pmarena schreef:Ze zouden eigenlijk een "licht gebruikt" er tussen moeten zetten
Goed idee......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shetties schreef:Oke, iemand had een bod gedaan op iets wat ik te koop heb. Ik vond het bod te laag, dus heb ik een tegenbod gedaan. Dat vond ze te hoog, 'want dan koopt ze het wel nieuw'. Nu is het nieuw (ongebruikt en niet gepast) in de verpakking, dus dan vind ik het gewoon nieuw wat ik aanbied. Maar omdat ik het uit een winkel heb/van iemand heb gekocht vind zij het 2e hands.
Nu ben ik daar toch over gaan nadenken, wanneer vinden jullie iets nou nieuw?
Want als iets ongebruikt met kaartjes er aan/ in originele verpakking is, vind ik het nieuw.
Niet om mijn gelijk te halen ofzo, maar ben toch benieuwd wat jullie vinden
Klaaswoeba schreef:Ik heb een bult kleding op boktmarkt gezet. Ben benieuwd hoeveel ervan weg gaat
En gereageerd op een paar schoenen op Marktplaats, maar helaas nog geen reactie op gehad. Zou ze wel graag willen hebben dus ik hoop dat de verkoper wel binnenkort gaat reageren
kiki1976 schreef:Heel wat heen en weer gemaild met iemand. Ze was helemaal blij, en vroeg of ze het ook op mocht komen halen. Geen enkel probleem wat mij betreft.
Hoor je daarna niets meer.....
Een andere bieder reageert helaas niet, en dat gaat toch om een groot bedrag....
Tyrcanol schreef:Dat vind ik dus ook.
Heel gezeik nu. Ja en nee spelletje.
Nu heeft hij een leverancier? Gemaild voor de maten blabla.
Zucht.
Ik zoek t niet om t terug te nemen hoor.
Hij heeft t toch gezien van te voren?!