Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:29

Oooh ik heb er nog eentje...

Ondanks dat ik het eerst een ramp vond dat mijn zusje eerder uit huis ging dan ik (zo'n twee maand geleden trok ze bij haar vriend in, mijn loon is niet hoog genoeg om zelf iets te ondernemen helaas, daarom ben ik op zoek naar een andere baan), vind ik het nu heerlijk. Veel van mijn spullen zet ik nu op haar kamer, zodat ik meer ruimte heb. En het mag. En het mooiste van alles... Ik krijg ALLE aandacht van mijn ouders... I love it!!!
En stiekem vind ik het veel gezelliger thuis omdat ik totaal niet met haar overweg kan. :o Ik kan er gewoon niet tegen dat er geen gesprek met iemand te voeren is. Dat ze 's ochtends altijd chagarijnig is en mij voor de voeten loopt.

Meteen nog een confession, ik had stiekem nog liever dat ik wel met haar overweg kon. Zodat ik dezelfde dingen als andere meiden kan met hun zussen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:31

Dit hierboven had waarschijnlijk getypt kunnen worden door mijn kleine zusje over mij. :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:35

Hihihi ik denk dat dat voor alle zussen/broers geldt :o

Ik vind het ook heerlijk om uit huis te zijn

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:35

Confession, als er mensen in achter mij ineens beginnen te fluisteren en te lachen dan denk ik altijd dat ze over mij bezig zijn.

Confession 2, ik lach me soms kapot om de klerencombinaties van sommige mensen, maar zelf volg ik ook totaal de mode niet en durf gerust in een oranje jas, gif groene broek en schoenen die afgewassen rood zijn te lopen.

Confession 3, ik gebruik nooit make up. Mensen nemen me maar zoals ik ben met mijn natuurlijke kop vol sproeten en een bril, omdat ik geen lenzen wil. Staat het ze niet aan, dan lopen er genoeg geschminkte barbie poppen in de stad rond.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:37

Janine1990 schreef:
Oooh ik heb er nog eentje...

Ondanks dat ik het eerst een ramp vond dat mijn zusje eerder uit huis ging dan ik (zo'n twee maand geleden trok ze bij haar vriend in, mijn loon is niet hoog genoeg om zelf iets te ondernemen helaas, daarom ben ik op zoek naar een andere baan), vind ik het nu heerlijk. Veel van mijn spullen zet ik nu op haar kamer, zodat ik meer ruimte heb. En het mag. En het mooiste van alles... Ik krijg ALLE aandacht van mijn ouders... I love it!!!
En stiekem vind ik het veel gezelliger thuis omdat ik totaal niet met haar overweg kan. :o Ik kan er gewoon niet tegen dat er geen gesprek met iemand te voeren is. Dat ze 's ochtends altijd chagarijnig is en mij voor de voeten loopt.

Meteen nog een confession, ik had stiekem nog liever dat ik wel met haar overweg kon. Zodat ik dezelfde dingen als andere meiden kan met hun zussen...

Ik ga in 2016 eindelijk het huis uit en dan ben ik verlost van die narrige puber die overal commentaar op heeft. Mijn confession zou dan zijn dat ik een bloedhekel aan m'n zusje heb en niet denk dat onze vroegere band ooit nog hersteld wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:39

Ik ben de jongste en ging van de 5 kinderen als 3de uit huis :+

Confession , ik heb nog nooit hakken of iets aangehad , altijd nikes of wat voor sportschoen type dan ook. Handtas ook nooit gehad

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:40

Confession:
Zonder make up heb ik een vlekkerige rotkop vol acne. Ik gebruik make up om ervoor te zorgen dat mijn huid er redelijk egaal uitziet en probeer het zo natuurlijk mogelijk er uit te laten zien.

Ik heb jaren geen make-up gedragen omdat mensen om mij heen beweerden dat je daar juist een slechtere huid van krijgt. Natuurlijk wordt het er niet beter van, maar zonder make up heb ik nog steeds een vreselijke huid. Ik vind mensen die doen alsof het achterlijk is om make up te dragen en denken dat make up de reden is dat je vol pukkels zit kortzichtige nare mensen. Sommige mensen hebben gewoon last van acne, of ze nou make up dragen of niet. Met make up zie ik er beter uit, zit ik beter in mijn vel en benaderen mensen mij veel positiever.

Meteen maar nog een confession:
Zo kortzichtig als mensen hier denken over "lelijke" mensen, zo kortzichtig denk ik vaak over dikke mensen :o . Maar ik doe zeker mijn best om dat niet te uitten.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:44

Confession #1
Ik vind het heerlijk om drama topics stil te volgen en er over te oordelen.

