Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:30

Het topic gaat snel ja, en als ik alles mee wil lezen heb ik inderdaad geen tijd om te reageren. Dus lees ik gewoon niet alles meer mee :+

Mijn Santa mag doen wat hij/zij wil qua hoeveelheid cadeautjes. Ik vind alles leuk :D

Charaz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:38

Qua kadootjes vind ik met de SS veel kleine kadootjes wel leuk, maar SS mocht je nou iets super leuks hebben gevonden voor me wat je budget al veer opslokt, no worries, ook helemaal leuk!

Qua vulling mag je los gaan, ik heb een goeie stofzuiger :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:40

Ik bedoelde natuurlijk "gegoogeld" in mijn vorige post. :o *gaat zich nu heel diep schamen*

StonedRomy, wat een knappe hond!

M_D_H, sterkte! :(:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:42

Sterkte M_D_H, en beterschap aan de zieken.

Zag een mooie hond voorbij komen, die mag wel in het pakket van mij als vulling. <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:47

Ik b denk me ineens dat ik best goede pakket vulling heb _O-
Maar ja ik weet niet of het onder “vieze” vulling valt. Hoe vaak ik niet thuis kom en het hele huis onder de “ingewanden” ligt :=
Vaak hebben ze ook geen ruggengraat meer :roll:
Afbeelding

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:56

:') leuk hè .. Aussies.. :D

Lieve Santa, doe ajb waar jij je goed bij voelt qua pakket. Ik ben overal blij mee, het gaat mij om de gezelligheid van het meedoen en dat iemand moeite voor je doet <3

Sterkte Dees, klinkt als geen fijne week.. knuffel!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:56

Leuk kaartje weer

Jolien sterkte.
En ik deel je mening dat het jammer is dat sommige niet veel mee kletsen, als je van te voren al weet dat je geen tijd hebt doe dan niet mee.
Vervelende omstandigheden zijn dan wel uitzondering natuurlijk.

Roosch, is toch alleen maar leuk wat zwetswerk :D

Hahahatsjoe, je tand afgebroken op een snoepje? Hoe dan?
Wel heel vervelend.

Fem een jubileum, wauw al 20 jaar.
Gaat meteen kijken hoe lang ik zelf er al op zit, :oo ook al 13 jaar :oo
Mooi die bloemen zo

Volgens mij ben ik de enige vrouw die niet blij is met een bosje bloemen.
Vind ze erg mooi hoor maar ik heb altijd een hekel aan die stengels afsnijden.
Bloemen in de tuin of vaste planten vind ik wel mooi en leuk.

Vealosz gaaf! Wij zijn ooit met de dokterswagen over circuit zandvoort meegereden.
Dat gaat echt hard!

Tancreda, ik heb het gevoel dat de lente/zomer maanden veel sneller gaan als die koude herfst/winter maanden. Niet normaal hoe snel een jaar trouwens om is.

MDH, sterkte
Ik vind je bericht niet bot overkomen, je hebt gewoon gelijk.

Kaatastrof, Voor het uitpakken zijn veel cadeautjes leuk, maar 1 toepasselijk cadeau is ook goed.
Het blijft om het gebaar gaan toch.

Marlinderooz, jij verwacht een paard te krijgen dan? :P

Thats me beterschap, hoop dat je snel van je krukken af bent.

Marieke, jij ook beterschap, vervelend zeg...

Candalisa, haha zo tref ik speeltjes ook aan.
Hij vind ze ontzettend leuk maar ze gaan vaak niet veel langer als uiterlijk 10 minuten mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:00

Veel sterkte en beterschap mdh!

Planten vind ik wel leuk om te krijgen, mag van man niks meer kopen, maar van krijgen mag hij niks zeggen ;)
Las ook iets over bollen/knollen/zaden voorbij komen voor in de tuin, ook dit vind ik erg leuk! Toevallig laatst 1 van de borders naast huis helemaal kaal gemaakt omdat daar alleen maar onkruid stond van de vorige bewoner, maar nog niet bedacht wat we er nu gaan zetten. Is op het zuiden, heb gedacht aan een moestuintje daar maar ik vind wildbloemen/ insecterlokkers ook erg leuk. Sowieso hebben we veel tuin die nog aankleding nodig heeft dus daarvoor vanalles welkom

Qua hoeveelheid cadeaus, ik vind de verrassing überhaupt al leuk dus ben met alles daarin blij.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:04

Bedankt voor de beterschapswensen.

