Flying_Angel schreef:Haha vanochtend iets stoms! De incheckpoorten stonden allemaal op rood kruis! Dus toen er een man van de andere kant kwam rende ik er ook snel door, hek klapte weer dicht en die gaf niet mee!
Auw!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Van die mensen die in een stilte coupe gaan zitten met de voeten op de stoelen en vervolgens gaan bellen over een of ander probleem over rechtsbijstand, zucht. Lijkt soms toch wel moeilijk leesbaar die letters op de ramen
Arantes schreef:Amburtjoz schreef:Van die mensen die in een stilte coupe gaan zitten met de voeten op de stoelen en vervolgens gaan bellen over een of ander probleem over rechtsbijstand, zucht. Lijkt soms toch wel moeilijk leesbaar die letters op de ramen
Hier verbaas ik me ook altijd over, hoe kan je nou die enorme koeienletters missen?!Het gebeurd echt zo vaak dat mensen gewoon keihard gaan zitten bellen of praten.
Arantes schreef:Amburtjoz schreef:Van die mensen die in een stilte coupe gaan zitten met de voeten op de stoelen en vervolgens gaan bellen over een of ander probleem over rechtsbijstand, zucht. Lijkt soms toch wel moeilijk leesbaar die letters op de ramen
Hier verbaas ik me ook altijd over, hoe kan je nou die enorme koeienletters missen?!Het gebeurd echt zo vaak dat mensen gewoon keihard gaan zitten bellen of praten.
Inoterry schreef:Je zou eigenlijk wel verwachten dat Arriva en DB samenwerken, Arriva is een onderdeel van DB