Hij is leuk! Ben er echt heel blij mee. Thanks voor de tip Plien91 Hopelijk straks m'n schoenen ophalen, ze zijn helaas nog steeds onderweg naar de men at work
eenitraM
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-15 15:11
Who needs a man when you have the perfect playsuite? Oke, oke, mooi verhaal.
Ik was even in de stad en had tijd over dus besloot naar AppelenEi te gaan. Een heerlijke tweedehandswinkel met verrassende kleding. Wie goed zoekt, vindt veel. Wie beter zoekt, vindt perfecte en bijzondere dingen. Laatst had ik, wat terug te vinden is in dit topic, een prachtig mooi jasje gevonden van Superstar (nog steeds niet aan gehad, want het is te warm ). Nu was ik er weer en had ik alle lage rekken doorgezocht. Her en der een colbertje en een broek geprobeerd maar het was het allemaal niet, totdat ik het hoge kledingrek vond. Van links naar rechts gezocht totdat ik het laatste item vond. Een prachtige lange, zwarte playsuit. Nou, ik proberen dus. Kom ik de kleedkamer uit, sta ik voor de spiegel te draaien, zegt een vrouw die aan het winkelen is: Zal ik hem even dicht doen? Dus ding dicht geknoopt. Komen er nog twee vrouwen bij staan: "Oooh die is echt prachtig. Die staat je zo goed". "Dat figuurtje van jou, goede kont hoor". "Je moet hem nemen", zegt weer een ander. Dus ik twijfel twijfel aangezien ik naar keulen ga maandag. "Ja maar hoe duur denk je dat ie is? Ik zeg 30. Zal ik even kijken zegt weer een andere vrouw. Hij is 16,50 zegt ze. Jaaa zegt weer een ander. Je moet het doen, het is gemaakt voor je. Echt prachtig blabla Er stonden 7 mensen om me heen waarvan maar 1 winkelmedewerkster die overigens ook enthousiast was haha!
Dus ik heb nu een lange playsuite gekocht en ik ben er zoooooo blij mee Morgen ga ik stappen in de stad dus de uitgelezen kans om hem aan te trekken.
Sorry, Ben er zo blij mee dat ik het verhaal even moest delen.
Hij is trouwens open rug, knoopje in de nek, geen mouwen, strak aan de benen, rits op de kont, steekzakken en voor een lage V--overslaghals. Dus plakBH moet aan. Ik ben verliefd Edit: Tis een jumpsuite zie ik nu. Ben niet bekend met dat soort kleding
Na je verhaal ben ik heel benieuwd naar een aan-foto! Mijn bestelling van de H&M is binnen! Maandag besteld en nu al in huis. Heb het nog niet kunnen passen, maar het lijkt goed!
Wel alleen nog in S en XL, maar misschien vullen ze m nog aan
Liesje89
Geplaatst: 08-08-15 17:37
Dat was ik, ben inmiddels voorzien maar dankjewel!
Edit: Dat was wel de ultieme winkel geweest om hem te bestellen hahaha, heeft dezelfde naam als ik
Silenna
Geplaatst: 08-08-15 20:58
Liesje89 schreef:
Dat was ik, ben inmiddels voorzien maar dankjewel!
Edit: Dat was wel de ultieme winkel geweest om hem te bestellen hahaha, heeft dezelfde naam als ik
Aahh mooizo! Ik heb vandaag ruim 200 euro uitgegeven weer.. Nieuwe Nike Huarache's, het zwarte biker jacket van Most Wanted en 2 shirtje van de Bershka en Vero Moda. Kan niet wachten tot mn schoenen en t jasje binnen komen volgende week
Noeps
Geplaatst: 08-08-15 21:16
Maar shoppen is dan ook zo fíjn!
Outfitje van nu, ga zo drankje doen in de stad. Gooi er nog een leren jasje overheen.
Leuke outfit Plien! Dat rood staat je leuk en schattig kettinkje
Ik had vandaag voor het eerst een high waisted skinny aan en een crop top. Had nog het idee dat het wel kon met mijn leeftijd
DewiRox
Geplaatst: 08-08-15 22:22
Leuke outfit Plien! Welke kleur zijn je nieuwe nike's Lisanne (hihi)? Ik moet zo aan dat model wennen, weet nou niet of ik ze mooi moet vinden. Maar denk wel dat ze erg lekker lopen.
Ben benieuwd naar een aan foto als je ze hebt
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 08-08-15 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Silenna
Geplaatst: 08-08-15 22:39
Superleuke outfit Plien! Ik hou van rood
Bedoelde je mij Dewi? Want ik heet Lisanne, haha Ik heb ze even opgezocht, deze zijn het: http://www.sneakerbaas.com/nl/air-huara ... -grey.html Het is een mannenmodel officieel gezien maar ben helemaal weg van de kleuren. T is een limited edition dus ik heb niet lang getwijfeld Ik moest ook heel erg aan het model wennen, vandaar dat ik ze nu pas koop maar ik vind ze stiekem wel echt te gek, maar kan me wel goed voorstellen dat mensen het model echt to much vinden.