Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IHN schreef:ow...had het laatst met een auto...kom ik daar te kijken, proefrijden. Ik had al gezegd dat als het goed leek ik ermee naar de TUV wilde voor een check. Nou ja..proefrijden leek wel goed, ik hoorde alleen een klein rateltje. Zegt ze: er komt over 20 minuten nog iemand kijken voor de auto, dus als je hem wilt moet je het nu zeggen. Ik zeg: uh....je laat iemand komen terwijl ik nog aan het proefrijden ben? Ja...jij zei dat ie een rateltje had, dus ik dacht als je hem niet neemt...ik zeg: ik had al gezegd dat ik hem nam als ie goed was en dat ik dat graag wilde testen...heb gebeld met vaste garage en die gaf aan dat dit moel wel vaak problemen had. Daarbij vond ik het totaal ongeloofwaardig...de volgende koper kwam dus aan met het hele gezin in de auto, vrouw en kids bleven zitten...man liep om de auto heen, zei o...mooi hij heeft nog een jaar tuv. goede auto hoor: ik koop hem. eigenaresse zei toen: nee, dat kan niet. Zij wil hem kopen. En wil er morgen mee naar de garage rijden dus ik hou hem nog een dag voor haar vast. Kerel zei: nou, leuk dan..kom ik daarvoor hierheen, en vertrok weer. Enfin...heel duidelijk een truc en gewoon kennissen van hun waarschijnlijk. Enfin...ze zouden de auto naar mijn garage rijden de volgende dag en daar zouden we ons dan treffen..krijg ik de volgende dag een berichtje: wie betaald de dieselkosten? (echt he...4 euro ofzo op een auto van 4000 euro). Dus toen was ik er klaar mee: ik zeg...verkoop hem maar aan die andere die hem wilde hebben, het is mij teveel gedoe met jullie. Wat denk je? Is nu een ruime maand geleden en de auto is nog niet verkocht
ProudJustify schreef:Vorige week een afspraak gemaakt om bij een trailer te gaan kijken en de avond van tevoren een berichtje krijgen dat de afspraak niet door kan gaan omdat de trailer verkocht is![]()
Vond het niet heel netjes, had dan gezegd dat er meerdere geinteresseerden waren dan kun je daar rekening mee houden. Ze kon zelf niet eerder en dan ineens issie verkocht.
Nah ja, hou em dan lekker
IHN schreef:Ja idd heb inmiddels een andere auto...bevalt goed behalve dat ie al 3 weken bij de garage staat vanwege een kapot roetfilter...gelukkig had ik expliciet garantie voor roetfilter gevraagd en gekregen...de verkoper heeft nu koppijn zegt ie:):):)
loez schreef:IHN schreef:Ja idd heb inmiddels een andere auto...bevalt goed behalve dat ie al 3 weken bij de garage staat vanwege een kapot roetfilter...gelukkig had ik expliciet garantie voor roetfilter gevraagd en gekregen...de verkoper heeft nu koppijn zegt ie:):):)
Slim!!
Dat hij hoofdpijn heeft snap ik wel haha duur geintje!
Susanne schreef:Mehhh zo stom, ga je akkoord met een bod en krijg je gewoon geen enkele reactie meer. Doe dan gewoon geen bod