Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Dat iemand gewoon het fatsoen heeft om te zeggen dat ie er geen zin in heeft?
Resistance schreef:Dat iemand gewoon het fatsoen heeft om te zeggen dat ie er geen zin in heeft?Kijk, graag of niet graag hoor. Ik zit er niet mee. Ik vind het enkel triest dat er zoveel mannen zijn, beroemd of niet, die dan maar niets meer zeggen?
Resistance schreef:Dat iemand gewoon het fatsoen heeft om te zeggen dat ie er geen zin in heeft?Kijk, graag of niet graag hoor. Ik zit er niet mee. Ik vind het enkel triest dat er zoveel mannen zijn, beroemd of niet, die dan maar niets meer zeggen?
daffodil schreef:Resistance schreef:Dat iemand gewoon het fatsoen heeft om te zeggen dat ie er geen zin in heeft?Kijk, graag of niet graag hoor. Ik zit er niet mee. Ik vind het enkel triest dat er zoveel mannen zijn, beroemd of niet, die dan maar niets meer zeggen?
ehhh jij was degene die terugkrabbelde...als iemand dat bij mij doet, ben ik ook klaar met je hoor en ik ben geen BNer die echt niet op zijn knieen hoeft voor aandacht of voor een heel makkelijk partijtje ketsen.
Gini schreef:Waar zegt iemand dat dat niet mag dan? Tuurlijk mag dat, maar leuk is het niet. Hier worden de rollen wel heel erg omgedraaid.
Persoon A zegt op het laatste moment af.
Persoon B is daar wel ok mee, maar zal dus iets enthousiasme temperen, want denkt dat persoon A dus niet echt zin heeft in de date, anders zeg je niet af.
Persoon A vindt persoon B ineens onfatsoenlijk.
Sorry, maar zie je echt niet dat dat een heel gekke redenatie is?
Relaxed schreef:Ik had gisteren mijn date die vorig weekend niet door ging. De verwachtingen waren hoog, de date was gezellig, maar ik mis toch iets.. Twijfel om nog voor een 2e date te gaan, ik miste gewoon de aantrekkingskracht. En met 6-7 bier op achter het stuur stappen vond ik ook wel een dingetje