2e Confession. Ik heb gister een 2e tattoo laten zetten terwijl mijn moeder er echt op tegen is en ga hem verbergen voor haar
Laatst bijgewerkt door limilou op 01-11-15 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:44

Eef_Bam schreef:
Confession:
Zonder make up heb ik een vlekkerige rotkop vol acne. Ik gebruik make up om ervoor te zorgen dat mijn huid er redelijk egaal uitziet en probeer het zo natuurlijk mogelijk er uit te laten zien.

Ik heb jaren geen make-up gedragen omdat mensen om mij heen beweerden dat je daar juist een slechtere huid van krijgt. Natuurlijk wordt het er niet beter van, maar zonder make up heb ik nog steeds een vreselijke huid. Ik vind mensen die doen alsof het achterlijk is om make up te dragen en denken dat make up de reden is dat je vol pukkels zit kortzichtige nare mensen. Sommige mensen hebben gewoon last van acne, of ze nou make up dragen of niet. Met make up zie ik er beter uit, zit ik beter in mijn vel en benaderen mensen mij veel positiever.

Meteen maar nog een confession:
Zo kortzichtig als mensen hier denken over "lelijke" mensen, zo kortzichtig denk ik vaak over dikke mensen :o . Maar ik doe zeker mijn best om dat niet te uitten.

Misschien for your own good... Maar bij mij maakt acné je niet meteen lelijk hoor :(:)

En dat van dikke mensen heb ik ook wel eens. Maar dan niet zo zeer het kortzichtige, maar vaak denk ik dan: "Wat doe je jezelf tekort."
Maarja, om nu te zeggen dat ik superslank ben... Nope...

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:47

Confession: ik heb er altijd een hekel aan als mensen zeggen 'jouw prins op het witte paard komt nog wel' of 'als je stopt met zoeken, kom je vast de liefde van je leven tegen'. Terwijl ik gelukkig ben met mijn leven en al helemaal niet op zoek ben := Maar ik weet dat ze het lief bedoelen :')

Oh ja, nog eentje.. Ik ben een thuisstudio begonnen omdat ik dacht dat het leuk was om weer eens wat te studeren... Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel had aan studeren en doe er geen zak aan omdat er geen tijdsdruk is _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:47

Confession: ik doe alleen make-up op puur omdat ik het leuk vind om te doen. Geen enkele andere reden :*

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:48

Inhakend op dik/slank zijn.. Ik ben wel heel slank en wordt er doodziek van dat gewoon gezond slank zijn tegenwoordig ook niet meer goed is. Als je slank bent heb je gelijk anorexia, ben je een 'skinny bitch', een barbiepop etc. Daar kan ik me zo boos om maken, vind het echt belachelijk.. Alsof dik zijn wel gezond is. :\

En inderdaad, net als guusje, ik doe make-up omdat ik het leuk vind, kan mij het ballen wat iemand anders daarvan vindt. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:52

Summerfly schreef:
Inhakend op dik/slank zijn.. Ik ben wel heel slank en wordt er doodziek van dat gewoon gezond slank zijn tegenwoordig ook niet meer goed is. Als je slank bent heb je gelijk anorexia, ben je een 'skinny bitch', een barbiepop etc. Daar kan ik me zo boos om maken, vind het echt belachelijk.. Alsof dik zijn wel gezond is. :\

En inderdaad, net als guusje, ik doe make-up omdat ik het leuk vind, kan mij het ballen wat iemand anders daarvan vindt. :D

_/-\o_

Erg is dat he?!

Goed, ik ben niet superslank. Maar ik vind het een vreselijk idee dat de normale slanke mensen voor anorexia aan worden gezien. Ernstige en slechte verschuiving van het gezondheidsidee...

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:53

Eef_Bam schreef:
Confession:

Ik heb jaren geen make-up gedragen omdat mensen om mij heen beweerden dat je daar juist een slechtere huid van krijgt. Natuurlijk wordt het er niet beter van, maar zonder make up heb ik nog steeds een vreselijke huid. Ik vind mensen die doen alsof het achterlijk is om make up te dragen en denken dat make up de reden is dat je vol pukkels zit kortzichtige nare mensen. Sommige mensen hebben gewoon last van acne, of ze nou make up dragen of niet. Met make up zie ik er beter uit, zit ik beter in mijn vel en benaderen mensen mij veel positiever

guusje_h schreef:
Confession: ik doe alleen make-up op puur omdat ik het leuk vind om te doen. Geen enkele andere reden :*

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Überhaupt hoe anderen mensen vinden dat ze het recht hebben iets te zeggen over of je dik dun gespierd of niet bent, of dat je lelijk bent of niet, kan ik me zó boos om maken.

