Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:27

21 minus 10 jaar hahaha sjeezus wat een figuren komen er weer voorbij! Hilarisch ook om je ouders te laten swipen _O-

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:48

Jeetje wat een broekie is dat :oo Geniaal.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 15:58

Hahahaha big titties. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:48

Wat erg, die figuren :')

Ik ben licht afgeknapt op date. We hebben elkaar afgelopen week nog een keer gezien en meteen toen hij thuis was begon hij al over een nieuwe afspraak. Ik ben gister ziek geworden en het enige wat hij zei was "oh, dan ga ik je dus niet zien?". Heb aangegeven dat ik geen behoefte heb om hem elke dag te zien, dat ik graag iemand rustig aan wil leren kennen. Dat pakte hij niet zo heel sportief op. Vandaag is het dan ook behoorlijk stil van zijn kant :Y)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:14

Wat vinden jullie van deze openingszin......kreeg ik vanmiddag:

Damn... Zin... Warm lichaam voelen... je horen ademen...je lippen proeven en mijn handen door je haren... (aap popje met handjes voor het gezicht)

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:16

Oh ja kreeg van een jongen die op een kleine 2/3 km hier vandaan woont (vlakbij mijn ouders/pony): Hey jij bent leuk, wij passen bij elkaar! :)

Leuke bijkomstigheid...hij heeft een varkensbedrijf en wageningen gedaan en zei vanmiddag dat hij regelmatig gaat hardlopen. Alleen al daardoor vind ik het een poging waard!!! (ik heb HAS gedaan)

Hij woont letterlijk om de hoek en is bijna mijn vroegere buurjongen, woont in het buitengebied waar ik altijd gewoond heb, gewoon doe maar normaal schat ik zo in. Maw dichterbij kan ik het niet vinden met mijn: ik wil niet verhuizen en moeilijk doen mentaliteit en ik wil geen domme jongen :+ :+

Oh ja en hij weet niet wie ik ben maar ik weet al best veel over hem....dat krijg je als je je bedrijfsnaam/familienaam in je profiel hebt staan en deze bekend zijn in het dorp. Mijn familienaam ook maar dat weet hij nog niet :') :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:43

Die openingszin vind ik echt tien keer niks. Bluh! Dat gebruikt hij vast voor alle dames denk ik dan.
Hey maar leuk zo eentje dichtbij! Het uitproberen waard zou ik zeggen!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:47

Kenyada schreef:
Die openingszin vind ik echt tien keer niks. Bluh! Dat gebruikt hij vast voor alle dames denk ik dan.
Hey maar leuk zo eentje dichtbij! Het uitproberen waard zou ik zeggen!

Ja ik ga daarvan KOTSEN en denk EXIT EXIT!!!!! Hahaha maar wilde jullie mee laten kotsen :+

Lekker dichtbij ga ik inderdaad uitproberen als hij ook meewerkt! Want hij had maar 1 niet zo'n toffe foto erop staan.....ook op fb heeft hij die staan en is er verder NIKS te zien. Maar goed het was niet meteen een NO GO en met alle wetenschap die ik heb dacht ik.....geef het een kans! :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:30

Goh, wat is dat met die exen zeg.
Ben je er eindelijk klaar mee en anderen voorzichtig aan het daten..
Komt die ex me weer ineens opzoeken :\ Hoofd weer in de war.

Omg die openingszin Zonnetje :')
Ik had laatst eentje die wilde weten hoe hoog mijn hakken waren en daarna dat ie een kleine piemel had.
Meer woorden hadden we serieus niet gewisseld. Toen ik zei dat ik me afvroeg waarom hij dit me vertelde, heeft ie met verwijderd _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 00:51

Zonnetje81 schreef:
Wat vinden jullie van deze openingszin......kreeg ik vanmiddag:

Damn... Zin... Warm lichaam voelen... je horen ademen...je lippen proeven en mijn handen door je haren... (aap popje met handjes voor het gezicht)

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Hahahhaha ik had dezelfde match met dezelfde zin :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 00:53

Whahahaha ik zat erop te wachten!
Wat heb jij gezegd??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 00:54

Dat ie helemaal niet wist of mijn lichaam warm was :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 01:41

Hahahaha! Zal hij er ooit succes mee geboekt hebben?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 07:35

Wauw, dames ik kan het niet meer bijhouden :')
Het gaat te hard.

