Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 10:00

Goede reis!!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 10:26

Fijne reis! :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:52

Weer een mailtje van Keith... zo schattig!

'At times it does get a little disturbing because I would like to be amongst a more consistent and genuine group of people BUT JUST BEING AMONGST PEOPLE IS A BLESSING ALL TOGETHER...so for this I smile and feel thankful. And whenever I am so privileged to find a new friendship and friend like you, it makes it that much more worth wild'

Maaaaaaaaar!! Nog geen kerstkaart aangekomen daar :( al 10 dagen geleden verstuurd |(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:57

Liieef!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:09

Weer post *\o/* van mn tweede PP van inside-outside. Die heb ik 20-11 een bruef gestuurd, dus heeft een maand geduurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 22:45

Djuulsie wat een geluk !!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:33

Word zo blij als ik hun brieven lees, ze zijn zo blij met die post :) nu alleen nog post van Stef dr adresje en dan ben ik compleet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:37

Jaloeerrss ^^ haha wat schrijven ze ?:)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 00:09

Van Alfred (via Inside-outside) kreeg ik 6 pagina's in gelukkig prima te lezen handschrift. Hij is de eerste die niet schrijft dat hij onschuldig is, eigenlijk uberhaupt weinig over zijn zaak. Hij vertelt over zijn leven voor zijn crime en nu in de gevangenis. Maakt grapjes over dat als hij tv wil kijken, hij met de antenne rond moet blijven lopen om geen storing te hebben... Verder is hij heel opgewekt en blij dat ik schrijf. Echt een leuke brief.

Ook schrijft hij: I would never have another inmate write you, so if you receive mail from somebody here just toss it in the trash. I'm just letting you know what to expect in case if it does happen, which I hope it doesn't!

Wat ik dan weer echt aandoenlijk vind. Hij eindigt met: sorry dat ik zo slordig schrijf, maar wilde deze brief zsm klaar hebben zodat ie op de post kan. Heb dus snel een lange brief terug geschreven, die doe ik morgen op de post.

Hij heeft ook een kerstkaart gehad, dus verwacht vrij snel weer reactie.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 00:29

Leuk! Komt dan schijnbaar toch nog wel vaak voor dat iemand je adres 'pikt'

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 00:35

Ja, hij schrijft dat er veel gerommeld wordt met de post. Dus als ik na 3 wkn nog niks gehoord heb, dat ik een kaartje moet sturen dat ik geschreven heb...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 02:50

Ben veilig in America aangekomen en Ben net terug Van het bezoek en alfredobwas so onwijs blij me te ontmoeten en zien!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 06:56

Ik hoop dat ls ik thuis kom er ook wat brieven liggen :j

Meiden hoe blijven jullie je inmate geboeid houden met je brieven?
Ik heb echt zoveel dat ik helemaal niks heb the vertellen gewoon geen nieuws.. Ik probeer dan maar een of ander onderwerp aan te snijden en schrijf daar een stuk over dan vertel ik bv over een documentaire over drugs die ik heb gezien en dat bv die mensen in de jungle Va. Colombia ect wel Van dat geld hun kinderen naar school kunnen laten gaan ipv ze hele dagen graan te laten verbouwen op het land ect...

Nou ik ga nu slapen zal denk ik nu iets Van 5 of 6 in de ochtend zijn in Nederland :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 07:59

Wat fijn shilady, wat zijn verder de plannen?

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:19

Shilady ik schrijf daarom niet meer als eens per maand, verder houd ik sowieso een soort dagboek bij voor mijzelf en kijk die soms even terug.

Djuuls jij hebt veel post deze week :)
Wat schattig dat hij dat van dat adres zegt.

Ik heb nogsteeds niets gehoord ook van zijn tante niet :( dit is echt vaag!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:27

Nant, das een goed idee! Maar in dit tempo red ik het niet vaker dan 1x per maand hoor, al zou ik willen...

Wat raar dat je nog niks gehoord hebt... Had je er al een briefje achteraan gestuurd?

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:35

Ik schreef in elke brief wat de datum van mijn vorige brief was. Zo weet de ontvanger het meteen als hij een brief gemist heeft.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 12:08

Ik schrijf over de meest nietszeggende dingen soms... Maar het delen van mijn dagelijks leven schijnt al super interesting te zijn :')

Het opshrijven van de datum van je vorige brief is een goed idee Isegrim!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 12:21

Wat een goed idee Isegrim!
Djuuls de tweede kaart heb ik donderdag verstuurd, nu dus weer afwachten.

Je voelt je echt machteloos als je hier zit en niet weet wat daar aan de hand is!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:04

Mwuh weer geen post ;(

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:34

Het is hier nu half 7 in de ochtend dus ik ga even ontbijten en daarna ga ik weer op bezoek en morgen ook op bezoek
En maandag vlieg ik naar David om dan de 24 ste 25ste en vrijdag op bezoek te gaan :)

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:56

Interessante brief djuulsie.. Die van mij heeft ook nooit iets geschreven over zijn crime enzo. (heb het wel laatst eens gezocht op google, dus weet nu wel wat hij heeft gedaan maar dat maakt me verder niet uit)
Hij schrijft ook heel veel over zijn leven voor de gevangenis. Soms is het net alsof hij helemaal niet daar zit haha. Zijn ouders wonen op een boerderij en hij verteld daar vaak leuke verhalen over.

Ik schrijf ook niet meer dan 1x per maand of soms 1,5 maand.. Zo heb ik altijd wel genoeg te vertellen over wat ik heb meegemaakt in die tijd. Ook schrijf ik weleens verhalen over iets wat ik al veel langer geleden heb meegemaakt, een leuke vakantie ofzo.
Ik denk dat inmates het sowieso erg leuk vinden om je brieven te lezen, wat je ook schrijft :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:44

Top Shilady!

Lisa, ik kan niet duidelijk vinden op internet wat hij gedaan heeft. Ook geen foto of iets. Vind ik wel jammer. Heb em dat ook geschreven, dat ik geen gezicht bij de naam heb.
Maar zoals eerder gezegd, als ik iets leuks zie of lees, schrijf ik t op, dan kan ik dat altijd gebruiken :o

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:39

Ik heb ook echt lang moeten zoeken op google om erachter te komen. Met alleen zijn naam kwam ik niet ver, er zijn blijkbaar heel veel mensen die zo heten haha.
Toen ik zijn huidige woonplaats Oceanside erachter zette kwam er een artikel naar voren (overval gepleegd) met zijn naam erbij, en de datum klopte ook. Maar zoals ik al zei maakt het me verder niet uit, het gaat me om het schrijven :)
Hij heeft nu 4 van de 8 jaar gehad, op de helft dus.. Hij schreef wel dat er een overcrowding problem is en veel inmates eerder worden vrijgelaten.. Ook wordt hij in januari waarschijnelijk overgeplaatst naar een 'vrijer' gedeelte zoals hij het beschreef, en hier kan hij ook meer gaan 'werken'.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:06

Het maakt me ook niet uit wat hij gedaan heeft, maar zou wel graag een foto zien, dat ik een gezicht heb bij zn brieven.

Heb wel een heel leuk stuk gevonden over zijn vader...