Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Om het nog mooier te maken: ik mag niet weten in welke TBS hij straks komt, want hij heeft recht op privacy. Ze konden me alleen niet vertellen waar mijn recht op privacy dan is gebleven aangezien hij mijn adres wel heeft.
LiannePuthzy schreef:[***] schreef:Om het nog mooier te maken: ik mag niet weten in welke TBS hij straks komt, want hij heeft recht op privacy. Ze konden me alleen niet vertellen waar mijn recht op privacy dan is gebleven aangezien hij mijn adres wel heeft.
Ik schrik er gewoon van hoe bizar het Nederlandse recht/straf systeem is. Te gek voor woorden dat zo’n mafkees aan allerlei gevoelige/privé gegevens van zijn slachtoffers kan komen, maar dat slachtoffers geen informatie over de verblijfplaats van zo’n idioot krijgen. De omgekeerde wereld
capopjekop schreef:Is het geen idee om eens juridisch advies in te winnen? Mss heb je wel recht op een schadevergoeding en een advocaat kan je helpen met informatie verzamelen die voor jou als slachtoffer handig is. Die weten toch beter welke rechten je hebt en die laten zich niet van het kastje naar de muur sturen
[***] schreef:Superfijn. De tape van mijn teen is los, ik heb geprobeerd het zelf opnieuw te plakken, niet gelukt. Huisarts is niet bereikbaar dus ik heb het nummer op het nazorgformulier gebeld. "Ik moet even overleggen want dit is niet de bedoeling", in de wacht, "het is echt niet de bedoeling, is er niemand die het voor jou kan doen?" nee, daarom bel ik. "Nog even overleggen hoor", weer in de wacht. "Je mag langskomen, maar het is wel een beetje gekkig hoor"
JA HALLO IK WIL AL NIET NAAR EEN ZIEKENHUIS EN VOLGENDE KEER NEGEER IK DIE WAARDELOZE TEEN GEWOON
Er wordt mij steeds verweten dat ik een zorgmijder ben, goh wat raar zegmijn ervaringen in de zorg zijn tot nu toe zwaar poedersuiker.
marleen_88 schreef:[***] schreef:Superfijn. De tape van mijn teen is los, ik heb geprobeerd het zelf opnieuw te plakken, niet gelukt. Huisarts is niet bereikbaar dus ik heb het nummer op het nazorgformulier gebeld. "Ik moet even overleggen want dit is niet de bedoeling", in de wacht, "het is echt niet de bedoeling, is er niemand die het voor jou kan doen?" nee, daarom bel ik. "Nog even overleggen hoor", weer in de wacht. "Je mag langskomen, maar het is wel een beetje gekkig hoor"
JA HALLO IK WIL AL NIET NAAR EEN ZIEKENHUIS EN VOLGENDE KEER NEGEER IK DIE WAARDELOZE TEEN GEWOON
Er wordt mij steeds verweten dat ik een zorgmijder ben, goh wat raar zegmijn ervaringen in de zorg zijn tot nu toe zwaar poedersuiker.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat je nu een probleem maakt die er niet is. De mevrouw aan de telefoon staat jou vriendelijk te woord en zorgt ervoor dat jouw teen straks goed geneest. Vervolgens ben jij pissig dat je terug moet komen? Kom op zeg, zeuren is prima, maar dit slaat nergens op. Laat nieuw tape zetten en door.
Wat betreft het andere verhaal. Dat is echt schandalig te noemen, hoe is dit mogelijk zeg.
GUSTIxBILL schreef:Dat mijn vriend net bijna een kind onder zijn wielen had omdat deze om een hoek weg schoot in de blinde hoek van onze auto tijdens het manoeuvreren (pick up, en kind kleiner als de auto, nog geen 3j oud). Gelukkig zag ik het wel op tijd en kon ik ho roepen zodat hij op tijd kon stoppen. Komen de ouders van dat kind letterlijk enkele seconden, ja seconden! Later aanzetten met winkelwagen, niet eens kijkende naar hun kinderen.
zusje wat volgens mij nog maar net kon lopen kwam de hoek om met dat mijn vriend stil stond. In tussen tijd uitgestapt, gevraagd of het ging (nadat ik zeker was dat mijn vriend ook oké was met deze schok) en waar hun ouders waren.
Beginnen die ouders ook nog op mij te schelden.
rien10 schreef:GUSTIxBILL schreef:Dat mijn vriend net bijna een kind onder zijn wielen had omdat deze om een hoek weg schoot in de blinde hoek van onze auto tijdens het manoeuvreren (pick up, en kind kleiner als de auto, nog geen 3j oud). Gelukkig zag ik het wel op tijd en kon ik ho roepen zodat hij op tijd kon stoppen. Komen de ouders van dat kind letterlijk enkele seconden, ja seconden! Later aanzetten met winkelwagen, niet eens kijkende naar hun kinderen.
zusje wat volgens mij nog maar net kon lopen kwam de hoek om met dat mijn vriend stil stond. In tussen tijd uitgestapt, gevraagd of het ging (nadat ik zeker was dat mijn vriend ook oké was met deze schok) en waar hun ouders waren.
Beginnen die ouders ook nog op mij te schelden.
Sommige ouders…….
AmyII schreef:Dat ik een su-pervet appartement hebt gezien, direct beschikbaar… Maar toch twijfel of ik de huur kan ophoesten, ik zou toch ook graag nog steeds blijven sparen.
Wat ben je als alleenstaande (zonder tuin/ moestuingelegenheid) per maand kwijt aan boodschappen ongeveer, heeft iemand daar een indruk van?