Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Pff ik ben echt nog steeds ziek. Al 1,5 week flink aan het snotteren en hoesten.
Vanochtend vroeg voelde ik me beter en heb een klein uurtje klantenservice gedaan, daarna zomaar in slaap gevallen en nog twee uur geslapenniet normaal toch
Jolliegirl schreef:Oh rotondes...hou op..
Mensen die 3 kwart gaan en geen richting links aangeven bij het opgaan van de rotonde...
Nondeju... Doe dat wel..dan kan de rest anticiperen!
Zo leerde ik dat 20 jaar geleden al.
Mensen zonder verlichting..of op die automatische stand... Ook al zo bloed irritant
luuntje schreef:Niobe.
Irritant is het zeker mensen die geen richting aan geven.
Ghostattack schreef:Huh die snap ik niet. Deze persoon knipperde naar links, dus ik stopte omdat diegene op de rotonde reed en ik dus dacht dat ze erop bleef. Maar ze ging er dus af. Met andere woorden, ik had niet hoeven stoppenZe knipperde linksaf voor rechtdoor. Ik wilde vanaf de andere kant rechtdoor
DuoPenotti schreef:Naar links heb ik wel geleerd en dan op tijd naar rechts.
Maar ik meen dat men tegenwoordig leert dat niet meer te doen.
En inderdaad, hoeft ook niet, als je maar optijd bij verlaten dat wel doet.
DuoPenotti schreef:En eergisteren wilde ik aanrijden want er had er 1 wel zijn knipperlicht aanstaan, maar die ging er niet af....
Zo moeilijk ook die knipperlichten
Alja schreef:Ik bedoelde het eigenlijk positief
Dat jij het in mijn beleving heel duidelijk heb geleerd maar toen ik 5/7 jaar later afreed het toch alweer anders was want ik kan me die linkerknipper echt niet meer herinneren
karuna schreef:Ik heb met auto rijbewijs geleerd (dat was in 1987) als je rechts gaat meteen knipperlicht naar rechts aan, rechtdoor of de tweede is niks, driekwart is linker knipperlicht aandoen. En deze uitdoen als je de eerste afslag voorbij bent. En naar rechts doen als je eraf wilt meteen nadat je de vorige afslag hebt gepasseerd.
Met de motorrijbewijs (2022) dat je alleen naar rechts mag aanzetten als je eraf wilt. Maar ik blijf de autovariant aanhouden. Vind ik zelf veel duidelijker