Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 18:07

Ik werk niet voor de lol, het moet gewoon. Ik vind mijn werk wel prima te doen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 18:21

Ik vind mijn werk oprecht leuk en zinvol, maar dat is zeker stom :D ?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 18:55

Ik vind mijn werk ook oprecht leuk en zinvol. Wel vind ik het stom om te moeten werken omdat ik die tijd liever besteed aan de paarden of in huis studderen. Als ik de jackpot win, stop ik ook gelijk met werken.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 20:04

Duitse treinen zijn stom. Of ze hebben mega vertraging of ze gaan niet :roll:

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 20:25

Ik wil heel graag weer werken...maar is mentaal en lichamelijk niet te doen momenteel. Stom.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 09:07

Ruziënde kinderen in de vroege ochtend vind ik echt heel stom....

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 13:57

Boodschappen doen op zaterdag. Wat een drukte. Snap niet dat gepensioneerden op een zaterdagmiddag gaan, waarom zou je jezelf dat aandoen als je ook op een dinsdagmiddag kan?

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 13:59

Selina schreef:
Boodschappen doen op zaterdag. Wat een drukte. Snap niet dat gepensioneerden op een zaterdagmiddag gaan, waarom zou je jezelf dat aandoen als je ook op een dinsdagmiddag kan?

Omdat ze dan op de kleinkinderen passen, mantelzorger zijn of vrijwilligerswerk doen?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 14:17

Zoiets ja. Bovendien is niet iedereen met rimpels en grijs haar gepensioneerd. AOW gaat pas in in op 67 nog-iets.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 14:28

En ook vaak gewoonte. Omdat ze dat altijd al op zaterdag samen deden.

Maar toen ik vroeger bij de AH werkte waren het altijd dezelfde bejaarden die op zaterdagmiddag kwamen. En dan zuur zijn dat er niet personeel in houding klaar staat om mee te lopen om hun boodschappen in de auto te tillen. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 14:45

Of omdat ze meteen wat vers meenemen voor bezoek dat komt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 18:51

MarlindeRooz schreef:
En dan zuur zijn dat er niet personeel in houding klaar staat om mee te lopen om hun boodschappen in de auto te tillen. :+

Oh dat is hier eigenlijk wel echt normaal om dat te doen :=
Ze brengen hier ook spullen bij de mensen thuis die ze dan uitkiezen in de winkel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:05

verootjoo schreef:
MarlindeRooz schreef:
En dan zuur zijn dat er niet personeel in houding klaar staat om mee te lopen om hun boodschappen in de auto te tillen. :+

Ze brengen hier ook spullen bij de mensen thuis die ze dan uitkiezen in de winkel.

Ja daar ook. Maar als het heel druk is kan het een paar minuten duren voor iemand van achter er was (grote winkel). Dat mag natuurlijk niet van die mensen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:10

Wat ik ook stom vind, is als iemand met een hele kar vol voor je heel lang bezig is met de kar leeg halen en op de band te leggen, maar niet even het fatsoen heeft om je voor te laten als je daar maar met 5 dingen in de hand staat. Dat doe ik zelf wel als ik een kar vol heb en degene achter mij maar weinig, maar blijkbaar niet iedereen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:13

Texas02 schreef:
Wat ik ook stom vind, is als iemand met een hele kar vol voor je heel lang bezig is met de kar leeg halen en op de band te leggen, maar niet even het fatsoen heeft om je voor te laten als je daar maar met 5 dingen in de hand staat. Dat doe ik zelf wel als ik een kar vol heb en degene achter mij maar weinig, maar blijkbaar niet iedereen.

Toen ik nog bij de appie werkte was ik heel brutaal als cassiere en vroeg ik het gewoon aan de klant :')
"Oh ik zie dat de klant achter u maar een paar dingetjes heeft, zal ik die eerst helpen zodat u rustig verder kan uitladen?"
Werd ongeveer...8 van de 10 keer positief ontvangen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:29

MarlindeRooz schreef:
verootjoo schreef:

Ja daar ook. Maar als het heel druk is kan het een paar minuten duren voor iemand van achter er was (grote winkel). Dat mag natuurlijk niet van die mensen.

Oh dat ja :')
Sommige mensen denken dat ze de enige op aarde zijn :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:47

Polarize schreef:
Texas02 schreef:

Toen ik nog bij de appie werkte was ik heel brutaal als cassiere en vroeg ik het gewoon aan de klant :')
"Oh ik zie dat de klant achter u maar een paar dingetjes heeft, zal ik die eerst helpen zodat u rustig verder kan uitladen?"
Werd ongeveer...8 van de 10 keer positief ontvangen

Oh, dat vind ik echt top! Helaas deed deze cassiere dat niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 09:55

Ik zou dat niet waarderen als iemand voor mij gaat bepalen dat iemand voor mag. Hoewel ik meestal supermarkten zonder zelfscan vermijd. :+

Vanaf volgend jaar ga ik gewoon elke week de AH naar m’n dorp laten afdalen. Scheelt weer gedoe.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 10:04

Selina schreef:

Omdat ze misschien afhankelijk zijn van hulp die alleen in het weekend kan?
Mijn vader heeft een poosje vanwege zijn gezondheid niet mogen autorijden.
Wij gingen dan op zaterdag samen boodschappen doen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 07:53

Gisteren heb ik het onderwerp van Keuringsdienst van Waarde van 8 december jl. terug gekeken. Ik was echt in shock: dat er dieren doodgemaakt moeten worden (wanneer het niet handmatig eruit gehaald kan worden) voor hun sperma vanwege geveinsde verjonging van de mensch. Het blijkt dat menselijk sperma hetzelfde is/hetzelfde effect heeft, maar omdat het van de wet niet mag om menselijk sperma te injecteren of te verwerken voor een masker, moet er maar weer een dier voor sterven. Ik denk dat een rondje psycholoog goedkoper en effectiever is, als mensen er moeite mee hebben dat ze nu eenmaal ouder worden. Als men denkt dat dit schoonheid is, dan beseffen ze zich niet dat ze met deze keuze van binnen juist heel lelijk zijn. Dat vind ik althans.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 07:59

Zo heb ik echt jaaaaaren terug, begin jaren 90 vorige eeuw een vrouw gesproken die het kwakje van haar man altijd opving om als verzorgingsproduct voor haar gezicht te gebruiken.
Maar om er dieren voor dood te maken. 8)7 Zo vind ik het ook super stom dat mensen lipfillers gebruiken, dit ziet er meestal zo verschrikkelijk uit. Of dat jonge kinderen al een complete gezichtverzorging moeten ondergaan, inclusief rimpelcreme, voor ze naar school gaan. Waarom denk ik dat. Omdat moeders het op tiktok zien? Daarom is tiktok ook stom, het brengt mensen op rare ideeën

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 08:04

Helemaal mee eens.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 08:21

Maar waarom moet zo'n dier dan dood? Dan heb je er enkel eenmalig wat aan.
We kennen allemaal paarden ki, maar dat is er ook bij varkens en koeien.
Dat dan opvangen lijkt me logischer ook voor die markt.

Maar wel helemaal met jullie eens. Totaal idioot.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 10:40

Texas02 schreef:

Vroeger deed ik dat best vaak, tegenwoordig niet meer want als ik maar twee dingen heb wordt ik ook niet voorgelaten.
En ga ook echt niet dingen er sneller opleggen als er een zuchtend iemand achter mij staat…
Jou probleem, niet de mijne…

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 11:53

Selina schreef:

Omdat op zaterdag je koelkast leeg kan zijn.