Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:44

maessie schreef:
Hmm bij ons in de appie is hij niet meer, maar misschien wel te bestellen.
Candyonline staan ze helaas niet meer op, krijg een foutmelding.
Amazon is ook een goeie! Al is 12 misschien wat veel :D
Thanks voor de tips dames!

Als je bij Candyonline in de zoekbalk m&m intypt krijg je ook de salted caramel. Ik kan m ook gewoon in mn winkelwagen doen....

Boterbloem90

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 17:48

Ik zag ze vandaag in de kruidvat liggen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:04

Ik zoek...

Een klipsluiting voor een portemonneetje maar dan NIET van een chinese website of dropshipper. Dus dit:

Afbeelding

maar dan van een fatsoenlijke (web)winkel. Weet niet of het mogelijk is, en zo ja dan is het wss duurder maar ik heb principes :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:09

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:23

Dat zocht ik idd, dankjewel _O_

Idd, de garantie heb je niet. Maar het gaat om het idee :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:56

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:45

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:51

Ohh ik kan het niet hebben dat ik het niet kan vinden. Op Facebook een post tegen gekomen, recentelijk ook nog, over het vlechten van langere manen in mooie knotten, ze vlocht ze ongeveer tot de helft en draaide hem daarna door de eigen knot heen en pakte die pluk weer verder bij de volgende?? Het was een schimmel iniedergeval maar ik kan de post nergens meer terug vinden....

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:54

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:34

billy3105 schreef:
Ohh ik kan het niet hebben dat ik het niet kan vinden. Op Facebook een post tegen gekomen, recentelijk ook nog, over het vlechten van langere manen in mooie knotten, ze vlocht ze ongeveer tot de helft en draaide hem daarna door de eigen knot heen en pakte die pluk weer verder bij de volgende?? Het was een schimmel iniedergeval maar ik kan de post nergens meer terug vinden....

Ik heb hem ook gezien, maar weet ook niet meer waar op FB... Wat me wel opviel was dat ze daar onderlangs vlochten en niet zoals bij de Haflinger "gewoon". Geen idee waarom dat was, maar het viel me gewoon op.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:54

Hoi! Ik heb een zoekertje, misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben ooit in de kampeerwinkel een soort zakmes tegen gekomen met daarin ook bestek en wat andere tools. Maar nu kan ik hem nergens meer vinden :( Weet iemand wat ik bedoel, of kent iets vergelijkbaars? ik wil graag kampeerbestek wat ook mee kan op festival, AKA handig als het bij elkaar blijft anders raakt het allemaal kwijt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:56

Magrathea schreef:
Hoi! Ik heb een zoekertje, misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben ooit in de kampeerwinkel een soort zakmes tegen gekomen met daarin ook bestek en wat andere tools. Maar nu kan ik hem nergens meer vinden :( Weet iemand wat ik bedoel, of kent iets vergelijkbaars? ik wil graag kampeerbestek wat ook mee kan op festival, AKA handig als het bij elkaar blijft anders raakt het allemaal kwijt :=

https://www.google.com/search?q=zwitser ... ve&ssui=on

Google is your best friend. ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:01

nou, dat had ik geprobeerd maar je kreeg alleen maar enkele opvouwbare stukken bestek :o maaaar het stuk "zwitsers" heb ik niet aan gedacht :))

(ik had overigens wel dingen geprobeerd als "festival zakmes" maar dan zijn je enige hits over de film "het zakmes" := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:46

Zwitsers was het toverwoord dus? Ja die moet je maar net in gedachten krijgen dan he?

Ik heb zelf net een week gedaan over wat een "niet mandarijn, maar dat andere kleine oranje ding" moest zijn.
Mineola. :+

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:54

Jet schreef:
billy3105 schreef:

Ik heb hem ook gezien, maar weet ook niet meer waar op FB... Wat me wel opviel was dat ze daar onderlangs vlochten en niet zoals bij de Haflinger "gewoon". Geen idee waarom dat was, maar het viel me gewoon op.

_/-\o_ held! Ik heb hem afwisselend boven en onder langs geprobeeerd ( I know zonder enige logische afstand tussen de knotten en met droge manen) en vond ze onderlangs wel mooier!
Afbeelding
De eerste en de laaste is onderlangs gegaan

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 13:53

Ik vond bij die van bovenlangs dat je de vlecht in het knotje niet zo mooi zag... Bij die van onderlangs wel...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 17:35

Ik zoek iemand die verstand heeft van Blue Yeti Microfoons en die mij met een set-up kan helpen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 19:40

ScarOfWars schreef:
Ik zoek iemand die verstand heeft van Blue Yeti Microfoons en die mij met een set-up kan helpen.

Inmiddels niet meer nodig

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:59

Ik ben heel benieuwd of iemand dit weet. Ik struin het hele internet af maar vind niets. Ik zoek:

- goedkope houten pijlen (< 4,- per stuk, liever per set)
- 32 inch lang
- met punt zonder weerhaken
- leverbaar vóór 1 oktober

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 20:39

En nog een vraag (sorry, ik kan niet meer wijzigen).

Ik ben op zoek naar veren. Gewone veren, geen donsveertjes of pauwenveren ofzo. Gewoon normale veren. Je kan ze wel online bestellen, maar ik wil weten waar ze vandaan komen. Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden? Ik wil ook best zelf rapen, maar in de buurt heb ik de afgelopen week niks gezien...

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 20:47

Sheran schreef:
En nog een vraag (sorry, ik kan niet meer wijzigen).

Ik ben op zoek naar veren. Gewone veren, geen donsveertjes of pauwenveren ofzo. Gewoon normale veren. Je kan ze wel online bestellen, maar ik wil weten waar ze vandaan komen. Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden? Ik wil ook best zelf rapen, maar in de buurt heb ik de afgelopen week niks gezien...

Mijn buurvrouw heeft altijd veren op mp staan
Afbeelding

Afbeelding

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:24

Het liefst haal ik het van marktplaats (max 30km rondom Leek, Groningen) maar als iemand een site weet met een los statief/voet (met zo'n buis) voor een ventilator zie ik het graag.
Ik heb een ventilator die van de statief/voet afgehaald kon worden en ergens aan opgehangen. De voet gebruikte ik ook voor mijn buste/paspop torso, die onderin een opening heeft en perfect op de ijzeren buis van het statief van de ventilator paste. Helaas is bij de verhuizing een paar jaar geleden een poot kapot gegaan dat ook niet meer te maken was met ductape :')
Nu pak ik mijn hobby met kleding maken weer op dus een staander zou wel handig zijn, ook voor de ventilator.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:01

Dank je Lotje!!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 12:53

Is er toevallig iemand die dit kruidenrekje van Ikea heeft?
Afbeelding

Ik zoek namelijk de maten :Y)
En dan de binnenmaten, zodat ik weet welke maat potjes erin passen en hoeveel naast elkaar.
Dus als iemand dat rekje toevallig heeft en er even een lineaal langs wil leggen _/-\o_

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 12:55

Ik wil vanmiddag wel even voor je meten. Ben nu niet thuis...