Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 11:57

Britta31 schreef:
Aan mijn dochter die onze ruin van 25 te mager vind.Hij krijgt 2/3 scheppen meusli Pavo plus.per dag.Goed hooi.Heeft appels op zijn lijf en is inderdaad dunner dan zijn vriend,een haflinger met iets overgewicht.Je ziet vaag zijn ribben een beetje en hij heeft volgens mijn dochter een spitse kont.Ik vind hem er prima uit zien.O,ja mijn dochter kijkt nooit naar hem om.

Mijn ruin is nu een beetje vet aan het worden. En iedereen zegt ohh wat ziet ie er goed uit. Dan heb ik zoiets van nah hij is wat dik.

Lekker laten praten. Jij weet wat je doet en alle oudjes zijn meestal toch wat dunner en minder goed gebouwd.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 12:04

Oudjes zijn niet opeens minder goed gebouwd? Je bedoelt denk ik minder goed bespierd?

Britta trek je je dat echt zo aan? Het is je puberdochter die zoiets zegt. Je kunt daar iets over uitleggen of denken “ Het zal wel, mijn paard mijn zorg”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 12:08

Ineke2 schreef:
Oudjes zijn niet opeens minder goed gebouwd? Je bedoelt denk ik minder goed bespierd?

Britta trek je je dat echt zo aan? Het is je puberdochter die zoiets zegt. Je kunt daar iets over uitleggen of denken “ Het zal wel, mijn paard mijn zorg”

Ja minder goed bespied bedoel ik hahaha even verkeerd geformuleerd

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 12:52

De mijne is 18 en inmiddels goed op gewicht met een beetje buik al.
Maar wel een spitse kont, ze mist gewoon veel bespiering dus als je het zo bekijkt ziet het er niet uit.
Maarja ach, bij mij hoeven ze ook niks te doen :)

Ik moet mijn huishouden doen en heb geen motivatie pfffff
Lig even te chillen op mijn bed _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 13:53

Fietsers die rotondes in tegengestelde richting fietsen. Ik word al onzeker van rotondes na een ongeluk die ik kreeg op de rotonde. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-20 15:21

Mijn vriend die weer gaat zitten werken op zondag terwijl ik al een week geleden heb gevraagd of hij me wil helpen met het zoeken van een baantje met mijn broertje die autisme heeft. Ben zo klaar met die k*tbaan van hem die altijd maar overal voor gaat

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 16:10

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die weer gaat zitten werken op zondag terwijl ik al een week geleden heb gevraagd of hij me wil helpen met het zoeken van een baantje met mijn broertje die autisme heeft. Ben zo klaar met die k*tbaan van hem die altijd maar overal voor gaat

Begrijp je heel goed.. super vervelend :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:05

Mensen die een grote mond tegen je hebben omdat je bestemmingsverkeer bent -O-

Voor de toevoeging het is een fietspad / weg maar met name een fietspad. Voor het pad staat een verbodsbord met daaronder met uitzondering van bestemmingsverkeer. Je mag er zelfs 60 rijden maar dat doe ik nooit omdat er mensen fietsen. Ik rij altijd de berm in met 10 km en blijf ook stilstaan als ze erbij willen. En altijd die oude mensjes op hun dure elektrische fietsen die haast hebben. Het is zondag kalm even :')

Vaak als ze mijn auto zien staan hoor ik ze ook praten zodat ze zien dat er een kudde paardjes staat waar ik heen ga houden ze acuut op :')

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:07

Dat ik mij ineens echt heel eenzaam voel, omdat ik vrijdagavond me verkeerd heb geuit tegen iemand en die nu volledig klaar me is. Het blijft me maar achtervolgen en ik kan het niet afschakelen. |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:09

Mensen die zichzelf onderdompelen in aftershave/parfum zodat ze 10 km verderop nog te ruiken zijn :r.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:09

Wat balen Pareltje, als je een pb wil sturen voor luisterend oor is dat prima hoor, wel herkenbaar overigens (ik kan ook dingen zeggen die op een ander totaal verkeerd overkomen).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:10

xPareltje schreef:
Dat ik mij ineens echt heel eenzaam voel, omdat ik vrijdagavond me verkeerd heb geuit tegen iemand en die nu volledig klaar me is. Het blijft me maar achtervolgen en ik kan het niet afschakelen. |o

Als je je verhaal kwijt wil, mijn inbox staat open :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:18

xPareltje schreef:

Even laten rusten. Hoe moeilijk dat ook is. Vaak gaat de ander dan ook wel nadenken maar kan best zijn dat hij of zij daar even tijd voor nodig is.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 17:36

Dat ik de verjaardag van een van mijn beste vriendinnen door drukte helemaal vergeten was en haar niet een felicitatie heb gestuurd.

Zo irritant. Weet dat ze 17 september jarig is maar op die dag ging geen lampje branden..

