Gisteren in de regen door het bos gelopen... (was in Diever) Nu thuis in een volgebouwde woonwijk (waar de hond niet los mag ) en het is weer prachtig weer...
Nou zeg, gohya, dan reden we achter eklaar aan! Ik kwam om ongeveer 22:00 uit Zwolle richting Amersfoort. (Eigenlijk van Diever naar Utrecht)
Alleen was het te laat voor een zonsondergang op de weg... Ik heb hem wel gezien, hij was prachtig! Vandaag trouwens heerlijk weer geweest! Lekker weer naar buiten en lekker met beesten bezig geweest.
Om 12 u. was het hier 8 gr. strak blauwe lucht en een stevig windje. Liep zelfs is de luwte, vol in het zonnetje zonder jas. Werd gewoon warm Heb berta 12 naar buiten gesleept en met de matte klopper op der donder gegeven. Een stof/zand dat er uit kwam Nu hangt ze lekker t luchten (berta 12 is mijn koeien vel die als vloerkleed dienst doet ) Nu nog steeds de zon, af en toe een wolkje en wind word kouder
aerdenhout1
Geplaatst: 03-02-14 18:28
Ik blijf het zeggen.... wat een RARE winter!! Paarden die verharen of het eind maart is?? Ik heb in 40 jaar paarden dit nog niet meegemaakt!
Hier verharen ze ook al erg Ze lopen zonder dek, dus hoop dat er niet nog laat een "winter komt" Ben bang dat ze het dan net weet te koud krijgen. (staan in een open frontstal met opening op het noorden)