Ik ben iemand die over het algemeen niet als moeders mooiste word beschouwd. ORK(Ontiegelijke Rot Kop) is veel gebruikt richting mij. Maar ik ben wel fly as f*ck. Ik kreeg zelf een chick hunt verbod als ik met de heren weg ging want ik kaapte alle meiden weg.
Mijn confession hierover:het is zo ontzettend makkelijk.
Voor meiden. Hoe meer make up hoe makkelijker. De make up verraad vaak dat zij best wel onzeker zijn dus makkelijker. De make up verbergt dan dat ze zonder er niet er al te best uit ziet. Een paar complimentjes en voila!
Confession: zon plamuur muur of grindtegel hoef ik dan eigenlijk niet. In mijn mening zijn die vaak veel te bitcherig. En wat doe je je huid toch aan.
Ik heb een keer een tijdje een meidje gadate die een grindtegel was. Ik schrok me de volgende morgen kapot. Met make up zag ze er goed uit zonder..... maar als nog hield ik van der maar door de verliefdheid zag ik niet wat voor tuthola ze was, wat maakt liefde toch blind.
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom je jezelf zoveel make up aan doet dat je op een monster lijkt. De make up is vaak de schadelijke factor voor de huid.
Volgende:
Een meid met weinig make up is vaak lastiger omdat deze haar schoonheden meer showd. Deze gebruikt make up om haar schoonheden de accentueren. Bij dit type gebruik ik het verhaal dat ikzelf heel graag zou willen experimenten en vraag hoe zij zit. Als zijzelf er ook geintresseert in is ga ik er mee verder. Ik vertel dan wat ikzelf mooi vind aan vrouwen maar noem dan veel van haar uiterlijke kenmerken op. Niet alles een paar andere zoals een net iets andere haarkleur of ander type shirt. Meestal hebben ze dan wel door dat zijzelf een eind aan het plaatje voldoen. Dan nog een paar drankjes aan bieden die zij al eerder had. En dan vragen om een luchtje te scheppen.
Kortom eerst haar op der gemak stellen. Vervolgens complimenteren. Dan nog een drankje aanbieden. En als laaste iets rustigs zoeken.
Voor degene die het zich afvragen: ikzelf draag alleen foundation op een litteken boven mijn oog, mascara en eyeliner. Dan schrik niemand zich de volgende morgen. Ik vind dat je met veel make up een "vals gezicht" creerd. Als ik wil dat iemand op mij valt dan gewoon op mijn normale gezicht.
Heren:
Vaak is dansen al genoeg. Lekker uitbundig je eigen ding doen houden heren van. Laat ook zien dat wanneer je met ze praat wel voor verschillende dingen in bent en niet zon saaie muts bent. Ik begin altijd over festivals.
Nog een confession: ik heb een ontzettende hekel aan mensen die andere hun geluk niet gunnen omdat ze bv lelijk zijn.
Nog een : de tweede methode die ik gebruik om meiden te versieren is ook op mij gebruikt geweest de eerste keer dat een meisje mij versierde.
Confession: ik gebruikte een zak chips als ontbijt