Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:30

Ladybird schreef:
Jongens verlieft zijn heeft niet alleen met uiterlijk te maken :+

Ik weet het, maar tóch. Hoe kun je nou een kunstje doen op iemand die zó lelijk is en ook haar best niet doet om het beter te maken? Ik vind dit best nare gedachtes, dat ik die heb, maar ik heb ze nu eenmaal :') Er zijn mensen dat ik denk mwoh, niet mijn smaak. Maar ik heb het nu over wat ik echt oerlelijk vind....

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 03:22

Janine1990 schreef:
Jindai schreef:

:')

Ik heb een hele lelijke buurvrouw, lief mens verder hoor, maar bepaald niet moeders mooiste. Toen ze vertelde dat ze een paar jaar geleden nog getrouwd was, dacht ik dus ook, hóe dan??! :')

Herkenbaar. Ik ben verre van lelijk. Maar soms zie ik dames een vent krijgen en dan denk ik echt.... eigenlijk denk ik dan niet zoveel. Mn mond staat gewoon een poosje open. It's just too much

Euhhh, maar daarom kan iemand anders jou wel "lelijk" vinden.. Tis maar net op wat voor type je valt. Een lelijk karakter maakt ook lelijk :j is geen persoonlijke aanval, ik wil het in perspectief zetten :)

RoosDeG

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 06:36

Ik vind mensen die zichzelf mooi vinden en het openlijk uiten, bij voorbaat al geen leuk gezeldschap.
Iedereen is mooi op zijn eigen manier :o

&

Ik heb manlief op de bank laten slapen vanacht door me als een kreng te gedragen..
Wilde het bed en de dekens voor mezelf :o

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 08:45

Ik ben iemand die over het algemeen niet als moeders mooiste word beschouwd. ORK(Ontiegelijke Rot Kop) is veel gebruikt richting mij. Maar ik ben wel fly as f*ck. Ik kreeg zelf een chick hunt verbod als ik met de heren weg ging want ik kaapte alle meiden weg.

Mijn confession hierover:het is zo ontzettend makkelijk.

Voor meiden. Hoe meer make up hoe makkelijker. De make up verraad vaak dat zij best wel onzeker zijn dus makkelijker. De make up verbergt dan dat ze zonder er niet er al te best uit ziet. Een paar complimentjes en voila!
Confession: zon plamuur muur of grindtegel hoef ik dan eigenlijk niet. In mijn mening zijn die vaak veel te bitcherig. En wat doe je je huid toch aan.
Ik heb een keer een tijdje een meidje gadate die een grindtegel was. Ik schrok me de volgende morgen kapot. Met make up zag ze er goed uit zonder..... maar als nog hield ik van der maar door de verliefdheid zag ik niet wat voor tuthola ze was, wat maakt liefde toch blind.

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom je jezelf zoveel make up aan doet dat je op een monster lijkt. De make up is vaak de schadelijke factor voor de huid.

Volgende:
Een meid met weinig make up is vaak lastiger omdat deze haar schoonheden meer showd. Deze gebruikt make up om haar schoonheden de accentueren. Bij dit type gebruik ik het verhaal dat ikzelf heel graag zou willen experimenten en vraag hoe zij zit. Als zijzelf er ook geintresseert in is ga ik er mee verder. Ik vertel dan wat ikzelf mooi vind aan vrouwen maar noem dan veel van haar uiterlijke kenmerken op. Niet alles een paar andere zoals een net iets andere haarkleur of ander type shirt. Meestal hebben ze dan wel door dat zijzelf een eind aan het plaatje voldoen. Dan nog een paar drankjes aan bieden die zij al eerder had. En dan vragen om een luchtje te scheppen.

Kortom eerst haar op der gemak stellen. Vervolgens complimenteren. Dan nog een drankje aanbieden. En als laaste iets rustigs zoeken. 8-)

Voor degene die het zich afvragen: ikzelf draag alleen foundation op een litteken boven mijn oog, mascara en eyeliner. Dan schrik niemand zich de volgende morgen. Ik vind dat je met veel make up een "vals gezicht" creerd. Als ik wil dat iemand op mij valt dan gewoon op mijn normale gezicht.

Heren:
Vaak is dansen al genoeg. Lekker uitbundig je eigen ding doen houden heren van. Laat ook zien dat wanneer je met ze praat wel voor verschillende dingen in bent en niet zon saaie muts bent. Ik begin altijd over festivals.

