Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 07:38

Ik kan er zo niet tegen als collega's je zoeken, jij gewoon twee telefoons bij je hebt, en ze alsnog over de hele gang lopen blehren met waar je bent.
En dan niet zachtjes, gewoon schreeuwend.

Ik vind dat zo niet kunnen in een Zorghuis. Komaanzeg.

Dus heel netjes gevraagd of ze dat niet wilde doen, omdat ik immers twee telefoons op zak had.

"Ik vind ook wel eens iets niet leuk."
Ik kijk haar aan.
>;)
--Ik heb het recht om aan te geven als gedrag ongepast is. Mijn grens hierin te benoemen. Dus dat doe ik.--

"Nou, ik ga nu naar de kantine. Dan weet je waar ik ben, voordat JIJ over de gang roept!"
:roll:
Sorry, maar ik ben niet als jou, dus dat jij feedback niet kan handelen is niet mijn zorg. {:)-:(

Heb nu aangegeven, als ze weer loopt te schreeuwen op de gang dat ik haar negeer en als ze boos op me wordt dat ze maar een andere collega roept en dit bij de teamleider neer gooit.
Gaat ze niet doen want ik weet dat de teamleider er precies zo over denkt. :evaw:

Ben geen hond zeg. :x
Ze roept nog net geen. "Hier komen!" :=

Alhoewel ze dit al wel gepresteerd heeft bij stagiaires. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:19

Dit...
Afbeelding

Waarom zou je je veel te grote werkbus bij iemand voor zn raam zetten met kerstweekend? Genoeg andere parkeervakken vrij. Ik zag m parkeren en uitstappen, was te laat om m aan te spreken.... Vind dit toch wel asociaal.... Ik word vaak door mn man uitgelachen dat ik vlak voor t weekend onze auto Verplaats naar deze parkeerplek, maar dit is dus de exacte reden.... :+

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:24

Hij wil zelf natuurlijk vrij uitzicht hebben :+
Echt wat een streek zeg….

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:30

Alja schreef:

Snap ik :+. Aan de overkant zijn vrije plekken, die geen zicht rechtstreeks belemmeren.... Pleur m dan daar neer :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:32

Ken je diegene dan ook?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:34

iirrssjjee schreef:
Alja schreef:

Snap ik :+. Aan de overkant zijn vrije plekken, die geen zicht rechtstreeks belemmeren.... Pleur m dan daar neer :+

Ja irritant. Ik was laatst ‘s avonds bij de AH op het parkeerterrein zo klem gezet dat ik niet eens de auto in kon komen. En dat terwijl het hele terrein bijna leeg was. Waarom doet iemand dat?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 12:47

Ik zou er echt niet bij nagedacht hebben dat ik mogelijk iemands zicht zou belemmeren als ik gewoon in een normaal parkeervak zou parkeren :')
Tenminste, het is toch gewoon een toegestane parkeerplaats? Zo begreep ik het in ieder geval

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 13:08

Ik ook niet Fleurtjeuh, en zo'n bus voor mijn raam zou me ook niet boeien, zo vaak kijk ik niet naar buiten. Maar het voelt voor iedereen anders.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 13:48

Oog ontsteking.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 13:57

fleurtjeuh schreef:
Ik zou er echt niet bij nagedacht hebben dat ik mogelijk iemands zicht zou belemmeren als ik gewoon in een normaal parkeervak zou parkeren :')
Tenminste, het is toch gewoon een toegestane parkeerplaats? Zo begreep ik het in ieder geval

Precies dit, ik zou daar ook echt geen seconde over nagedacht hebben. Gaat het enkel om het uitzicht? Of ben je bang dat er brand uitbreekt in die bus ofzo?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 14:09

fleurtjeuh schreef:

Met een gewone auto niet nee, maar met zo'n debiel grote bus..? Ja die zou ik niet voor een huis parkeren, tenzij het de enige nog vrije plek was.

Maar ik word sowieso soms wel naar van al die bedrijfsbusjes in woonwijken :o.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 14:14

Voor iedereen anders inddd maar ik vind het vrij irritant als mijn complete zicht belemmerd word omdat iemand het hele kerstweekend zn bus zo neerzet. Onze auto (een SUV) zie je net de bovenste rand van het dak en een stukje raam/deur. En een kleine auto zie je niet eens. Ik sta gelukkig ook niet de hele dag voor mijn raam naar buiten te kijken, maar sta vandaag best veel in de keuken. Niet echt een gezellig uitzicht dan zo ...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 14:17

Snap het wel hoor, een hoge bus of camper oid dagenlang voor je raam is gewoon niet prettig.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 16:48

