Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Maar nu weten we nog niet wat voor servies het is?
Haarbal schreef:Ik kom even binnenvallen (sorry!), net met trillende handjes een bericht voor mijn 70-jarige vader verstuurd op MP, misschien heeft iemand van jullie nog een tip?
Hij had een sjiek servies gekocht voor 70 euro (25 delen). Nou, het pakket was verpakt in een slappe flodderdoos, maar halfvol dus alles kon heel de doos door stuiteren en schuiven, en hier en daar een stukje keukenpapier. Niks piepschuim of bubbeltjesfolie. Terwijl hij die mevrouw gezegd had hoe ze het moest verpakken en ze aangaf dat ze het goed strak zou inpakken in een dubbele doos etc etc.
Dus huilen stond mijn arme ouwe paps nader dan het lachen toen hij de doos openmaakte. Er waren van de 25 delen maar liefst 11 delen aan gruzelementen en 5 delen zaten er uberhaupt niet in.Hij wist even niet meer hoe hij het had, dus ik heb voor hem gemaild met de verkoper en voorgesteld dat ze 30 euro terugboekt van de 70. Ik vind het mega sneu voor mijn pa want hij had zich er zo op verheugd... Kan ik verder nog iets doen? Ik ben zelf niet zo'n marktplaatsridder...
Kirrietje schreef:Ik heb er gister weer wat advertenties opgezet waaronder een winterjas. Maar 1 winter gedragen zo goed als nieuw, echt leer en echt bont. Ligt nu alweer even in de kast. Kostte me nieuw 270 euro, nou hoef ik ook echt niet de volle pond ervoor ofzo, maar dat iemand vanochtend een bod deed van 15 euro dacht ik echt really?
Kirrietje schreef:Ik heb er gister weer wat advertenties opgezet waaronder een winterjas. Maar 1 winter gedragen zo goed als nieuw, echt leer en echt bont. Ligt nu alweer even in de kast. Kostte me nieuw 270 euro, nou hoef ik ook echt niet de volle pond ervoor ofzo, maar dat iemand vanochtend een bod deed van 15 euro dacht ik echt really?
Laurora schreef:Maar bieden naar waarde is ook moeilijk. Niet op jou gericht hoor Kirrietje, maar soms staat er ergens geen richtprijs bij en dan "bieden naar waarde"
dan kijk ik rond op google en marktplaats naar de gemiddelde waarde van zo'n product en soms liggen die prijzen zo belachelijk ver uit een dat ik echt niet in kan schatten wat die "waarde" dan precies is.
ik wil uiteraard ook gewoon een goede deal, dus zal dan eerder te weinig bieden dan te veel.