Captain schreef:Jij hebt blijkbaar nog nooit Duitsers in Nederland zien rijden.
Man, die rijden vre-se-lijk... 60 op een 80 weg die gewoon rechtuit gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PoelieWoelie schreef:Ik hou niet van mensen die dicht achter mij rijden.
Laatst in het donker op een verder lege snelweg kwam er iemand vrij dicht achter mij rijden. Vind ik dan vervelend om die lampen in je spiegel te hebben.
Ik ben toen wat langzamer gaan rijden zodat hij makkelijk in kon halen, maar hij bleef plakken. Dus ik weer wat langzamer, hij bleef achter mij. Op een gegeven moment reed ik gewoon 70 op de snelweg en hij reed nog stééds achter mij![]()
Ik zag niet wat voor auto het was maar ik denk dat hij z'n autopilot aan had staan en zelf lag te slapen ofzo? Zo irritant. Ben toen maar weer harder gaan rijden omdat het natuurlijk niet gevaarlijk moet worden.Spoiler:
(dit was in de nacht en er was verder niemand op de weg, anders had ik dat nooit gedaan natuurlijk!)
Kuggur schreef:Mensen zijn toch apart, ik heb tot nu toe alleen Duitsers horen klagen over langzame Nederlanders in het verkeer...
PoelieWoelie schreef:Ik hou niet van mensen die dicht achter mij rijden.
Laatst in het donker op een verder lege snelweg kwam er iemand vrij dicht achter mij rijden. Vind ik dan vervelend om die lampen in je spiegel te hebben.
Ik ben toen wat langzamer gaan rijden zodat hij makkelijk in kon halen, maar hij bleef plakken. Dus ik weer wat langzamer, hij bleef achter mij. Op een gegeven moment reed ik gewoon 70 op de snelweg en hij reed nog stééds achter mij![]()
Ik zag niet wat voor auto het was maar ik denk dat hij z'n autopilot aan had staan en zelf lag te slapen ofzo? Zo irritant. Ben toen maar weer harder gaan rijden omdat het natuurlijk niet gevaarlijk moet worden.Spoiler:
(dit was in de nacht en er was verder niemand op de weg, anders had ik dat nooit gedaan natuurlijk!)
Telpeva schreef:Vandaag was hier een burenruzie in de straat, inclusief schreeuwen en elkaar uitmaken voor rotte vis en alles. Stiekem afluisteren = genieten
hagelslag schreef:@soepblik.
In duitsland moet er nog voor elke transactie een paar cent betaald worden. Vandaar dat duitsers niet veel pinnen maar liever een x bedrag contant pinnen.
Dit is op jaarbasis vele malen goedkoper
verootjoo schreef:Er zijn wel meer internationale steden waar ze geen Engels spreken.
Eigenlijk gaat het alleen in Amsterdam goed geloof ik
In Nederland is men heel erg gefocussed op Engels leren spreken. Mijn kleuter leert al Engels op school en spreekt Engelse woorden. Dat is in volgens mij geen enkel ander Europees land zo, hoogstens een paar lessen op secundair onderwijs.