Ik zag een roze badbucket voorbij komen. Die dingen zijn echt fantastisch. Heb er tot een half jaar geleden ook eentje gehad. Dat waren de beste (toen 52 euro incl. verzenden) die ik ooit uitgegeven heb. Heb er veel uren in doorgebracht. Op dit moment ben ik even badloos en volgend jaar komt onze jacuzzi zodat we buiten verder kunnen dobberen.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:06

Wat veel groene vingers hier!
Ik heb wel het plan om volgend jaar te beginnen met een groente tuin. Maar wel simpele dingen als aardbeitjes en boontjes ofzo.

Zo’n dahlia die je elk jaar weer moet uitgraven zou niets voor mij zijn. Ik vind de bloemen allemaal wel mooi maar echt tijd om te onderhouden heb ik niet. We hebben ook veel onkruid :')

En bad hebben we. Alleen maak ik er zelf weinig gebruik van, het water koelt zo snel af

Meerdere kleine kado’s of 1 grote?
Ik vind meerdere kados wel leuk om uit te pakken, maar als SS een top kado heeft gevonden die groter is vind ik dat ook perfect!! <3
Laatst bijgewerkt door Jodym op 14-11-22 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:12

Ik vind een pakket met veel dingetjes ook wel leuk. Dus als je allemaal shampootjes, cremetubes e.d. van de action wilt halen van 1 euro per stuk, dat is altijd goed zeg maar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:22

Och M_D_H, een heel dikke knuffel voor jou!
Hopelijk gaat het snel beter met je. :(:) En zo niet dan mag je verdriet er ook zijn. Neem de tijd die je nodig hebt.

Topsylover, als je vooraf al weet dat je er mogelijk weinig tijd voor hebt, waarom heb je, je dan opgegeven? In de OP staat heel duidelijk wat er van je wordt verwacht en je hoeft echt niet op ieder bericht te reageren. Sterker nog: er zijn maar weinig deelnemers die bijleesposts schrijven, wat ik echt heel tof vind! Maar dat is zeker niet verplicht.
Daarbij zijn er velen van ons die fulltime werken en daarnaast ook nog andere verplichtingen hebben. Het is maar net welke prioriteiten je stelt en in hoeverre je bereid bent om er moeite in te steken.
Maar probeer je ook in te denken dat er iemand voor jou bezig om er iets leuks van te maken.

Daarbij zijn er in het afgelopen jaar altijd wel één of meerdere personen geweest die het hebben laten afweten en kalmpjes aan uit het topic verdwenen, om vervolgens iemand met lege handen te laten zitten.
Het zou jammer zijn als dat dit jaar weer gebeurt.

Bedankt voor alle sterkte wensen. Het is bijzonder hoe onbekend mensen je zoveel beter kunnen laten voelen.

Over de groene vingers: die van mij hebben zich in de laatste jaren wel aardig ontwikkeld.
Eerst werd ik gek op kamerplanten maar nu we een mooie, grote tuin hebben, vind ik het ook heerlijk om daarin bezig te zijn. Wij hebben een garage achter het huis dus een deel van de tuin is betegeld. Maar met plantenpotten en zelfs een verrijdbare vijver, hebben we er toch iets kleurrijks van weten te maken. Verder hebben we een grasveldje, een lekker bonte border en een aardbeienveldje.
En dit jaar ben ik begonnen met een moestuin, daar word ik zo blij van om mee bezig te zijn.

Een heel dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft en beterschap aan alle zieken.

Oh, en over de vulling van het pakket: wij hebben geen huisdieren of kinderen dus glitters zijn geen bezwaar. Viezigheid wel maar dat mag voor zich spreken.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:50

Blinnii schreef:
Lieve Santa, doe ajb waar jij je goed bij voelt qua pakket. Ik ben overal blij mee, het gaat mij om de gezelligheid van het meedoen en dat iemand moeite voor je doet <3

Dit geldt ook voor mij :)

Sterkte, MDH!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:56

Jolien87 schreef:
Topsylover, als je vooraf al weet dat je er mogelijk weinig tijd voor hebt, waarom heb je, je dan opgegeven? In de OP staat heel duidelijk wat er van je wordt verwacht en je hoeft echt niet op ieder bericht te reageren. Sterker nog: er zijn maar weinig deelnemers die bijleesposts schrijven, wat ik echt heel tof vind! Maar dat is zeker niet verplicht.
Daarbij zijn er velen van ons die fulltime werken en daarnaast ook nog andere verplichtingen hebben. Het is maar net welke prioriteiten je stelt en in hoeverre je bereid bent om er moeite in te steken.
Maar probeer je ook in te denken dat er iemand voor jou bezig om er iets leuks van te maken.

