Is in de Bijbel wel een profeet, maar dan zou ik eerder voor Johannes oid hebben gekozen Elisa voor een man? Nee, in deze tijd vind ik het echt niet meer zo handig
Dusty heet mijn achterneefje ook; aangezien ik zelf fan ben van Dasty (het schoonmaakmiddel van de wibra) gaat het wel eens mis met de naam
Hahaha Ik ken wel een Adriaan, kort Adri die zijn zoon Bastiaan heeft genoemd
Samiyah
Geplaatst: 25-05-14 21:53
Saskiaatje schreef:
Dan vind ik Dustin leuker.
Vind ik ook
Elisa voor een man.... Ik vind Elisa sowieso al geen mooie naam, maar dat komt vooral omdat ik een ontzettende bitch ken die zo heet. Hele naam gelijk verpest daardoor
Floor, voor een jongen. Moet steeds aan Florian denken, alleen dan koosnaam-versie
xColorCross
Geplaatst: 26-05-14 17:30
Yucca schreef:
Micha voor een jongen, uitgesproken als Miega, weer eens iets anders dan Mika.
Ik las het als Miesja/Misja. Vind het wel leuk klinken.
Quinette
Geplaatst: 26-05-14 19:47
Dit topic weer eens even met smaak doorgelezen
Floor vind ik wel leuk. Meer voor n meisje, maar voor t jongen kan t ook prima Micha. Meh. Weggelopen kat van mn oma heette zo. Amora. Nee.
Kwam vandaag n L.iva tegen. En n L.obke. S.unny was vroeger mn buurjongen. D.jaylani kom ik langs als ik met de hond ga. En toen ik eens naar werk fietste werd V.anity geroepen.
zag op fb voorbij komen: Juuls, een meisje. Geen idee hoe je het uitspreekt, gewoon fonetisch zoals het geschreven wordt denk ik, anders zou het Jules zijn en dat is een jongensnaam?