Ik zag in ieder geval foto's voor komen waarbij ik dacht, hm.... Klopt dat wel.. :')

Zonnetje, wauw.. Goeie hoor.. :roll: Sommige zijn zo ontzettend creatief *kuch*

Hier, als het goed is, vanavond een date met vliegbasis man.. Hij moet nog met een plan komen :+
Dus ja, weer een kans dat het gewoon niet doorgaat (zou me niet echt verbazen), al hoop ik natuurlijk van wel O:)
Nog altijd erg rustig op de app, collega van mij stelt mij steeds gerust, want zij heeft ook zo'n vent die niet of heel kort appt.

En morgen ook een date, met een andere.. Ben benieuwd allemaal hahaha _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 08:42

Ik heb vannacht tot bijna 1uur met mn 'buurjongen' zitten appen. Op de app had hij een betere foto staan. We shall see!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:27

Ik ben nu net 5 in gesprek via WhatsApp en 3 Via tinder.. damn drukte :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:30

Ik heb alles even op een laag pitje, weet toch dat alles voor de fun is en nu niks serieus kan opbouwen :')
Zonnetje gewoon afspreken inderdaad, hebt niks te verliezen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:47

O god dat kleine kindje wat erg. :wow:
Ultimo, en dat kan je nog bijhouden? :')
Leuk Nancy, veel plezier alvast morgen.

Voor mij wordt het ook een weekend vol met glittertjes als het goed is. Althans zodra ik zaterdag klaar ben bij de paarden ben ik zo ongeveer de rest van mijn weekend bij hem <3

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:39

Oeh nice queelens! :D

Haha nou bijhouden gaat nog net, was 1 bij die leek heel leuk maar gesprek is zooo niet boeiend en saai dat ik daar net al afscheid van heb genomen haha. Was ook echt zo'n foodies typ met alleen maar gezonde dingen eten enzo, en laat ik nou alles vreten wat los en vast zit haha :') noooo match. Heb nu nog 3 waarvan ik zoiets heb ja dat kan wel wat zijn :) een leraar, een sporter (voetballer) en 1 die ook heeft paard gereden haha :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:51

UltimOo schreef:
Ik ben nu net 5 in gesprek via WhatsApp en 3 Via tinder.. damn drukte :')

wat ik me dan afvraag?
als een man met acht andere vrouwen in gesprek is vind je dat dan ook leuk?

heb tegenwoordig zo het gevoel dat liefde een inruilgebeuren is en dat echte liefde niet meer bestaat want als je wil kun je zo een ander oppikken.....

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:59

Een vrijblijvend gesprek waarin je kennis met elkaar maakt vind ik nou niet persé gelijk staan aan liefde..... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:03

Ik wou net zeggen := Je weet prima als je op Tinder zit dat je dan niet het enige meisje bent waarmee een kerel aan het praten is toch

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:04

Nou nee idd, is meer omdat tinder bij mij steeds crasht en ik daardoor geen meldingen krijg dat er een nieuw bericht is. Je wilt toch iemand een beetje leren kennen, en dat gaat gewoon makkelijker via WhatsApp dan via tinder. Heb ook nog niemand van dezen gedate dus dan is het toch niet heel raar om met meerdere tegelijk een gesprek te voeren? :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:08

het is absoluut geen persoonlijke aanval naar iemand toe maar hoe ik erover denk...

net als hierboven, iemand heeft vanavond een date maar date morgen gerust met een ander..
dan denk ik,wat voor kans geef je het dan?of maakt het niet uit wie je vriend is, als je maar een vriend hebt?

en nee dit is nog steeds geen aanval, maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden als ze zo met mij om zouden gaan en dat houdt mij wel tegen om te gaan daten via tinder.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:14

Maar als je een date met iemand hebt, betekend dat toch ook niet persé dat je diegene leuk vind en er gelijk een relatie mee wilt? := Dat is een beetje het idee achter daten, nieuwe mensen ontmoeten en kijken of het klikt.... Sommigen hebben dat al na een date met 1 persoon (ik *D) en sommigen daten er 50 voordat ze een keer die hele leuke tegen komen. Niks mis mee lijkt me? :)