Aan mensen die het irritant vinden als je bij live muziek lekker staat te dansen en/of meezingen. En dan heb ik het over Ronnie Flex, Nielson en een Doe Maar coverbandje, absoluut geen muziek om stil te staan dus Als je in alle rust naar de muziek wil luisteren zet je thuis maar een cd op
Sollicitatie om 11u30, klaarmaken en klaar om te vertrekken (45 minuten rijden) word ik daarnet gebeld met de mededeling dat het vandaag niet doorgaat... pff
Aan mn broertje die de douche aanzet en vervolgens 10 minuten (!) op de wc gaat zitten. Ik kan zó kwaad worden daarom, waarom zou je zo lang voor niks de douche aanzetten?
Dat ik 2 uur eerder van m'n bijbaantje werd weggestuurd omdat m'n pols niet meer wilt.. En dat ze ondertussen me zondag en maandag ook van de planning hebben gehaald. Was nou net zo goed bezig om m'n spaardoel te halen
annikeee19
Geplaatst: 07-05-16 13:44
Dat de zon net 2 dagen schijnt en ik al rode plekjes op me armen heb en ze jeuken
Mensen die zeggen dat hun hond/kat/paard 'zwanger' is en 'kindjes krijgen' Krijg daar altijd zo de kriebels van.
Mensen zijn zwanger & krijgen kindjes. Dieren zijn drachtig en krijgen pups/kittens/veulens/jongen/etc. Sommige mensen lijken dat echt nooit te leren haha. Kan dat soort mensen ook echt niet meer serieus nemen dan.
Fireheart
Geplaatst: 07-05-16 15:47
Aan alle insecten die mij vandaag niet met rust willen laten
mijn zonne allergie ik jeuk me de pest pokke pleurus ik hou van dit weer maar die zonne allergie is niet leuk
Eske_B
Geplaatst: 07-05-16 17:46
De 5-minuten-voor-sluitingstijd-klanten die uitgebreid nog een kado komen zoeken Na een stille hint dat het sluitingstijd is, helpt het vaak wel . En dat ze dan geërgerd zijn dat alle spulletjes al binnen staan waardoor ze niet alles kunnen vinden (doen we 15-10 minuutjes voor sluit).
Aan die kinderen in het Spoorwegmuseum bij het Thomas weekend... Sommige...... GGGGGGGGRRRRRR!!!!!
Shiawase
Geplaatst: 07-05-16 22:42
Dat ik een middenoorontsteking heb en daardoor zo goed als doof ben. Ik heb hier vaker last van, en de vorige keer duurde het een aantal weken voordat mijn oor pas open ging. Ik mag toch niet hopen dat het nu weer zo lang gaat duren...
Aan mezelf, dat ik mezelf zo enorm gek kan maken door alle gedachtes in m'n hoofd pff.. Maak van een mug een olifant altijd en zeker als het om een bepaalde man is om wie ik heel veel geef..
Dat ik met zijn allen wil ontbijten met cadeaus voor me moeder. Maar mijn ouders hebben de hele keukentafel bezaaid met administratie en dat zijn ze heel rustig aan het uitzoeken. Ja hallo ik moet werken om 1 uur en ben dan weg, lekker gezellig allemaal weer. ..