Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
verootjoo schreef:MarlindeRooz schreef:En dan zuur zijn dat er niet personeel in houding klaar staat om mee te lopen om hun boodschappen in de auto te tillen.
Oh dat is hier eigenlijk wel echt normaal om dat te doen
Ze brengen hier ook spullen bij de mensen thuis die ze dan uitkiezen in de winkel.
Texas02 schreef:Wat ik ook stom vind, is als iemand met een hele kar vol voor je heel lang bezig is met de kar leeg halen en op de band te leggen, maar niet even het fatsoen heeft om je voor te laten als je daar maar met 5 dingen in de hand staat. Dat doe ik zelf wel als ik een kar vol heb en degene achter mij maar weinig, maar blijkbaar niet iedereen.

MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:
Oh dat is hier eigenlijk wel echt normaal om dat te doen
Ze brengen hier ook spullen bij de mensen thuis die ze dan uitkiezen in de winkel.
Ja daar ook. Maar als het heel druk is kan het een paar minuten duren voor iemand van achter er was (grote winkel). Dat mag natuurlijk niet van die mensen.

Polarize schreef:Texas02 schreef:Wat ik ook stom vind, is als iemand met een hele kar vol voor je heel lang bezig is met de kar leeg halen en op de band te leggen, maar niet even het fatsoen heeft om je voor te laten als je daar maar met 5 dingen in de hand staat. Dat doe ik zelf wel als ik een kar vol heb en degene achter mij maar weinig, maar blijkbaar niet iedereen.
Toen ik nog bij de appie werkte was ik heel brutaal als cassiere en vroeg ik het gewoon aan de klant
"Oh ik zie dat de klant achter u maar een paar dingetjes heeft, zal ik die eerst helpen zodat u rustig verder kan uitladen?"
Werd ongeveer...8 van de 10 keer positief ontvangen

Selina schreef:Boodschappen doen op zaterdag. Wat een drukte. Snap niet dat gepensioneerden op een zaterdagmiddag gaan, waarom zou je jezelf dat aandoen als je ook op een dinsdagmiddag kan?
Zo vind ik het ook super stom dat mensen lipfillers gebruiken, dit ziet er meestal zo verschrikkelijk uit. Of dat jonge kinderen al een complete gezichtverzorging moeten ondergaan, inclusief rimpelcreme, voor ze naar school gaan. Waarom denk ik dat. Omdat moeders het op tiktok zien? Daarom is tiktok ook stom, het brengt mensen op rare ideeën Texas02 schreef:Wat ik ook stom vind, is als iemand met een hele kar vol voor je heel lang bezig is met de kar leeg halen en op de band te leggen, maar niet even het fatsoen heeft om je voor te laten als je daar maar met 5 dingen in de hand staat. Dat doe ik zelf wel als ik een kar vol heb en degene achter mij maar weinig, maar blijkbaar niet iedereen.