Net zoals nu die trends van strong is the New skinny, zo moeilijk mogelijke recepten, en niks meer mogen eten wat uit de supermarkt komt want dat is ongezond... Echt schiet mij maar lek.

Kan ik me echt over opwinden }>
Laatst bijgewerkt door Oyeru op 01-11-15 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:53

Summerfly schreef:
Inhakend op dik/slank zijn.. Ik ben wel heel slank en wordt er doodziek van dat gewoon gezond slank zijn tegenwoordig ook niet meer goed is. Als je slank bent heb je gelijk anorexia, ben je een 'skinny bitch', een barbiepop etc. Daar kan ik me zo boos om maken, vind het echt belachelijk.. Alsof dik zijn wel gezond is. :/

Dat eerste idd...
Gezond zijn ziet er bij iedereen anders uit. De een is dun en gezond, de ander heeft wat meer vetjes en is gezond. Elk figuur is toch helemaal prima, zolang je maar gezond bent? Tenminste, zo denk ik erover

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:58

Gracezellaa schreef:
Ik had net een stel studenten aan de deur die verkleed om eten aan het bedelen waren onder het mom van Halloween. Nou dat vind ik echt onzin. Heb niet eens de moeite gedaan om iets te verzinnen dat ik ze kon geven. Sint Maarten lopen heb ik vroeger zelf ook gedaan en daar wil ik nog iets voor in huis halen, maar Halloween vind ik stom en Amerikaans.

Hahahaha wij wilden dat gisteravond ook met de vriendengroep doen (groep studenten ook) maar hebben het toch maar niet gedaan omdat we inderdaad dit soort reacties verwachtten :')

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:41

Confession: ik ben bij mijn familie in Polen welke hartstikke katholiek zijn.

Nu is het allerheiligen en ik ga braaf mee naar de kerk etc, etc puur alleen om mijn oma een plezier te doen.

Maar ik heb er zo'n hekel aan en elk jaar wordt het moeilijker voor me.

Maar als ik dan zie wat een plezier ik haar er mee doe maakt het wel weer goed.

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:50

Ik ben ook zo'n vriend!
Laatst bijgewerkt door emilyxx op 01-11-15 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:54

Ik hoop stiekem dat mijn studiegenootjes die vandaag pas beginnen met leren voor de drie grote toetsen die we morgen hebben een onvoldoende halen :o.

Ik kan er namelijk zo slecht tegen mensen die last-minute leren en dan alsnog een hoger cijfer halen dan ik, terwijl ik er keihard mijn best voor doe...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:00

Adindaa schreef:
Ik hoop stiekem dat mijn studiegenootjes die vandaag pas beginnen met leren voor de drie grote toetsen die we morgen hebben een onvoldoende halen :o.

Ik kan er namelijk zo slecht tegen mensen die last-minute leren en dan alsnog een hoger cijfer halen dan ik, terwijl ik er keihard mijn best voor doe...

Dit heb ik dus ook altijd. Ik begin een week van te voren met leren, ik haal een 6,5. Klasgenoot vraagt om 23:00 in de klassenapp wat we moeten leren en haalt vervolgens een 8. Daar kan ik echt kwaad om worden. Vind het gewoon oneerlijk :x

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:05

Dat vind ik minder erg dan die lui die roepen dat ze het echt niet snappen en echt een onvoldoende gaan halen, en dan nog een 8 of 9 halen. Daar word ik bloedlink van.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:05

Confession: Ik ben zo'n klasgenoot :o
Alles op t laatste moment..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:06

_sharonnn schreef:
Confession: Ik ben zo'n klasgenoot :o
Alles op t laatste moment..

+1 :')

Ik ben ook echt trots op mezelf, dat ik nu met school bezig ben terwijl de deadline pas vrijdag is. :P

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:10

guusje_h schreef:
Adindaa schreef:

Dit heb ik dus ook altijd. Ik begin een week van te voren met leren, ik haal een 6,5. Klasgenoot vraagt om 23:00 in de klassenapp wat we moeten leren en haalt vervolgens een 8. Daar kan ik echt kwaad om worden. Vind het gewoon oneerlijk :x

Dit had ik kunnen schrijven... _/-\o_ %)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:29

Ik vond dat een 5,5 altijd wel prima was. Maar met paardrijden streef ik toch wel naar een 8.

Nog een confession van mijn kant.
Ik vervloek kleine dikkere mensen die wel in dat ene model rijbroek passen (en dan heb ik het niet over echte xl merken, maar gewoon Eurostar e.d.), terwijl de grootste maat bij mij niet eens past en ik veel slanker ben. Daar kan ik echt zó boos over worden! En dan begin ik allemaal negatieve dingen over die mensen te bedenken zodat ik me toch een beetje beter voel. :')