Nog een confession: ik heb een ontzettende hekel aan mensen die andere hun geluk niet gunnen omdat ze bv lelijk zijn.

Nog een : de tweede methode die ik gebruik om meiden te versieren is ook op mij gebruikt geweest de eerste keer dat een meisje mij versierde.

Confession: ik gebruikte een zak chips als ontbijt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 09:46

Dat "advies" is behoorlijk off-topic :=

Confession: ik schaam me dat ik gisteren aangeschoten was tegenover m'n vriend, ik vind het niet leuk dat hij me dan zo ziet, omdat ie me niet zo goed kent met drank op..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:02

Confession: Ik ben teleurgesteld en ook wel gepikeerd op iemand uit mijn naaste omgeving.
Mijn vriend en ik hebben een poos op hun huis gepast vanwege vakantie, het huis was toen we er kwamen behoorlijk... Euhm... in geleefd...
De keuken was ook best vies en er stonden nog gebruikte dingen in die niet opgeruimd waren toen wij aankwamen.
Nou, de afgelopen tijd hebben wij de hele keuken schoon gemaakt, huis gepoetst etc (want ik heb dus echt een allergie voor vies en chaos ) dus het huis zag er spik en span uit... hele aan recht was schoon en leeg etc...
En nou kregen wij van de week een appje (toen we weer terug in ons eigen huis waren) dat ze het jammer vonden dat we niet het huis hadden gezogen... >;)
Maar dat het hele huis schoon en opgeruimd is, daar hoor je dan weer niks over :roll:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:06

Dat had ik echt niet gepikt :+ Ik zou dolblij zijn als iemand op mijn huis zou passen!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:09

speedfiets_2 schreef:
Ik ben iemand die over het algemeen niet als moeders mooiste word beschouwd. ORK(Ontiegelijke Rot Kop) is veel gebruikt richting mij. Maar ik ben wel fly as f*ck. Ik kreeg zelf een chick hunt verbod als ik met de heren weg ging want ik kaapte alle meiden weg.

Mijn confession hierover:het is zo ontzettend makkelijk.

Voor meiden. Hoe meer make up hoe makkelijker. De make up verraad vaak dat zij best wel onzeker zijn dus makkelijker. De make up verbergt dan dat ze zonder er niet er al te best uit ziet. Een paar complimentjes en voila!
Confession: zon plamuur muur of grindtegel hoef ik dan eigenlijk niet. In mijn mening zijn die vaak veel te bitcherig. En wat doe je je huid toch aan.
Ik heb een keer een tijdje een meidje gadate die een grindtegel was. Ik schrok me de volgende morgen kapot. Met make up zag ze er goed uit zonder..... maar als nog hield ik van der maar door de verliefdheid zag ik niet wat voor tuthola ze was, wat maakt liefde toch blind.

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom je jezelf zoveel make up aan doet dat je op een monster lijkt. De make up is vaak de schadelijke factor voor de huid.

Volgende:
Een meid met weinig make up is vaak lastiger omdat deze haar schoonheden meer showd. Deze gebruikt make up om haar schoonheden de accentueren. Bij dit type gebruik ik het verhaal dat ikzelf heel graag zou willen experimenten en vraag hoe zij zit. Als zijzelf er ook geintresseert in is ga ik er mee verder. Ik vertel dan wat ikzelf mooi vind aan vrouwen maar noem dan veel van haar uiterlijke kenmerken op. Niet alles een paar andere zoals een net iets andere haarkleur of ander type shirt. Meestal hebben ze dan wel door dat zijzelf een eind aan het plaatje voldoen. Dan nog een paar drankjes aan bieden die zij al eerder had. En dan vragen om een luchtje te scheppen.

Kortom eerst haar op der gemak stellen. Vervolgens complimenteren. Dan nog een drankje aanbieden. En als laaste iets rustigs zoeken. 8-)

Voor degene die het zich afvragen: ikzelf draag alleen foundation op een litteken boven mijn oog, mascara en eyeliner. Dan schrik niemand zich de volgende morgen. Ik vind dat je met veel make up een "vals gezicht" creerd. Als ik wil dat iemand op mij valt dan gewoon op mijn normale gezicht.

Heren:
Vaak is dansen al genoeg. Lekker uitbundig je eigen ding doen houden heren van. Laat ook zien dat wanneer je met ze praat wel voor verschillende dingen in bent en niet zon saaie muts bent. Ik begin altijd over festivals.

