zetten.

Heeft alleen uitgestald gestaan in de winkel. Winkelwaarde van de hele set is 179 euro.

Ik kan hem echter niet kwijt op mijn balkon. Hij is 1 meter breed en 4 meter lang.

Klein detail: ik heb hem gewonnen! :')

Wat zou een redelijke prijs zijn? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 09:34

Verdorie Tallie, mijn balkon is ook te klein :')

Ik zou 'm erop zetten voor €165 en dan eventueel afzakken naar €150 als je 'm echt niet kwijt raakt of best snel kwijt wil. Zit je net wat onder de nieuwprijs wat het aantrekkelijker maakt voor kopers, maar het ding is alsnog gloedjenieuw.
Ik gok wel dat zoiets alleen afhalen is :))

Vlak voor ik op vakantie vertrok een singeltje verkocht. Was even wat gepuzzel met verzenden en communicatie maar al bij al is het pakketje prima aangekomen, dus weer goede ervaring.

De dazen en vliegen zijn intussen massaal komen opdagen. Tijd om eens een nieuwe vliegendeken aan te schaffen voor 2 van mijn paarden. En misschien een dazenval op de kop te tikken, of er zelf eentje maken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:32

Yep, alleen afhalen, het pak weegt een prachtige 17 kilo, haha!

Ik twijfel ook nog over verkoop, hij eet geen brood en wie weet krijg ik nog eens een tuin of groter balkon. :')

En hij is echt heel erg gaaf! :))

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:40

Vandaag een advertentie geplaatst op marktplaats dat ik een bepaald Eskadron dekje zoek. Kreeg zojuist een mailtje van iemand dat hij/zij 1 heeft liggen splinternieuw.
Account is echter pas 1 dag actief dus vertrouw het niet echt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:41

Vragen waar je het kan ophalen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:47

Scarpati schreef:
Vandaag een advertentie geplaatst op marktplaats dat ik een bepaald Eskadron dekje zoek. Kreeg zojuist een mailtje van iemand dat hij/zij 1 heeft liggen splinternieuw.

De blauwe?
Kreeg ik nml ook.

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:52

Stamper schreef:
Scarpati schreef:

De blauwe?
Kreeg ik nml ook.

Ja klopt! Royal blue

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:27

Inderdaad alleen afhalen anders niet doen

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 23:17

Bij eskadron dekjes is het bekend dat er nog wel eens oplichters bezig zijn. Zou extra foto's vragen (achtergrond vergelijken) en indd ophalen. Alleen adres vragen is niet voldoende want ze gokken er nog op dat je dan uiteindelijk wil verzenden dus geven zomaar random adres op ook nog..

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:19

Zou vanochtend iemand 2 rijbroeken komen ophalen, communicatie verliep soepel. Heb haar gisteravond nog een bericht gedaan hoe laat ze zou komen, niks meer gehoord. Jammer, hopelijk hoor ik nog iets van haar.. Vind dat toch altijd apart

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:48

Klinkt als een bekend verhaal. Ik had ook een gezocht advertentie geplaatst naar een specifieke GPA Cap ( first lady oude model). Kreeg een bericht dat een mevrouw precies die had liggen. Had gevraagd naar foto's en waar ik het kon ophalen. Ik kreeg idd een woonplaats en een foto. Bod gedaan, mevrouw akkoord en ik zou hem dat weekend ophalen mits zij nog een foto van de achterkant zou sturen en het specifieke adres.

En toen hoorde ik niks meer :(:) toen de afbeelding die ze eerder had gestuurd maar door google image searche gehaald.. bleek het een foto van iemand anders zijn verkoop advertentie te zijn op een website. |( gelukkig maar dat ik hem niet had laten verzenden dus!

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:21

Had ik net met een deken, ik zoek een hv polo vliegendeken. krijg ik iemand die een nieuwe aanbied voor 30 euro. vraag ik om een foto, heeft ze die niet. heb haar succes gewenst met de verkoop. tot ziens haha

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:17

Ik heb ook weer een voltreffer
Op FB en MP een krabpaal gezet
Kreng heeft me nieuw 150 euro gekost en de katten doen er niets mee
Heb nu nog maar 1 kat en die komt niet eens in de buurt van dat ding
Dus er op gezet met vaste prijs 60,-
Zit op FB iemand er onder
30,-
:\
Heb terug gestuurd: Graag even lezen

Zo moeilijk is het toch niet. Als je er geen 60 euro voor wil betalen dan reageer dan gewoon niet

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:10

Ik had gevraagd voor meer foto's en waar ik het eventueel zou kunnen ophalen. En enige wat ik terug kreeg was: wat geef je er voor.
Ik weet dus al genoeg denk ik :Y)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:52

Hopelijk een positieve ervaring.
Ik kwam op Facebook zen showtafel met wielen tegen. Een stevig en duurder model (ca. 400 euro nieuwprijs) en maar 1 keer gebruikt!
Moest snel weg. Ik vraag de vraagprijs. Persoon zegt doe maar een goed bod. Om laag te beginnen en veel onderhandelingsruimte te hebben 50 euro geboden. Uiteindelijk op 120 euro uit gekomen :D echt een koopje en fijn contact. Morgen ophalen.Is bijna 2 uur rijden dus hopelijk niet te mooi om waar te zijn.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:05

lieveli schreef:
Ik vraag altijd even of ze het voor het debiel lage bod misschien even willen aanraken.

ik heb dit precies zo gezegd tegen een koper vandaag.hij (??) deed een bod van 20 euro voor originele en ongedragen Jimmy choo pumps _-:(

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:20

Zuchini schreef:
lieveli schreef:
Ik vraag altijd even of ze het voor het debiel lage bod misschien even willen aanraken.

ik heb dit precies zo gezegd tegen een koper vandaag.hij (??) deed een bod van 20 euro voor originele en ongedragen Jimmy choo pumps _-:(

Welke maat? *\o/*

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:23

Zuchini schreef:
lieveli schreef:

En toch begrijp ik dit wel ergens..
Er wordt zoveel rotzooi aangeboden op MP. Roepen ze dat het echt is, maar dan is het dar niet...

Ooit es gezocht naar Louboutins... hoeveel mensen wel niet denken (of zeggen) dat het echten zijn... no way gosseee

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:49

Ok dit wil ik even bij jullie checken. Koper is akkoord gegaan met de koop. Ipv dat hij het geld overmaakt, vraagt hij mij om 1 cent over te maken naar zijn rekening. Ik vertrouw dit niet zo, maar misschien is het iets nieuws van ing?

Hoi, wil je mij betalen ik heb een betaalverzoek gemaakt van 0,01 euro http://slimverzoek.nl/ce97e206b953f22a5d5d36a2c7106991

wijziging: Laat maar zitten, het duurt hem te lang, zegt hij. Heb hem direct geblokkeerd. Het is maar 39, de Romy 85 kleur jeans

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:07

Ik persoonlijk zou het al niet meer doen inderdaad.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:08

Dat 0,01 cent overmaken vind ik altijd zo iets raar, dan haak ik persoonlijk onmiddelijk af.