Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Roodvos schreef:Gecondoleerd San en sterkte.
Ik erger me hieraan:
Koningsdag volgend jaar in Doetinchem, vanwege zondagsrust op 26 april omdat:
a. Meer dan de helft (55 procent) van de Nederlanders van 15 jaar of ouder is niet gelovig.
b. In de joodse cultuur is zaterdag de rustdag. En de moslims kennen het vrijdaggebed.
Dat getrut over zondagsrust ergert me sowieso. En dat er wel rekening gehouden met de ene minderheid maar niet met de andere is een bijkomende ergernis.
Ik snap je helemaal.Maar daarop inhakend: van mij mag dat hele Koningsdag en dito bezoek wel afgeschaft worden. Poppenkast.
MarlindeRooz schreef:Collega besloot 45 min pauze te houden ipv 30. Dus nu zit ik alleen en pas nu lunchpauze te houden.
En nee ik kon niet eerder weg ik laat geen 17 jarige alleen in een grote winkel staan.
Shenavallie schreef:MarlindeRooz schreef:Collega besloot 45 min pauze te houden ipv 30. Dus nu zit ik alleen en pas nu lunchpauze te houden.
En nee ik kon niet eerder weg ik laat geen 17 jarige alleen in een grote winkel staan.
Ik heb een collega die dat standaard doet. Die houdt eerst pauze en gaat aansluitend nog roken. Dat vind ik dus echt niet kunnen. Roken doe je IN je pauze en niet daarna.
Marcella schreef:Polarize sterkte.
Wil een topic maken, maar weet door de nieuwe indeling niet meer waar.