Nog een confession: ik heb een ontzettende hekel aan mensen die andere hun geluk niet gunnen omdat ze bv lelijk zijn.

Nog een : de tweede methode die ik gebruik om meiden te versieren is ook op mij gebruikt geweest de eerste keer dat een meisje mij versierde.

Confession: ik gebruikte een zak chips als ontbijt

Dat jij zo denkt over mensen die (in jouw ogen veel) make-up dragen, zegt meer over jou, dan over alle andere mensen die make-up dragen.

Confession: ik heb gisteren een zak pepernoten leeggegeten en daarna 's avonds nog schaamteloos toastjes met brie. :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:16

Amandavd schreef:
Dat had ik echt niet gepikt :+ Ik zou dolblij zijn als iemand op mijn huis zou passen!

Nou, ik ben er ook echt niet blij mee... punt is dat het gewoon geen zin heeft om er wat van te zeggen, want het zijn mensen die veel van drama houden en ook veel drama inzetten... mijn vriend en ik zijn erg nuchter en we hebben daar gewoon geen trek in :+
Dus we passen gewoon nooit meer op andermans huis :')

Confession: Ik sta veel in de keuken en vind koken en bakken geweldig.
Ik heb er ook gewoon gevoel voor en vaak besef ik niet eens wat ik allemaal in de gerechten gooi... maar het smaakt wel altijd.
Maar als ik het wel weet dan ben ik ook altijd bereid om het te delen met de mensen die het lekker vinden zodat zij het ook kunnen maken...

Maar... waar ik dan echt een gruwelijke HEKEL aan heb is wanneer mensen mijn recept gebruiken en dan aan iedereen gaan lopen verkondigen dat het HUN idee is en dat ze het helemaal zelf gemaakt hebben...
Want dat is dus NIET zo...

Zo, dat moest er echt even uit hoor, want dit zit mij al jaren dwars :') :+

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:17

Confession: ik ben (een beetje) pissig op mijn vriend omdat ik de hele vakantie geen een dag heb kunnen uitslapen. Meneer vind dat hij mij heel goed heeft laten uitslapen elke dag, wel tot half 8/8 uur! Ik vind dat dus veel te vroeg...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:19

Oh, ik gun alle mensen het om de liefde van hun leven te vinden hoor. Ook imo lelijke mensen (zoals ik al zei, lelijk is relatief). Alleen ik denk dan gewoon vaak 'hoe dan?!', vooral als ze heel veel keus hebben. Waarschijnlijk is dat omdat ze gewoon lekker zichzelf zijn, zelfvertrouwen hebben, etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:39

Confession: ik heb een meid in de klas gehad die veel te zwaar was, kleding absoluut niet kon combineren en rondliep met het idee dat ze elke dag het warm water opnieuw uitvond. En die is getrouwd. Waarvan iedereen denkt "arme vent". Niet netjes van mij en vriendinnen, maar we hebben echt zo vaak gehoopt dat haar zelfzekerheid haar ooit eens zou nekken. Zo is geschiedt trouwens.
Wat een hemels gevoel was dat, dat ze een keer met beide voeten weer op de grond werd geknald.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:35

Confession: ik vind veel confessions echt onwijs zuur overkomen. Hoop oprecht dat de mensen waar ik mee omga anders in het leven staan.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:43

Confession: Ik reed gister 20 op een 50 weg omdat iemand mij enorm op zat te naaien. Eigen schuld }>

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:45

Doubtless schreef:
Confession: ik vind veel confessions echt onwijs zuur overkomen. Hoop oprecht dat de mensen waar ik mee omga anders in het leven staan.

Nou inderdaad wat je zegt! -O-

Confession: ik zeg altijd dat ik er niet mee zit als mensen mij niet mogen, je kan niet met iedereen vrienden zijn uiteraard.. Maar ik kan er onwijs mee zitten en ik ga me dan altijd moedeloos bedenken wat ik fout doe en ik wil mezelf constant verbeteren voor anderen. Eigenlijk moet ik dat niet doen maar het kan me echt helemaal gek maken. :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:54

Doubtless schreef:

Denk dat dat ook komt omdat veel Confessions die hier geplaatst worden met irritaties te maken hebben...
Tenminste, dat is bij mij wel zo...

