petra8 schreef:petra8 schreef:Helemaal klaar met vinted.
Mijn bestelling is geannuleerd, de koper krijgt zijn geld terug terwijl ik het pakje verstuurd heb. Het ligt bij Bpost maar omdat Bpost het nooit heeft overgedragen aan DHL, staat er bij DHL dat het pakje niet verzonden is. Dus bestelling geannuleerd. Ik geen geld en geen pakje.....
De koper heeft zich de afgelopen dagen laten zien als een asociale l*l, dus ik verwacht niet dat hij iets laat horen wanneer hij het pakje toch mocht ontvangen. Wat een k*tzooi
Gister is de bestelling geannuleerd en heeft de koper zijn geld teruggekregen. Vandaag is het pakje bezorgd. Nu moet ik van Vinted de advertentie opnieuw plaatsen zodat de koper het opnieuw kan kopen zodat ik toch mijn geld ga krijgen. Ik vrees het ergste......
Ik heb precies dit. Pakketje weken geleden al verzonden, toen al geen automatisch bericht dat het was binnen gebracht (mondial relay, al 100x hetzelfde punt gebruikt en nooit problemen) maar heb dat dan maar handmatig aangeduid 'het is al verzonden'.
Nu kreeg ik ineens melding dat de verkoop geannuleerd werd en dat het geld wordt teruggestort. Ik heb de koper berichten gestuurd en gezegd dat het er al lang zou moeten zijn maar die reageert nergens meer op. Vinted helpdienst ingeschakeld maar dat duurt mega lang allemaal, wat een gezeik weer.
Heb gezegd dat ze me maar op de hoogte houden maar anders is dit gewoon de laatste keer geweest. Heb me al op vakantiemodus gezet want met paard op de kliniek wil ik hier echt niet onnodig tijd en energie in gaan steken als ik er toch naar kan fluiten.
Wat een bullsh*t ook dat je gewoon geen verzendbewijs mee krijgt en dat ze dan wel gaan vragen 'stuur eens een foto van het verzendbewijs', moet ik dan een foto maken van de winkeluitbater met mijn pakket in zijn handen of hoe zien zij dat? Zal de beste man leuk vinden