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 20:02

Dat ik deze hele week al een emotioneel wrak ben :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 20:08

Mensen die tijd gaan lopen rekken terwijl ik al 1 uur wacht om naar huis te gaan. Helaas is er geen mogelijkheid om zonder deze persoon te vertrekken.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 20:25

Marocje schreef:
Wat balen Pareltje, als je een pb wil sturen voor luisterend oor is dat prima hoor, wel herkenbaar overigens (ik kan ook dingen zeggen die op een ander totaal verkeerd overkomen).

Zertab schreef:
xPareltje schreef:

Als je je verhaal kwijt wil, mijn inbox staat open :knuffel:

Dankjewel lieve meiden, ik denk dat ik wel mijn hartje wil luchten als het me lukt. :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 20:26

Zebrastreep schreef:
xPareltje schreef:

Even laten rusten. Hoe moeilijk dat ook is. Vaak gaat de ander dan ook wel nadenken maar kan best zijn dat hij of zij daar even tijd voor nodig is.

Het is gewoon een hork. Maar ik ga het proberen voor nu los te laten en dan zie ik het wel. Maar het is verdomme moeilijk om niet te reageren. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 20:51

HorseTimeXL schreef:
Dat ik de verjaardag van een van mijn beste vriendinnen door drukte helemaal vergeten was en haar niet een felicitatie heb gestuurd.

Zo irritant. Weet dat ze 17 september jarig is maar op die dag ging geen lampje branden..

Is ze daar boos om? Anders kun je het haar toch eerlijk laten weten?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 21:43

Ik had een nieuwe afwasborstel gekocht en de twee die er lagen weggeflikkerd. Blijkbaar was er daarvan één van mijn huisgenoot want ik hoorde daarnet van een andere huisgenoot dat ze vanmiddag heeft staan gillen: "Verdomme! Ze heeft gewoon mijn borstel weggeflikkerd!". Op het ding stond overigens geen naam dus ik ging er vanuit dat hij 'van het huis' was aangezien hij samen met de andere afwasborstel door de hele keuken slingerde.

Maar kom maar op. Die meid moet eens even heel goed in de spiegel gaan kijken. Ik ben helemaal klaar met de bitch-attitude. Het ene moment worden ik en mijn andere huisgenoot genegeerd, en het andere moment is ze poeslief. Huishoudelijke taken worden gewoon niet gedaan. Achter haar reet opruimen is ook te veel gevraagd (het afdruiprek staat al een week lang vol met haar zooi), en een beetje rekening houden met elkaar is al helemaal uit den bozen.

/rant

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 21:44

Mensen vanmiddag in het losloopbos met een loopse teef die aan andere mensen gaan vragen om de honden aan te lijnen. Ga dan niet op een drukke zondagmiddag daar naar toe. (het is daar op zondag met goed weer altijd vrij druk.)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 21:45

Steeph schreef:
Ik had een nieuwe afwasborstel gekocht en de twee die er lagen weggeflikkerd. Blijkbaar was er daarvan één van mijn huisgenoot want ik hoorde daarnet van een andere huisgenoot dat ze vanmiddag heeft staan gillen: "Verdomme! Ze heeft gewoon mijn borstel weggeflikkerd!". Op het ding stond overigens geen naam dus ik ging er vanuit dat hij 'van het huis' was aangezien hij samen met de andere afwasborstel door de hele keuken slingerde.

Maar kom maar op. Die meid moet eens even heel goed in de spiegel gaan kijken. Ik ben helemaal klaar met de bitch-attitude. Het ene moment worden ik en mijn andere huisgenoot genegeerd, en het andere moment is ze poeslief. Huishoudelijke taken worden gewoon niet gedaan. Achter haar reet opruimen is ook te veel gevraagd (het afdruiprek staat al een week lang vol met haar zooi), en een beetje rekening houden met elkaar is al helemaal uit den bozen.

/rant

Wij hebben nog een zolder over :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 22:04

Verkeerde schoenen aangetrokken voor een dag vandaag, dus nu zere voeten en m’n knie loopt ook weer te janken. Vriend, ik sport al niet omdat dat bevorderlijk is voor het herstel, doe braaf m’n oefeningen, hou je gewoon gedeist. :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 22:15

M’n merrie die ik afgelopen juni verkocht had is deze nacht plots overleden. Miskraam gekregen, haar vruchtzak hing uit haar lichaam, en nadien een hartaanval gekregen. (Zei de DA) Slik :(:)
Wat een idiote dagen. Ze was echt mijn maatje voor lange tijd en ik voel me nu zo schuldig dat ik haar toch verkocht heb...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 22:29

Steffi4 schreef:
M’n merrie die ik afgelopen juni verkocht had is deze nacht plots overleden. Miskraam gekregen, haar vruchtzak hing uit haar lichaam, en nadien een hartaanval gekregen. (Zei de DA) Slik :(:)
Wat een idiote dagen. Ze was echt mijn maatje voor lange tijd en ik voel me nu zo schuldig dat ik haar toch verkocht heb...

Ah jasses, de moeder van mijn leasepaard is hier ook aan overleden. Sterkte met je verlies, het is ook zo kort geleden ook dat ze nog van jou was, dat zal vast heel veel zeer doen Y;( :knuffel: