Wel grappig trouwens.. Die date automonteur is ineens veel geinteresseerder! Hij weet al dat ik met een ander nu afgesproken heb (zelf heeft hij ook al weer een match maar nog niet afgesproken). Maar krijg beetje idee dat hij er toch van baalt haha...
Geef jij meteen je nummer dan? Ik haak af bij mensen die meteen willen whatsappen..
Neee... hier zit nog een periode tinderen overheen En het moet wel klikken
suikermeisje
Geplaatst: 28-04-17 21:41
DanielleB schreef:
Nee! Ook niet als match gehad. Hoe oud ong?
Nu 23/24 geloof ik. Rond deze tijd jarig. Blond en gespierd.
Nee niks achter me aan. Twee jaar geleden twee dates mee gehad en ben soms gewoon nogal nieuwsgierig
Tanya
Geplaatst: 28-04-17 22:15
Nou, mijn relatie is uit Hij kon zijn studie en werk niet met mij combineren, en wilde niet maar voor 50% voor iets gaan... dus ja. Ik denk dat hij me ook gewoon niet leuk genoeg vond, want anders doe je nog wel moeite om het te laten werken toch?
Dan zou je er alles aan doen om het wel te laten werken. Sterkte . Komt vast iemand voorbij die voor 100% voor je gaat
Flessuh
Geplaatst: 28-04-17 22:18
Tanya schreef:
Nou, mijn relatie is uit Hij kon zijn studie en werk niet met mij combineren, en wilde niet maar voor 50% voor iets gaan... dus ja. Ik denk dat hij me ook gewoon niet leuk genoeg vond, want anders doe je nog wel moeite om het te laten werken toch?
Vent en ik zijn nog steeds samen. Het is soms erg moeilijk vanwege zijn werk wat wr demanding is. Maar tot nu toe komen we er nog goed samen uit. We komen 10 mei samen naar Nederland, kan hij eindelijk mijn ouders ontmoeten. We praten steeds meer over toekomstplannen samen, ookal willen we daarmee nog niet haasten. Aangezien hij Amerikaan is, moeten we dan ook meteen trouwen etc, en dat vinden we wel erg snel. Daar ben ik ook nog niet klaar voor.
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 17:33
Kan ik me voorstellen, hoe lang zijn jullie nu samen?
@yvanka, balen zeg, wat had ie nu weer voor smoes? Kom er dan indd gewoon voor uit zeg
@tanya , schiet je niks mee op zo'n gast, je moet iemand hebben die vol voor je gaat .
Ik zit hier weer even in een halve paniekmodus, hij heeft echt behoorlijk wat issues (en op zijn kerfstok) en ik ga een beetje heen en weer tussen verliefd, want hij is leuk en OMG, wat heb ik me nu op de hals gehaald, want het is wel een aparte. Vriendin van me heeft een hele nare relatie gehad met een gozer die hier en daar een beetje dezelfde trekjes heeft en dat is wel iets wat me afschrikt.. Wie weet valt het mee, maar die alarmbellen zijn er nu eenmaal. Wist ik op voorhand wel, maar ergens wil ik het ook de kans geven, zo vaak komt dit nou ook niet voor bij me . Maar wel met een beetje gereserveerdheid iig
Als je die alarmbellen en twijfels nu al hebt dan zou ik ermee stoppen...... Hoe langer je ermee doorgaat hoe meer ellende het is om ermee te stoppen vaak.... Bij twijfel niet doen
Weer hetzelfde, hij zit niet lekker in mijn vel. Wil zijn beste kant aan mij laten zien, wil het laten werken en daardoor wil hij niet afspreken nu hij zich niet blij voelt. Hij zegt dat hij weet dat hij het idee geeft dat het aan mij ligt en dat dat echt niet zo is, dat ie me juist wil leren kennen. Heb gezegd je moet elkaar leren kennen als jezelf, en daar hoort ook bij dat je misschien wat minder blij aanwezig bent, dat dat niet uit maakt. Maar toch wil hij niet dat ik kom.