Dat zou ik echt nooit willen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:furious schreef:En toch is dit vaag. De meneer in kwestie zal vast nog in leven zijn. Maar toen ik research deed voor mijn boek kwam er uit verschillende onderzoeken/rapporten naar voren dat mensen die van grote hoogte vallen vaak sterven vanwege intern falen i.v.m. langdurige externe druk. Oftewel, je organen krijgen zo'n klap dat je voor de val al dood bent.- https://www.telegraaf.nl/nieuws/1495851 ... um=organic
Een Russische vrouw heeft een wild feestje in Sint Petersburg niet overleefd. Ze viel van negen hoog te pletter van een flat toen ze met een man seks had op de vensterbank.
En dan het lugubere:Dan man overleeft het, omdat de vrouw onder hem de klap opvangt
Miiej schreef:Ailill schreef:En toch is dit vaag. De meneer in kwestie zal vast nog in leven zijn. Maar toen ik research deed voor mijn boek kwam er uit verschillende onderzoeken/rapporten naar voren dat mensen die van grote hoogte vallen vaak sterven vanwege intern falen i.v.m. langdurige externe druk. Oftewel, je organen krijgen zo'n klap dat je voor de val al dood bent.
Maar hoe zit dat dan met bungeejumpen en uit een vliegtuig springen?
Ailill schreef:Miiej schreef:[ Afbeelding ]
Maar hoe zit dat dan met bungeejumpen en uit een vliegtuig springen?
Sanet schreef:dat koord rekt uit dus je stopt niet ineens in je val. De grond remt je niks af.. of je niet via struiken of zonnescherm vallen.Bungee is niet hoog genoeg denk ik? En uit een vliegtuig doe je al voordat je in de buurt van de grond komt je parachute open...
Bubblewrap schreef:Bijzonder! Je hoort het inderdaad wel vaker.
Je hoort het ook bij mensen die bijv. een ongeluk hebben gehad. Ze roepen 'het valt wel mee!'.
Ondertussen begint het te regenen en zegt een voorbijganger: 'in mijn auto is het droog'. Slachtoffer gaat zitten in e auto, wordt rustig, en merkt bij aankomst van de ambu ineens dat zijn/haar nek wel zeer begint te doen... En zo wordt de mooie auto van de voorbijganger binnen een uur een cabrio.