Niobe schreef:Ach ja wat weet ik ook, mijn jeugdliefde blijkt een agressieve narcist te zijn en ik snap mijn eigen wereld niet meer![]()
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik voel me ZO schuldig. (En ook een beetje gedemotiveerd in combinatie met weer verstrengde Corona maatregelen in België) _San87_ schreef:Daar gaat het ook niet om, wel om alle voorwaarden en restricties waar mensen zich alsnog aan moeten houden.Mkango schreef:Die proefvakantie naar Rhodos - wat een absolute treurnis als dit je idee van een vervullende vakantie is.
Ieder zijn ding he. Vriend van mij wordt ook heel gelukkig van twee weken resort, all in. Helemaal in deze tijd snap ik wel dat mensen graag willen.
Waarom koop je een paard als je vervolgens maar 45 bij elkaar geschraapt krijgt voor een hoofdstel
Vanillia schreef:En ze moeten zich op het resort ook nog houden aan de bestaande coronamaatregelen, dus het is niet zo dat ze ineens "free rein" hebben als ze in die bubbel zitten.Ik vond het eigenlijk wel meevallen; paar keer coronatesten en quarantaine als je thuis komt. Er zijn sowieso veel mensen die op hun vakantie niet van hun resort af komen dus dat vind ik niet zo schokken.
Ik erger me echt enorm aan mensen die een zielig verhaal gaan ophangen op Marktplaats in de hoop dat ze korting krijgenWaarom koop je een paard als je vervolgens maar 45 bij elkaar geschraapt krijgt voor een hoofdstel
. Ze geven aan, ophalen kan alleen met een Click&Collect bestelling. Maar tijdens mijn bestelling kon ik ook ervoor kiezen het in de winkel op te halen, zonder Click&Collect. Ik snap er niks van
. Heb maar gewoon de afspraak gemaakt, want had een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar ligt
_San87_ schreef:Mkango schreef:Die proefvakantie naar Rhodos - wat een absolute treurnis als dit je idee van een vervullende vakantie is.
Ieder zijn ding he. Vriend van mij wordt ook heel gelukkig van twee weken resort, all in. Helemaal in deze tijd snap ik wel dat mensen graag willen.
Nayomie schreef:Maandenlang aan een project gezeten, om vervolgens een mail te krijgen dat het onvoldoende is. Top, kan ook echt helemaal niks.
Ach moet kunnen, verder nog nooit last van ze gehad maar ik wordt wel afgeleid van de radio en door de geur van sigaretten moet m'n raam dicht.
Wat mij betreft mag de wereldbevolking echt een keer flink gedecimeerd worden.Nayomie schreef:Mocht het weer afgekeurd worden, dan zou ik naar je examencommissie stappen en alle correspondentie ook aan hen voorleggen.Nayomie schreef:Maandenlang aan een project gezeten, om vervolgens een mail te krijgen dat het onvoldoende is. Top, kan ook echt helemaal niks.
Beetje late reactie, maar bedankt voor jullie lieve reacties![]()
Heb het een beetje kunnen laten zinken, denk dat ik het eerdere aanbod om mee te kijken zeker even meepak als dat nog kan. Ik heb een onvoldoende vanwege '3 kleine aanpassingen' zoals de docent dit noemt. Hierbij heb ik om verheldering gevraagd en 3 hele duidelijke vragen over deze 3 feedbackpunten. Krijg ik gewoon een nietszeggend antwoord daar op terug. Maar moet dan wel straks mijn definitieve versie aanleveren. Wat ik moet doen; bronnenlijst <- snap ik, heb ze wel verwerkt maar niet als aparte pagina toegevoegd. Inkoopplan <- heb een hele excelbestand gemaakt met alle producten, in welk termijn ze vernieuwd moeten worden en hoeveel ik maandelijks daarvoor opzij moet zetten. Maar volgens deze docent ontbreekt deze. Zou niet weten wat ik er nog anders van moet maken? Maargoed, krijg ik geen antwoord op.
En ik moet een aquicitieplan maken, geen flauw idee hoe ik dat moet benoemen, hij heeft het over een branchevereniging welke ik benoemd heb. Wat hij nu precies wil, geen idee.
Deze onduidelijkheid is frustrerend.