Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 08:14

Ja precies, nu kost ie 50 euro ivm alle moeite die je voor hem moet doen

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:29

Maar dan is het nog afwachten als hij het daadwerkelijk gaat overmaken ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 11:01

Ik ga de vraagprijs niet verhogen, dat vind ik not done.
Ik denk dat ik hem een ultimatum stel: hij heeft tot woensdag de tijd om het geld over te maken, anders verkoop ik de stereo niet meer aan hem, ongeacht of er andere geïnteresseerden zijn of niet.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:33

Ik had hem allang niet meer wat terug gestuurd en de stereo verkocht,desnoods op de markt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:44

Argh argh argh, maak je 1 keer een uitzondering, weet je weer meteen waarom je eigenlijk nooit uitzonderingen mag maken. Situatie: speciaal juwelenkistje te koop. 16 april wilt een vrouw hem wel hebben voor de vraagprijs, maar ze kan het pas de 27ste ophalen.
Twijfel twijfel, want iets achterhouden en zeker voor zo lang doe ik niet graag. Toch ja gezegd omdat ze al eens iets eerder van ons gekocht heeft, het ding al lang te koop staat en er telkens onzinbiedingen op komen en de vrouw komt heel eerlijk en vriendelijk over.
De 18de (echt waar, krijg je weken geen interesse en nu ineens....) wilt een andere vrouw hem ook graag voor de vraagprijs en kan hem diezelfde dag nog ophalen. Situatie uitgelegd en dan gaat de interesse over want mevrouw had het kistje nodig voor een beurs die de 25ste al begon.
Toen baalde ik al een klein beetje.

En je raadt het nu natuurlijk al wel welk mailtje ik vandaag in mijn inbox vind. Kan ze het vandaag niet komen ophalen omdat ze naar huppeldepup gaat en of we nu een andere datum kunnen afspreken.

Dus nogmaals (ook al is dat eigenlijk regel nummer 1): hou NOOIT dingen achter voor mensen, zelfs als ze heel vriendelijk en lief zijn en zelfs als ze het allemaal wel goed bedoelen. Ik had nu al lekker centjes in mijn handen kunnen hebben. Hier ga ik dus echt echt streng in worden: eerst komt, eerst maalt.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:05

Ik heb een nieuwe fiets gevonden! En ook nog bij mensen die een straat achter mij wonen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 15:52

inowa schreef:
Ik had hem allang niet meer wat terug gestuurd en de stereo verkocht,desnoods op de markt

Het ding staat niet in de weg en de "beste" man is tot nu toe de enige geïnteresseerde dus ik kan wat dit betreft veel geduld tonen. Mocht hij hem uiteindelijk toch na 4 pogingen betaald hebben dan ben ik daar allang blij mee. Maar dit is toch echt zijn laatste kans, anders gaat 'ie alsnog aan zijn neus voorbij.

Balen Gini, dat bewijst inderdaad maar weer dat je gewoon hard moet zijn in je eigen voordeel.
Ik vind het wel raar om nog op dezelfde dag af te zeggen omdat je ergens anders heen gaat. Daar ben je dan wel wat laat mee.

Fijn Wil94!

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:41

Pff ik kom ook maar niet van m'n nieuwe burlesque jurk af en ik vind het bod van 20 euro wel erg weinig...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:44

Oeh, showen?

Ik heb de man van de stereo zojuist een laatste mail gestuurd:

Hallo,

Ik vraag mij af waarom u deze vragen nog stelt, aangezien we al een tijd geleden een overeenkomst hadden gesloten. Sterker nog, inmiddels heeft u al twee keer toegezegd het geld te zullen overmaken waarbij u ook al uw adresgegevens had doorgegeven. De stereo staat dus klaar om naar u verzonden te worden, maar nogmaals: dit doe ik pas zodra het geld op mijn rekening staat. We hadden destijds €35,- incl. verzendkosten afgesproken.
Ik stel voor dat u ervoor zorgt dat het geld uiterlijk woensdagavond op mijn rekening staat. Is dit niet het geval, dan gaat de koop definitief niet door.
Graag hoor ik van u.

Gr. Jolien.

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:54

Ikke ? :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:35

Ik hoor niets meer van mevrouw gympies maat 41 verkocht voor 39. Ik denk dat mijn dochter haar geld kwijt is. Ver**** ze wil ook n nieuwe witte rijbroek kopen. Nou ja. Mama gaat maar sponsoren. Vind t echt wel zielig.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:41

Misschien maar dreigen met aangifte... :=
Kan nog wel eens werken..

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:35

Ik wordt zo moe van sommige kopers.. Honderd duizend vragen en dan alsnog hetgene wat te koop staat niet kopen. (Buitenmaat, binnenmaat, extra fotos, de lengte etc) om vervolgens niet te kopen omdat het 'te duur' is. :\

Ik zou idd toch even kijken wat je hier tegen kunt doen. Kun je niet aan de hand van haar naam haar facebook vinden en eventueel zo haar adres?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 08:35

upendo schreef:
Misschien maar dreigen met aangifte... :=
Kan nog wel eens werken..

