Mijn Santa mag doen wat hij/zij wil qua hoeveelheid cadeautjes. Ik vind alles leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Topsylover, als je vooraf al weet dat je er mogelijk weinig tijd voor hebt, waarom heb je, je dan opgegeven? In de OP staat heel duidelijk wat er van je wordt verwacht en je hoeft echt niet op ieder bericht te reageren. Sterker nog: er zijn maar weinig deelnemers die bijleesposts schrijven, wat ik echt heel tof vind! Maar dat is zeker niet verplicht.
Daarbij zijn er velen van ons die fulltime werken en daarnaast ook nog andere verplichtingen hebben. Het is maar net welke prioriteiten je stelt en in hoeverre je bereid bent om er moeite in te steken.
Maar probeer je ook in te denken dat er iemand voor jou bezig om er iets leuks van te maken.
Daarbij zijn er in het afgelopen jaar altijd wel één of meerdere personen geweest die het hebben laten afweten en kalmpjes aan uit het topic verdwenen, om vervolgens iemand met lege handen te laten zitten.
Het zou jammer zijn als dat dit jaar weer gebeurt.
Jorex schreef:Voor SS probeer ik zelf altijd zo goedkoop mogelijk dingen tweedehands te scoren. Dit kunnen grote of kleine cadeaus zijn. Maar ik ga er geen echt dure dingen in doen. Wel vaak zelf gemaakte dingen ook.
Meerdere minipaardjes zou ik ook wel willen hoor. Al heb ik mijn handen al vol aan mijn huidige 2. Hier nog even hun maten, qua halsters maat mini of veulen. Dekens heeft Alex onderlengte 105 en Jorie onderlengte 110. Ze dragen zowel wel zweetdekens als binnenkort weer winterdekens. En borstels enzo gebruik ik voornamelijk Magic brushes. En ik hou van antiklit voor hun manen en staarten.