Daarbij zijn er in het afgelopen jaar altijd wel één of meerdere personen geweest die het hebben laten afweten en kalmpjes aan uit het topic verdwenen, om vervolgens iemand met lege handen te laten zitten.
Het zou jammer zijn als dat dit jaar weer gebeurt.

Ik had niet verwacht dat het bijhouden van dit topic zó veel tijd zou kosten, anders had ik waarschijnlijk ook niet meegedaan. Na mijn vakantie en start van een intensieve nieuwe baan waarbij ik de hele dag naar 4 schermen zit te turen heb ik 's avonds weinig zin meer om nog de hele avond aan Bokt te zitten. Tevens heb ik naar mijn idee al best veel tops en flops gegeven, ik wil ook niet teveel eisen stellen aan mijn SS met het kleine budget wat hier gegeven wordt. Als ik hier precies ga zeggen welk merk chocola en welke smaak thee ik wil is de lol er snel vanaf natuurlijk. En dat is ook niet leuk voor mijn SS. Ik wil dat hij of zij er creativiteit en originaliteit in kan steken, en dat kan naar mijn mening alleen als ze genoeg ruimte krijgen om mee te spelen.
Maargoed nu weer on topic, we moeten in de kerstsfeer zien te komen. :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:56

Wat zijn sommige al lang actief op bokt en nog steeds bokt verslaafd :P heb even gespiekt en heb me 12 jaar geleden geregistreerd. Plantjes zijn leuk, heb vooral de wat kleinere plantjes thus.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:07

Knoflook zelf kweken? Dat is nog eens de tip van de eeuw! _/-\o_ ik ben gek op knoflook <3

Chocotofs zijn hier ook niet zo heel erg favoriet... ben altijd bang dat ik mn tanden ermee uittrek, als ik mn mond weer opendoe om verder te kauwen... :=

Het weer... tja... laten we zeggen dat herfst en winter niet mijn seizoenen zijn... ik ben een zomermens, maar er zijn grenzen... 30 graden is bijvoorbeeld weer te warm... :o Graadje of 25... zonnetje... zacht briesje... heerlijk! en ik kan ook erg genieten van de lente... :)

Veel kleine cadeaus of één groot cadeau?
het kan allebei wat hebben... veel kleine cadeautjes is natuurlijk leuk, veel keer verrast worden door wat je aantreft... maar één groot cadeau kan ook geweldig zijn, als het precies is wat je zoekt.... dus mijn Santa mag zelf kijken wat ze doet... veel klein, of minder grotere... als de doos waarin het verzonden wordt maar groot genoeg is, want we hebben hier 3 katten, die het leuk vinden om in dozen te zitten, klimmen, spelen, etc... :D

Jorex schreef:
Voor SS probeer ik zelf altijd zo goedkoop mogelijk dingen tweedehands te scoren. Dit kunnen grote of kleine cadeaus zijn. Maar ik ga er geen echt dure dingen in doen. Wel vaak zelf gemaakte dingen ook. :D

Meerdere minipaardjes zou ik ook wel willen hoor. Al heb ik mijn handen al vol aan mijn huidige 2. Hier nog even hun maten, qua halsters maat mini of veulen. Dekens heeft Alex onderlengte 105 en Jorie onderlengte 110. Ze dragen zowel wel zweetdekens als binnenkort weer winterdekens. En borstels enzo gebruik ik voornamelijk Magic brushes. En ik hou van antiklit voor hun manen en staarten.

Ik weet nog wel dat ik van jou een zelf gehaakt kussentje kreeg... geweldig... helemaal mijn kleuren ook... helaas mag ik het zelf niet gebruiken, dan krijg ik ruzie met de katten :))

Zelf gemaakte dingen zijn hier trouwens ook welkom... net als tweedehands... ik ben daar niet moeilijk in :D

Plantjes zijn leuk, maar ik heb geen groene vingers.. mijn man trouwens wel... wat ook leuk zou zijn qua plantjes, zijn planten die in een terrarium kunnen leven... voor de gekko's (4) en de kameleon :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:21

Mijn man is hovenier en de lieverd kwam thuis van de groothandel met 2 mooie bossen donkerrode lely's en eikenbladeren. Heb nu 2 prachtige herfstboeketten staan <3 had het huis afgelopen weekend helemaal opgeruimd dus staat helemaal gezellig zo. Blij van lely's dus absoluut!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:22

Ik vind lelies prachtig, maar ik krijg zo'n koppijn van die dingen. := Dat krijg ik ook van hyacinten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:23

Veel cadeautjes of een groot cadeautje maakt me niet uit. Zolang iemand maar zijn best gedaan heeft vind ik het helemaal geslaagd :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:25

Oeh ja, schilderen op nummer wil ik al heel lang weer eens doen, maar ik koop zoiets nooit voor mezelf haha!
Mallen voor gips zijn altijd welkom hier, ik ben nog steeds erg blij met het eendje van Indinn vorig jaar!

