Huertecilla schreef:Kijk Cer, we zijn nu over het algemeen genomen met zijn allen als samenleving nu al sinds maart/april bereid om allerlei beperkingen op te volgen en ons te laten vaccineren om te voorkomen dat de kwestbaren de zorg overstromen.
Uiteaard niets waardering daarvoor mogelijk, nee, hameren op meer van hetzelfde want kwestbaren, overstromen zorg et al.
Nóg een jaar herhalen van hetzelfde en dan weer alles dicht met kerst 2022, is dat het uitzicht wat we willen of wat?!
Kijk HC, ik heb weer géén idee wat je hiermee bedoelt.
Mijn post droop in ieder geval van het sarcasme omdat de overheid het nooit goed kan doen. Als de ene kant zegt 'het moet dicht' zegt de andere kant 'het moet open'.
Citaat:
is dat het uitzicht wat we willen of wat?
Ik neem aan dat dat een retorische vraag is..
Los daarvan, verder denk ik dat niet iedereen te redden is... als je kunt, moet je je best doen om mensen te helpen.. maar hele erge ouderen met onderliggend lijden en overige mensen die wellicht van alles en nog wat mankeren, die gaan echt een keer overlijden...
Wij houden als mensheid al bijzonder veel aan de praat... maar goed, dat is een heel lastig vraagstuk.