geerte schreef:Het is maar -8 vandaag hoor.Brrrr Mijn pakketje is klaar om te versturen, ik hoop dat de ontvanger er blij mee gaat zijn.
Alles ingepakt, past mooi in de doos. Vandaag nog even iets bij de kringloop gehaald Wacht alleen nog op de internetbestelling Maar goed, we hebben nog tijd genoeg
Rebecca schreef:Ik heb niks zelfgemaakt , nu voel ik mij een loner Ik ook niet Ik heb de cadeaus zelf ingepakt
Ik kan echt geen doos vinden, ben al langs vier verschillende winkels langs geweest. Ik denk dat ik de kadootjes maar zelf moet houden.
geerte schreef:Ik kan echt geen doos vinden, ben al langs vier verschillende winkels langs geweest. Ik denk dat ik de kadootjes maar zelf moet houden.Hier zelfde probleem
Hier ook nog geen doos. Voor de hint moet ik nog even gaan zitten.Stomme doos..... van de week even voor kijken.
Bij de AH, hebben ze nu van die hele grote vierkanten dozen in de winkel staan! Misschien mag je naar Sinterklaas wel zo'n doos hebben!
Wat zijn jullie creatief allemaal! Maar gelukkig ben ik niet de enige die niets zelf gaat maken trouwens, er is me net toch een beauty bezorgd bij mij.... En ja, hij is praline gevuld
Hier de doos uit de supermarkt Voor de mensen die geen doos hebben: even op facebook gooien dat je voor een sint/kerstcadeau een doos nodig hebt?Of supermarkten langs etc..
Denk dat als ik op fb zet dat ik op zoek ben naar een lege grote doos dat ik rare reacties ga kriigen ben ik bang
mag je hint ook met iets anders te maken hebben? of moet het echt je naam zijn??mag ook via pb beantwoord worden.