Beetje last minute, maar morgen ben ik 2 jaar samen met mijn vriend. Plan is om gezellig bij hem thuis te aperitieven en daarna op restaurant. Nu wil ik graag zegmaar 'casual netjes' gaan. Ik draag zelf niet graag rokken of jurkjes dus dat valt wat mij betreft al af. Jeans lijkt me ook niet super om te dragen. Nu heb ik onlangs wel een leuke zwarte broek gekocht die ik wel aanwil! Het is een soort van dikkere 'legging' (maar dan steviger), achteraan stof en vooraan nepleer. Maar waar combineer je dat nu mee?
Ik heb deze blouse onder andere in m'n kast hangen en daar voel ik mezelf erg prettig in, maar zou die wel netjes staan op zo'n broek? of anders misschien toch een gewone tanktop erop met een cardigan? HELP
Ik heb vorige week donderdag iets besteld uit de sale van H&M, vrijdag stond de status op verzonden maar ik heb nog niets ontvangen, hoelang duurt de verzending bij H&M normaal ongeveer?
oh ik wou die linkse heeeeel erg graag ! heb self docksides leren ze zitten zaaalig
Anoniem
Geplaatst: 13-08-15 15:00
Leuk sperry's! Ik vind het ook nog steeds heel erg jammer dat ze mij niet passen. Zelfs maat 36 was nog te breed, ik kon er dus gewoon echt niet comfortabel oplopen.
Die poezenblouse is van de new yorker ( ) en kost maar een tientje. Veel meer zou ik er zelf ook niet aan uitgeven trouwens, want ik ben er waarschijnlijk na 3 keer dragen op uitgekeken. De print is wel heel erg aanwezig, haha.
Even spieken daar! Die linkse zijn echt super tof!! En door daar even te kijken ben ik ook weer de schoenen tegen gekomen die ik eigenlijk al meer als een maand wil... Het zijn een beetje schoenen out of my comfort zone maar zo leuk! Afgeprijsd van 125 euro naar 70 euro en nog in mijn maat. Maar ik wou ook nog een nieuwe zwarte broek en nog wat blousjes kopen. En heb net nog nieuwe Dr. Martens gekocht in de sale...
Hoe doen jullie dat eigenlijk qua combineren, ik heb echt een wereld aan kleren ( maar hey nooit genoeg ), maar ik vind het altijd zo verdomd lastig om leuke combi's te maken..