Confession: Toen ik stage liep in het buitenland (al wat jaren terug) samen met een goede vriendin van mij, deden wij altijd een aantal boodschappen samen aanschaffen en een aantal dingen niet.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat toen ik er achter kwam dat haar familie (bij het op bezoek komen) al mijn boodschappen aan het op eten waren (op haar aanraden, want zelf had ze niets in huis gehaald) ik de taart die ik voor ze had gemaakt heb geïnjecteerd met citroensap :+ :').

Want ik vond het toch wel zo onbeschoft. Ze kwamen op zaterdag, vrijwel al mijn boodschappen waren opgegeten... dat je niets in huis hebt alla, maar overleg het even of het oke is... (daarnaast had ik haar nog gevraagd of ze niet iets in huis moest halen voor ze) Behalve de producten voor de taart want ze hadden wel zin in een lekkere taart...(werd ook gesommeerd om die te maken) nou, het was een hele zure bijt geworden :+ :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:15

_Nelleke_ schreef:
Dat jij zo denkt over mensen die (in jouw ogen veel) make-up dragen, zegt meer over jou, dan over alle andere mensen die make-up dragen.

Als mensen elkaar blijven veroordelen op confessions is de lol om confessions te doen er ook af ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:19

Confession ; heb nog nooit make up op mijn gezicht gesmeerd, gebruik ook nooit parfum

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:21

M_D_H schreef:
Confession: Toen ik stage liep in het buitenland (al wat jaren terug) samen met een goede vriendin van mij, deden wij altijd een aantal boodschappen samen aanschaffen en een aantal dingen niet.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat toen ik er achter kwam dat haar familie (bij het op bezoek komen) al mijn boodschappen aan het op eten waren (op haar aanraden, want zelf had ze niets in huis gehaald) ik de taart die ik voor ze had gemaakt heb geïnjecteerd met citroensap :+ :').

Want ik vond het toch wel zo onbeschoft. Ze kwamen op zaterdag, vrijwel al mijn boodschappen waren opgegeten... dat je niets in huis hebt alla, maar overleg het even of het oke is... (daarnaast had ik haar nog gevraagd of ze niet iets in huis moest halen voor ze) Behalve de producten voor de taart want ze hadden wel zin in een lekkere taart...(werd ook gesommeerd om die te maken) nou, het was een hele zure bijt geworden :+ :')

Hoeveel citroenen heb je daar voor gebruik? :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:22

Confession: Ik heb absoluut geen idee hoe je jezelf moet opmaken, wat voor dingen je allemaal hebt etc. Ik gebruik alleen wel eens wat oogpotlood.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:22

Ik heb net per ongeluk een kopje van mijn huisgenootje laten vallen, en het spijt me niet. :o
Had ze het zelf haar troep maar op moeten ruimen en het schoon moeten maken want ik was daar bezig omdat het niet opgeruimt / schoon was terwijl zij dat zouden doen. :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:23

Ik geloof 4 of 5... Het netje was in ieder geval leeg :')
Ze vonden het ook erg opvallend dat ik zelf geen stukje taart nam :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:23

_sharonnn schreef:
Euhhh, maar daarom kan iemand anders jou wel "lelijk" vinden.. Tis maar net op wat voor type je valt. Een lelijk karakter maakt ook lelijk :j is geen persoonlijke aanval, ik wil het in perspectief zetten :)

Onmogelijk. Niet hun type misschien. Maar lelijk lijkt me zeer sterk.
Echt, zoveel lelijke mensen zijn er niet op deze aardkloot. Maar die enkeling die echt lelijk is, komt eerder aan de vent dan ik in ieder geval _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:25

Amandavd schreef:
Confession: Ik heb absoluut geen idee hoe je jezelf moet opmaken, wat voor dingen je allemaal hebt etc. Ik gebruik alleen wel eens wat oogpotlood.

Dit, maar dan zonder het oogpotlood gedeelte :')

M_D_H schreef:
Ik geloof 4 of 5... Het netje was in ieder geval leeg :')
Ze vonden het ook erg opvallend dat ik zelf geen stukje taart nam :')

Haha :')

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:26

Confession: ik gebruik volgens mij best 'veel' make-up :* , maar ik denk ook dat het niet aan mij af te zien is. Daarnaast is het gewoon een hele leuke hobby van me en geef ik zo 50 euro aan een product uit :=.

Maar dat is dan ook het enige waar ik zo veel geld aan uitgeef.