Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Ah ik had hetzelfde. Had 'm al geactiveerd van de week. Sowieso weer even de p erin dat "voor 21 uur besteld is vandaag verzonden" WEER niet werd waargemaakt. En t pakket nu bij DPD blijft steken.
Niet erg als het langer duurt maar wel als je anders beloofd. Dan moet je dat soort zinnen njet op je website zetten.
Saaams schreef:Tancreda4 schreef:Ah ik had hetzelfde. Had 'm al geactiveerd van de week. Sowieso weer even de p erin dat "voor 21 uur besteld is vandaag verzonden" WEER niet werd waargemaakt. En t pakket nu bij DPD blijft steken.
Niet erg als het langer duurt maar wel als je anders beloofd. Dan moet je dat soort zinnen njet op je website zetten.
Maar is het niet dat Agradi zich wel daaraan houdt?
Zij versturen hem dus diezelfde dag nog. Maar dat DPD dat niet verwerken kan. Ligt niet bij agradi.
Ik vind dpd sowieso irritant maar oke
manzano schreef:wat maakt het uit als er even wat gezegd wordt over pakketjes. 3 berichten verder en je hebt weer een kortingscodeIk heb gister om 20.10 wat besteld en het wordt wederom vandaag netjes bezorgd.
Maar volgens mij is dit een kortingscode topic. Over pakketjes en bezorging loopt er elders een topic.