Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Wel oppassen met open krabben. Mijn oma heeft daardoor een behoorlijk vervelende wondroos infectie gekregen. Was ze flink ziek van en ze moet regelmatig nog een injectie ophalen.
MarlindeRooz schreef:De mensen onder mijn raam zijn hard aan het gaan op Elly en Rikkert.
(Christelijke kindermuziek)
Helaas ken ik alle liedjes en zitten die dus nu weer in mijn hoofd.
Froukje_J schreef:Ik heb hier natuurlijk heel wat ergernissen rond de zwangerschap gedeeld..maar nu mag ik jullie vertellen dat we 03 september trotse ouders zijn geworden van ons mooie ventje Djurre![]()
En dat is die slapeloze nacht nu 100% waard.. zit helemaal op mn wolk<3
DeEenhoorn schreef:Ik kwam om 3 uur vannacht thuis van mijn nachtdienst, had om 9 uur les op de manege moeten hebben.
Plan was dat kleine beetje nacht dat nog over was door te halen. Ben om 4 uur toch in slaap gevallen, totaal overal doorheen geslapen tot net voor 11 uur, toen kon ik opeens wel wakker worden, maar ja toen was mn les al voorbij. En ik vind dat heel poedersuiker dus ik heb net eerst ff een potje zitten janken daarom
Froukje_J schreef:Ik heb hier natuurlijk heel wat ergernissen rond de zwangerschap gedeeld..maar nu mag ik jullie vertellen dat we 03 september trotse ouders zijn geworden van ons mooie ventje Djurre![]()
En dat is die slapeloze nacht nu 100% waard.. zit helemaal op mn wolk<3