Dat het tijd word dat een familielid met een verstandelijk gehandicapt kind uit haar droomwereld stapt waarin ze met haar kind terecht is gekomen.Alles moet vrolijk zijn,niets negatiefs,vooral geen kleine meningsverschillen want dat is niet goed voor haar dochter.Nee,de wereld is niet altijd zon en bloemen en vlinders.Ik begrijp haar wel,ze wil haar kind zo gelukkig mogelijk maken,maar het is wel irritant als ze het ook van anderen verlangt.Natuurlijk is haar leven anders als haar kind er niet bij is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 18:06

De benedenburen die echt al heel december klokslag half 5 in de middag tot een uur of 9 echt op standje klereherrie kerstliedjes draait. {:)-:(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 20:53

Ik zou denk ik die kerel van die bus bellen om te vragen of die bus weg kan :')
Zo'n kleinere bus vind ik wel kunnen.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 20:59

Afgelopen nacht ziek geworden…. Dus in bed.
Zouden met mijn ouders spelletjes dag houden maar ze hebben de kinderen maar meegenomen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:21

Oom met kanker die zeer slecht in het ziekenhuis ligt.

De broer van mijn moeder steeds vaker valt in huis. Hij blijft ook heel erg in de war ene moment goed en volgende moment wartaal. Maar de huisarts blijft hem te goed vinden.

Terwijl ik met mijn ouders afgesproken had om niet over de MRI te praten terwijl de broer van mijn moeder er is. Hij heeft zelf ook de ziekte van Bechterew en al genoeg problemen met zichzelf. Gaat mijn broertje erna vragen en dan natuurlijk zo hard dat mijn oom het ook hoor. {:)-:(

Schoonzus met haar smetvrees.

Oh doodmoe en ga kapot van de pijn.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:23

Marcella schreef:
Oom met kanker die zeer slecht in het ziekenhuis ligt.

De broer van mijn moeder steeds vaker valt in huis. Hij blijft ook heel erg in de war ene moment goed en volgende moment wartaal. Maar de huisarts blijft hem te goed vinden.

Terwijl ik met mijn ouders afgesproken had om niet over de MRI te praten terwijl de broer van mijn moeder er is. Hij heeft zelf ook de ziekte van Bechterew en al genoeg problemen met zichzelf. Gaat mijn broertje erna vragen en dan natuurlijk zo hard dat mijn oom het ook hoor. {:)-:(

Schoonzus met haar smetvrees.

Oh doodmoe en ga kapot van de pijn.

:(:) ik hoor in mijn omgeving ook alleen maar dat mensen kanker hebben... het is verschrikkelijk.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 22:05

Wescha schreef:
Afgelopen nacht ziek geworden…. Dus in bed.
Zouden met mijn ouders spelletjes dag houden maar ze hebben de kinderen maar meegenomen

=:) sommige mensen snappen het niet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 22:06

Veel sterkte voor iedereen die het
nodig heeft

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 22:15

Sterkte voor iedereen.

Schoonmoeder is ouder. Gaat lichamelijk steeds minder goed.
Ik wil haar nog niet kwijt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 22:55

Ja hoor , alles op werk met veel pijn en moeite en frustratie rond , ligt het nu weer op zijn kop omdat iemand zich heeft ziekgemeld.

Ik voel mij nu weer gedwongen om nog een vrije dag in te leveren. Maar goed als ze willen dat ik nu extra ga werken dan wil ik er in januari zeker een extra vrije dag voor terug.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 23:17

Zebrastreep schreef:
Ja hoor , alles op werk met veel pijn en moeite en frustratie rond , ligt het nu weer op zijn kop omdat iemand zich heeft ziekgemeld.

Ik voel mij nu weer gedwongen om nog een vrije dag in te leveren. Maar goed als ze willen dat ik nu extra ga werken dan wil ik er in januari zeker een extra vrije dag voor terug.

De zorg is leuk hè. :')
Maar, jij bent nergens toe gedwongen. Laat ze het zelf maar eens oplossen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 23:41

CupCakes_ schreef:
Zebrastreep schreef:

De zorg is leuk hè. :')
Maar, jij bent nergens toe gedwongen. Laat ze het zelf maar eens oplossen.

Nou ik mis haast al om in een winkel te werken :')

Het is gewoon zo lastig , ik vindt het super triest voor de cliënten en wil ze graag de veiligheid en nabijheid bieden die ze nodig zijn. Maar dat lukt gewoon vaak nu niet en daar heb ik best een beetje moeite mee.

Mijn vaste collega's zijn overigens echt toppers , elke keer komen we er wel uit , maar het wordt steeds lastiger.

En mijn manager bel ik morgen 100x achter de broek aan. Die laat ons maar aanmodderen met de diensten en het rooster ( is de taak van de manager ) en eigenlijk laat de manager ons volledig in de steek en zitten we ook nog manager taken uit te voeren.