Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Ook hier toch een ergernis die ik jullie niet wil onthouden. Reed zondagavond na 19.00 uur naar huis. Traject Utrecht (A27) - Den Bosch (A2). Vanaf Everdingen mag je na 19.00 130km/h rijden en wordt de A2 vierbaans. Ik heb vanaf Everdingen tot aan Deil mij geïrriteerd aan een automobilist die geheel links reed met 120km/h en weigerde om naar rechts te gaan. Op een gegeven moment kom ik dan ik het ‘probleem’ dat de rechter banen gewoon vrij liggen, je niet rechts mag inhalen maar ik wel 130km/h rijd. Heb hier toch maar gewoon doorgereden en de linkerbaanrijder links laten liggen waardoor ik dus rechts inhaalde. Heel aso, ik weet het, maar zo irritant als ze gewoon niet aan de kant gaan.
Hoe gaan jullie met zo’n situatie om? Kiezen jullie er dan ook voor om toch op de rechterbaan door te rijden? Er op de linkerbaan achter blijven hangen? Of je snelheid op de rechterbaan aan te passen?
FrNo schreef:Het lijkt er dan op of ze er dan vanuit gaan dat iedereen wel remt zodat ze vrolijk door kunnen rijden.
FrNo schreef:Het lijkt er dan op of ze er dan vanuit gaan dat iedereen wel remt zodat ze vrolijk door kunnen rijden.
Exitium schreef:Ik had vanmiddag een idiote vrachtwagenchauffeur.Ik rij op de dijk, vrachtwagen staat bij een T-splitsing en draait terwijl ik (van rechts) aan kom rijden en er bijna ben doodleuk de dijk op. Kon flink op m'n rem
Had ook geen knipperlicht aan ofzo, ik moest gewoon rechtdoor