Nou, mevrouw heeft geantwoord hoor "ze vallen echt als 39, ja er kan wel leuk 41 op staan, maar ze vallen als 39"

Ja ja, als ze als 39 zouden vallen, dan zou mijn dochter ze passen. He he, slim bezig!

Grrrrrrr.

Ik kan niks met dit mens, zeker niet voor zon relatief klein bedrag. Dus maar gezegd dat ze niet eerlijk bezig is en dat ik melding ga maken bij Marktplaats. Ik weet dat dit voor bedrijven kan, maar particulieren? Geen idee. Maar goed, dat weet zij niet, dat ik dat niet weet }>

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 08:57

Ik denk dat MP er niet zo veel mee doet, je kunt het proberen....schoenen in maat 41 verkoopt natuurlijk ook niet zo snel, maat 38 en 39 zijn de meest gangbare dames maat voeten. Al om al had ze het gewoon in de advertentie moeten zetten.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:59

Ik zou ze gewoon weer te koop zetten rien. Tuurlijk verkopen schoenen in maat 41 wel, heb zelf ook 41 en ik grijp in de winkel ook regelmatig mis omdat die maat al uitverkocht is.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:42

Ga ik ook doen. Maar pffff wat een mens zeg. FF lekker een tiener die van haar gespaarde geld gympen wil kopen dwars zitten. GGGrrr

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:15

Nou ook fijn, wil graag 2 horloges verkopen maar moet advertentiekosten betalen := Vind dat echt zo'n bullshit... Kijk als je nou iets verkoopt voor een heel duur bedrag snap ik het. Maar een horloge wat ik voor €5,- verkoop wil ik geen €3,- advertentiekosten voor betalen :=

Iemand een alternatieve site waar ik dit kan verkopen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:23

Marjoow schreef:
Nou ook fijn, wil graag 2 horloges verkopen maar moet advertentiekosten betalen := Vind dat echt zo'n bullshit... Kijk als je nou iets verkoopt voor een heel duur bedrag snap ik het. Maar een horloge wat ik voor €5,- verkoop wil ik geen €3,- advertentiekosten voor betalen :=

Iemand een alternatieve site waar ik dit kan verkopen??

Ik zet het dan meestal in een andere categorie die wel enigszins in dezelfde richting is. Mensen die een horloge zoeken tikken meestal gewoon 'horloge' in, dan dat ze echt op een categorie gaan klikken. Ik verkoop het meestal ook wel als het in een andere categorie staat.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:23

Facebook?

Hier vandaag weer wat spulletjes verkocht en is al opgehaald.
Gisteren zou er ook iemand wat op komen halen maar is niet op komen dagen. We een tijdje te laat een berichtje dat ze niet kwam.
Joh daar was ik ook al achter 8)7

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:43

Welke facebookgroep? Ik ben eigenlijk alleen lid van paardenspullen _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:44

Meestal zijn er veel groepen voor regio's. Zo zit ik bij vraag en aanbod achterhoek en vraag en aanbod oost gelderland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:21

Samblabla schreef:
Ik wordt zo moe van sommige kopers.. Honderd duizend vragen en dan alsnog hetgene wat te koop staat niet kopen. (Buitenmaat, binnenmaat, extra fotos, de lengte etc) om vervolgens niet te kopen omdat het 'te duur' is. :\

Ik zou idd toch even kijken wat je hier tegen kunt doen. Kun je niet aan de hand van haar naam haar facebook vinden en eventueel zo haar adres?

Laat maar. Heb ik met een Quilt
Buitenlandse koper, vraagt werkelijk hemd van mijn lijf maar als ik om de broodnodige info vroeg als adres ed was ie niet thuis. Goegel en MP zelf leverde ook niks op.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:56

Pff, volgensmij wil niemand verkopen...
Ik ben op zoek naar leuke dekjes, tijd terug een leuke van eurostar gezien. Direct een bod gedaan, reactie terug dat ze een weekje wou wachten op een ander bod. Oke is best, dus een week later kreeg ik te horen dat niemand verder meer gereageerd had dus mocht ik het bedrag over maken. Alleen net een paar uur later na dat mailtje van haar kreeg ze een hoger bod (van 5 euro...). Nooit meer wat van gehoord....

En nu met verschillende mensen bezig, tenminste dat probeer ik. Naar een iemand heb ik al zelfs 3 keer een mail gestuurd maar zonder reactie, een ander leest haar pb's wel maar beantwoordt ze niet...

Zo dat moest ik even kwijt O:)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 15:03

Ook altijd leuk: mensen die iets komen halen, adres en alles doorgegeven en daarna nog beginnen met allemaal vragen stellen en dan toch nog afhaken. In plaats dat ze daar dan eerder mee komen, ik vind het niet echt een lekker idee om mijn adres te geven aan iemand die toch niet komt :roll: