Ik heb met koningsdag met de trein gereisd en ook vorige week. Nou, ik was doof toen ik de trein uit kwam. Alleen maar schreeuwen en dronken mensen. Vanochtend stonden ze om half 9 ook al met bier te schreeuwen. Ben blij dat ik niet terug hoefde met de trein
Steeph
Geplaatst: 14-05-17 21:12
Net op traject Den Bosch-Eindhoven waar dit weekend bussen rijden i.v.m. ondehoud ofzo, een meid die het nodig vond om haar koffer (en dan niet formaat 'weekend' maar formaat 'vakantie') mee te nemen ín de bus, dus niet in het bagage compartiment onderin de bus en hem naast haar óp de stoel neer te zetten...
Ik ging vanochtend van Rotterdam naar Rijswijk, reed de trein die we wilde nemen kwam ineens niet, was nergens te vinden waarom niet, wel konden we ruim een half uur op de volgende wachten.
En vorige week dat ik vanuit m'n stage in rdam IJsselmonde naar huis ging en dat er 3 bussen achter elkaar waren uitgevallen, weer nergens een reden te vinden en toen ik de hoop opgegeven had dat ik nog thuis kwam, kwam de bus eindelijk
MarlindeRooz
Geplaatst: 15-05-17 08:30
Wanneer er 2 bussen 66 gaan op hetzelfde tijdstip... (8:33) En 9292 zegt "via Delden naar Oldenzaal". En op de ene bus staat Delden en op de andere Oldenzaal.
Hoezo verwarrend. Ik trap er elke keer weer bijna in.
Ohjee, ik krijg net een NL-Alert dat de binnenstad van Rotterdam vol is en ze afraden om erheen te gaan. 3x raden wie er onderweg is naar Rotterdam om naar school te gaan
Ow ik geloof best dat het onwijs druk geweest is hoor, heb ook net geluk denk ik! Er stonden wel een paar hoopjes fans op het perron te schreeuwen naar degene op het andere perron, maar die waren gelijk bij de trap blijven staan. Ik ben helemaal voorin ingestapt
Ja bij eindhoven was het sowieso lastig nu toch? Was weer iemand voor de trein gesprongen zag ik, en bij schiphol ook iemand
Ja eerst al een persoon op het spoor, toen ik heen ging, en nu idd aanrijding met een persoon bij Utrecht. Dus alles naar Utrecht reed maar tot den bosch.
Aanrijding met persoon rond schiphol (toch?) zorgde ervoor dat ik een uur later thuiskwam. Wilde vanuit Lelylaan naar Hoorn, maar daar reed écht niks. Ben met de metro naar Sloterdijk gehobbeld en vanaf daar in een megadrukke intercity zonder internet gestapt maar ik ben net weer een uurtje veilig thuis
Haha vanochtend iets stoms! De incheckpoorten stonden allemaal op rood kruis! Dus toen er een man van de andere kant kwam rende ik er ook snel door, hek klapte weer dicht en die gaf niet mee!