Ik vind 1 groot cadeau leuk - en ik vind veel kleine cadeautjes ook leuk haha. Mij maakt het dus niet uit, ik vind alles leuk! :) Als iemand een beetje moeite doet, ben ik al blij!

Een badbucket staat hier op mijn verlanglijstje. Ik mis mijn bad echt héél erg. Mijn vriend vreest echter dat het de inloopdouche zal beschadigen, dus ik zal hem van de kerstman of voor mijn verjaardag moeten krijgen haha.

Ik ben als kind een kies verloren aan een chocotoff. Maar ze zijn zo lekker :')

Het weer? Ik haat het weer in deze periode. Veel te koud, en veel te vroeg donker. Ik wil zomer. Ik loop verdorie nu al als een eskimo rond, en het vriest nog niet eens. Ik had vandaag 2 broeken aan. En skihandschoenen. En Uggs.

Ivm het actief zijn - ik werk ook fulltime, moet alle dagen naar de paarden en het huishouden en alles daar rond valt 99% op mijn schouders, incl. de katten. En ik doe vrijwilligerswerk. Ik heb het rete-druk, maar ervaar Bokt als ontspanning, dus daar neem ik graag 's avonds even de tijd voor. De ene keer kan dat langer dan de andere keer. Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik gedurende de rest van de dag geen laptop in handen heb en dus nog geen overdosis schermtijd heb opgelopen als ik 's avonds de laptop erbij neem.
Ik heb toch wel even nagedacht over of ik me dit jaar opnieuw voor SS zou aanmelden, mijn drukke agenda in het achterhoofd houdend - en de beslissing om dat te doen is een vrije keuze. Die deelname brengt toch wel bepaalde verplichtingen met zich mee - maar dat weet je op voorhand.
Ik lees ook niet élk bericht. Wanneer ik gehaaster ben, lees ik over een aantal zaken over, maar ik probeer toch "mee" te zijn in het topic, dat hoort er wel bij vind ik. Ik vind het als Santa-zijnde heel leuk om een actief lootje te hebben, en dat mag gerust ook gezwets zijn hoor. Natuurlijk is info voor mij als Santa leuk, maar gewoon wat achtergrond over mijn lootje en anderen lees ik ook wel eens graag :)

Nog steeds niets gekocht, lootje! Wel met mijn mama afgesproken om te gaan shoppen, ik heb nl. zelf geen auto en dat shopt toch iets makkelijker dan mijn trouwe scootertje, dus komt mijn mama voor redding zorgen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:45

marleen_88 schreef:
Ik vind lelies prachtig, maar ik krijg zo'n koppijn van die dingen. := Dat krijg ik ook van hyacinten.

Oh zo balen !!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:46

Wow ik kan het echt niet meer volgen hier. Nu net thuis na een 10,5 uur werkdag en moet zo al slapen 8 uur beginnen morgen tot half 5 en dan naar paard _O-

Kan dus nu echt even de15 pagina's niet bijlezen

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:48

Daisy dat is wel fijn! Helaas woon je niet in de buurt ik ben anders altijd wel in voor een shop middag!

Ik moet nu weer op dozen jacht kwam erachter dat mijn kados niet meer passen {:)-:(

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 22:53

De bath Bucket was zo’n deceptie voor mij. Dacht dat het de oplossing ging zijn voor m’n studenten badkamer en op Bokt las ik allemaal andere lange mensen die er vet enthousiast over zijn. Ik vond het echt mega oncomfortabel, ben denk ik helaas echt te lang ;( echt heel jammer want ik ben een dol op in bad zitten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 23:10

Qua drukte, ik denk dat (bijna) iedereen het wel druk heeft. Zelf werk ik ook fulltime en onregelmatig. Deze week moet ik ook 6 dagen van 8,5 uur en om 5 uur gaat de wekker. Daarnaast huishouden, paard en hond en buiten bokt nog meer vrijwilligerswerk.
Nu heb ik sowieso al wat verplichtingen op Bokt, en lees tussendoor in pauzes vaak bij. En dit topic is echt ontspanning voor mij (later spanning als het pakkketentijd is :)) ) en daarom kost het mij weinig moeite.